Shoppingbag EUR 0,00
SALE STARTS NOW

Shop nu je favorieten in de sale.

shop nu
Klantenservice
Bestellen en bezorgen
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Plaats je op een werkdag voor 22.00 uur je bestelling? Dan heb je jouw pakket meestal de volgende werkdag in huis. De verwachte leverdatum vind je in de online shop bij ieder specifiek artikel. Klik op jouw maat en de datum dat jouw bestelling wordt bezorgd verschijnt vanzelf.

  • Het product dat ik heb gekocht is nu afgeprijsd in de Sale. Wat nu?

    Zodra je zeker weet dat je het product wilt houden, je binnen 30 dagen na de aankoop reageert en het nog niet gedragen is, ontvang je een kortingscode voor een volgende aankoop t.w.v. van het prijsverschil. Neem contact op met onze klantenservice via 0111410044.

  • Hoe wissel ik mijn kortingscode of cadeaubon in?

    Een Omoda kortingscode of cadeaubon kan ingewisseld worden als je kiest voor een betaalmethode bij het afronden van de bestelling in de online shop of in één van onze 18 winkels.

    Ben je Club Omoda member en heb je shoptegoed gespaard, kies dan voor het verzilveren van je shoptegoed in stap 2. Dit is jammer genoeg nog niet mogelijk in de Omoda app.

  • Moet ik verzendkosten betalen?

    Door Club Omoda member te worden betaal je nooit verzendkosten. Niet-Club members betalen voor bestellingen met een bedrag lager dan EUR 50 altijd EUR 3,95 verzendkosten. Retourneren is altijd gratis.

    Wil je ruilen? Dan betaal je over de nieuwe zending geen extra verzendkosten.

  • Hoe weet ik wat de verzendstatus van mijn bestelling is?

    In de e-mail die je ontvangt zodra de bestelling is verzonden, vind je een link waarmee je de status van je bestelling kunt bekijken. Hier wordt een tijdsindicatie gegeven voor bezorging. Heb je zonder account besteld? Dan kun je de verzendstatus niet inzien.

  • Hoe kan ik mij inschrijven of uitschrijven voor het Omoda magazine?

    Via jouw Club Omoda account heb je de mogelijkheid je in te schrijven voor het Omoda magazine. Het magazine vol inspiratie wordt ieder seizoen uitgebracht.

    Uitschrijven kan ook via jouw Club Omoda account of door een email te sturen naar klantenservice@omoda.nl met daarin jouw NAW gegevens.

  • Is het mogelijk een tijdstip aan te geven waarop mijn bestelling wordt bezorgd?

    Ja, je kunt bij het kiezen voor PostNL thuisbezorgen een tijd en dag kiezen door te klikken op 'wijzigen' en het meest passende moment te kiezen.

  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

    Ja, in het bestelproces kun je kiezen voor ''ander afleveradres''. Staat het afleveradres op naam van een bedrijf, geef dan duidelijk de naam van de organisatie aan en vermeld ook duidelijk je eigen naam er bij zodat jouw pakketje goed aankomt.

  • Is de collectie in de online shop het volledige aanbod?

    Ja, alle items die aangeboden worden via de online shop is de daadwerkelijke voorraad op dat moment. Items die zijn uitverkocht, zijn dan ook niet meer voorradig in één van onze winkels. Je kunt gebruik maken van de optie 'maat uitverkocht?' en daar je e-mailadres achterlaten. Zodra het item eventueel opnieuw aanwezig is, ontvang je daar bericht van.

  • Wat als ik een verkeerd adres heb opgegeven?

    Als de bestelling nog niet verstuurd is, kunnen wij het adres voor je wijzigen. Neem dus snel contact op met onze klantenservice via 0111-410044. Dit is niet mogelijk voor een bestelling die betaald wordt via achteraf betalen (Klarna) omdat de check die Klarna uitvoert gebaseerd is op de ingevulde adresgegevens. In dat geval adviseren we je een nieuwe bestelling te plaatsen en deze zending via onze klantenservice te annuleren.

  • Wat is het verschil tussen met of zonder een account bestellen?

    Bestel je bij ons met een account dan kun je jouw bestelling van deur tot deur blijven volgen en kunnen we jouw ruiling voor je klaar zetten en dus reserveren. Bestel je bij ons zonder een account dan gelden deze voordelen niet en is de kans groter dat jouw ruiling jammer genoeg is uitverkocht.

  • Hoe vul hoe ik mijn kortingscode in via de Omoda app?

    De kortingscode blackfriday16 kun je invullen in stap 2: betaling. Onderaan deze pagina vul je de kortingscode in.

    LET OP: de berekening van de kortingscode is pas zichtbaar zodra je in het overzicht komt van iDEAL, Visa, Mastercard of PayPal.

  • Zijn alle prijzen inclusief BTW?

    Ja, alle prijzen die op omoda.nl vermeld staan zijn inclusief BTW.

  • Hoe gaat Omoda om met de wetgeving rondom gratis plastic tassen?

    Omoda levert een bijdrage aan een duurzame wereld door uitsluitend herbruikbare Omoda-tassen aan te bieden bij je aankoop. Deze tassen zijn gemaakt van duurzame materialen zoals linnen, vilt, jute, katoen of gerecyclede materialen.

    Vanaf 1 januari 2016 zijn gratis plastic tassen niet meer toegestaan met als doel het zwerfvuil tegen te gaan. Voor de herbruikbare Omoda-tassen die sporen van plastic bevatten, vragen wij daarom bij een aankoop een bijdrage van EUR 0,15 inclusief BTW.

Vraag of suggestie via ons contactformulier

Via onze klantenservice pagina vind je antwoord op allerlei vragen. Staat jouw vraag er toch niet tussen, stel je vraag dan via onderstaand contactformulier.

Klantenservice
0 Favorieten

Favorieten bewaren & vergelijken

Terug naar de shop

Klik hier om verder te winkelen

Omoda.nl maakt gebruik van cookies