Voor 23:59 besteld, maandag in huis*
Gratis verzending* en retour
100 dagen retourtermijn
Betaal achteraf met Klarna
Inklappen
Voor 23:59 besteld, maandag in huis*

Gelijk na het weekend nieuwe schoenen of een eye-catching accessoire nodig? Geen probleem – we zijn er maandag al.

Gratis verzending* en retour

Gratis verzending vanaf € 50,- of altijd gratis met een account. Retourneren is altijd gratis.

100 dagen retourtermijn

Wat langer nodig om te beslissen? Je bestelling mag tot 100 dagen ongedragen retour – kosteloos natuurlijk.

Betaal achteraf met Klarna

Betaal tot 14 dagen achteraf met Klarna. Eenvoudig met één klik!

Omoda's corona-maatregelen

 

Hé shoelover, het coronavirus houdt ons nog steeds in z’n greep. We willen natuurlijk bovenal dat jij veilig bent, ook wanneer je aan het shoppen bent voor nieuwe favoriete items. Daarom nemen we een aantal voorzorgsmaatregelen. Hier beantwoorden we de meest gestelde vragen rondom onze corona-maatregelen. We hebben continu overleg over deze maatregelen en of ze nog passen bij de situatie. Het is dus mogelijk dat er dingen veranderen. Daarvan houden we je hier uiteraard zo goed mogelijk op de hoogte. 

Zijn de Omoda-winkels gesloten?   

Ja, al onze Nederlandse winkels zijn gesloten. Alleen Omoda Antwerpen is nog geopend, omdat de maatregelen in België anders zijn dan in Nederland. Totdat de Nederlandse maatregelen weer versoepelen, verwelkomen we je graag online. Hier vind je onze contactgegevens. Onze winkels zijn tussen 9.30-17.00 uur ook telefonisch bereikbaar. Heb je een vraag over jouw winkelaankoop, bestelling of heb je (onderhoud)advies nodig? Dan kan je direct contact opnemen met jouw Omoda-winkel

Kan ik mijn bestelling afhalen bij een Omoda-winkel?

Nee, de huidige maatregelen staan het niet toe dat wij onze winkels openen voor het afhalen van bestellingen. Natuurlijk gaan wij er alles aan doen jouw bestelling alsnog bij jou af te leveren. Vanuit jouw Omoda-winkel wordt hierover contact met je opgenomen en zoeken we samen naar de beste oplossing.  

Hoe kan ik mijn winkelaankoop retourneren nu de winkels gesloten zijn?

Je kunt ongedragen producten (passen mag natuurlijk wel) altijd binnen 100 dagen gratis retourneren via DHL, ook items die je in de winkel hebt gekocht. Dit doe je door hier een ophaalafspraak te maken. Kies voor de optie ‘retourneren zonder account’. Je vult nu jouw adresgegevens in waar het pakket opgehaald kan worden. Bij het ordernummer vermeld je 00000000. Stuur met je retourzending een kopie van de kassabon mee, inclusief je NAW-gegevens en IBAN waarop je het bedrag retour gestort wil hebben. Je kunt je pakketje ook afgeven bij een DHL-servicepunt.  

Ik heb een klacht over een winkelaankoop: wat moet ik hier nu mee doen?

Wat vervelend! We denken graag met je mee en zoeken samen naar een passende oplossing. Gelukkig kan dat ook prima digitaal. Jouw Omoda-winkel is tussen 9.30-17.00 uur bereikbaar, je kan telefonisch contact opnemen en doorspreken wat te doen met deze klacht. Je kunt jouw klacht ook doorgeven aan onze klantenservice. Stuur dan een e-mail of Whatsapp-bericht met in de bijlage een aantal foto’s waarop het probleem goed zichtbaar is. Geef ook een korte omschrijving van de klacht en stuur een bewijs van aankoop mee. Per e-mail kan dit via klantenservice@omoda.nl. Vervolgens ontvang je binnen twee werkdagen een inhoudelijke reactie van ons. Via Whatsapp kan dit op het nummer 0111-410044.  

In de Track & Trace informatie staat dat mijn pakket retour gaat naar Omoda. Wat moet ik doen?

Het kan verschillende oorzaken hebben waarom jouw pakket retour komt naar Omoda. We leggen je graag uit wat jij het beste kunt doen.

  • Wanneer je hebt gekozen voor thuislevering, maar op het moment van levering niet thuis aanwezig bent, dan zal je bestelling bij één van je buren worden aangeboden (behalve wanneer je tijdens het bestellen hebt aangegeven dat je pakket niet bij de buren geleverd mag worden). Mocht het niet lukken je bestelling bij de buren af te leveren, dan zal het de eerstvolgende dag bij het dichtstbijzijnde DHL-servicepunt worden afgeleverd. Op het moment dat dit DHL-servicepunt gesloten is vanwege de maatregelen wordt jouw pakket retour gestuurd naar Omoda.  Zodra wij jouw pakket ontvangen hebben, sturen we deze direct terug naar jouw huisadres. Zo heb je jouw pakketje toch snel binnen. Komt het nieuwe bezorgmoment niet uit, maak dan gemakkelijk een andere afleverafspraak via de e-mail die je van DHL ontvangt. Wil je niet dat we jouw pakketje nog een keer opsturen? Neem dan contact op met onze klantenservice
  • Heb je gekozen voor aflevering bij een DHL-servicepunt, maar is dit servicepunt nu gesloten? Dan komt je pakketje ook retour naar Omoda. Het is mogelijk dat wij het pakket alsnog naar jouw huisadres sturen, neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Wij maken dit dan voor je in orde. Wil je het pakket niet meer ontvangen dan hoef je niets te doen.

Is online bestellen bij Omoda veilig?   

Ja, je kunt met een gerust hart online bestellen. Het RIVM geeft aan dat de kans klein is dat je ziek wordt als je spullen of oppervlakken aanraakt of vastpakt, zoals post of pakketjes. De kans wordt nog kleiner als je regelmatig je handen wast en vermijdt dat je na het aanraken met de handen aan je gezicht komt.  
Al onze medewerkers in het distributiecentrum dragen handschoentjes en er wordt meerdere keren per dag extra schoongemaakt om de hygiëne te waarborgen. Daarnaast houden al onze medewerkers zich aan de richtlijnen van het RIVM, zoals 1,5 afstand houden tot collega’s. Ook de pakketbezorgers van DHL vermijden fysiek contact en houden gepaste afstand. Hier lees je meer over de corona-maatregelen die DHL treft.   

Ik kan mijn pakket niet ophalen vanwege quarantaine, wat nu?

Heb je een bestelling bij een DHL-punt laten bezorgen, maar ben je niet in de gelegenheid om deze op te halen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We laten je pakketje dan retourneren en versturen het vervolgens naar jouw huisadres op een moment dat voor jou uitkomt.    

Ik kan mijn pakket op dit moment niet retoureren vanwege quarantaine, wat nu?

Geen zorgen, we hebben een retourtermijn van 100 dagen. Wil je toch even overleggen met onze klantenservice, neem dan contact met ons op. Je pakket kan thuis ook worden opgehaald door DHL. Dit doe je door hier een ophaalafspraak te maken. 

Heeft het coronavirus invloed op Omoda's levertijden? 

DHL bezorgt zoveel mogelijk via de standaard levertijden in Nederland. Natuurlijk kan het zijn dat de grote drukte toch invloed heeft op de levering van jouw pakket. Via de Track & Trace informatie word je volledig op de hoogte gehouden. Vanuit DHL krijg je altijd een berichtje over de verwachte leverdatum van jouw pakket. Buiten Nederland zijn er wel bepaalde gebieden waar bezorging op dit moment vertraagd of zelfs niet mogelijk is. Meer informatie daarover vanuit DHL vind je hier

Is het mogelijk een personal shopper-afspraak te boeken?

We doen er alles aan om een zo veilig mogelijke omgeving voor jou als klant én ons personeel te creëren. In lijn met de nu geldende voorzorgsmaatregelen is het niet mogelijk een personal-shopper-afspraak te boeken. Zodra dit weer kan zullen we deze service weer aanbieden.  

Heb je meer vragen over onze corona-maatregelen of over een ander onderwerp? Neem dan contact op met onze klantenservice. Laten we samen het beste ervan maken! Bedankt alvast voor je begrip.