Voor 23:00 besteld, morgen in huis*
*De verwachte bezorgdatum kan afwijken als jouw pakket een item bevat uit een van onze winkels of een extern magazijn.
Gratis standaard verzending*
*Bestellingen vanaf € 50,- worden gratis verzonden met een Omoda-account. Voor een bestelling onder de € 50,- betaal je € 3,95 verzendkosten. Je kunt kiezen uit PostNL of DHL.
Gratis 365 dagen retourneren*
Wat langer nodig om te beslissen? Je bestelling mag tot 365 dagen ongedragen geretourneerd worden. *Voor bestellingen onder de € 50,- betaal je € 3,95 retourkosten.
Betaal achteraf met Klarna
Betaal tot 30 dagen achteraf met Klarna. Eenvoudig met één klik!
Erg jammer natuurlijk wanneer je een item bij ons gekocht hebt en dit kapot gaat. We kijken uiteraard graag met je mee naar een oplossing!
Je kunt jouw productklacht melden door hier een aantal duidelijke foto's van te sturen via de Mail. Dit kan naar klantenservice@omoda.nl. Geef ook een korte omschrijving van de klacht en vermeld het ordernummer. Vervolgens ontvang je binnen de op dat moment geldende reactietijd een inhoudelijke reactie van ons.
Woon je in de buurt van een Omoda-winkel dan kunnen we daar ook meekijken naar een oplossing voor jouw productklacht. Je vindt hier een overzicht van onze winkels.
Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, die op jouw klacht van toepassing zijn.
Heb je het artikel tot 365 dagen geleden van Omoda ontvangen en nog niet gedragen? Dan kun je het sowieso gratis retourneren of ruil het in een Omoda-winkel.
Je ontvangt op al jouw aankopen de wettelijke garantie. Aan de wettelijke garantie is geen vaste termijn gekoppeld, dit verschilt namelijk per product. Dat wil zeggen dat een product moet voldoen aan wat je als consument in alle redelijkheid van het product mag verwachten. Is dit niet het geval neem dan contact op met onze Klantenservice of ga langs bij een winkel bij jou in de buurt.
Garantie en de garantieperiode zijn conform de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel.org vastgesteld. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop.
Is de klacht na contact met ons niet goed afgehandeld? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Mocht je niet tevreden zijn over onze dienstverlening dan kun je een e-mail sturen naar klantenservice@omoda.nl, je ontvangt dan binnen 7 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons.
Dit is heel vervelend. Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending proberen we dit te voorkomen. Als je onverhoopt toch een kapot of verkleurd product van ons hebt ontvangen, neem dan gelijk contact op met onze klantenservice. Dan zorgen we voor een passende oplossing.
* Klantenservice bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur, op zaterdag tot 17:00 uur (gesloten op feestdagen).