A. Via een Omoda-winkel
Met het ongedragen artikel (passen mag uiteraard wel) kun je naar een van onze winkels om het artikel te retourneren of te ruilen. Je ontvangt het bedrag terug op de wijze waarmee je hebt betaald. Dit geldt ook voor Sale-artikelen.
B. Via een DHL Servicepoint
Plak de retoursticker op je pakket en breng je pakket naar een DHL-punt. Hier ontvang je een verzendbewijs, bewaar deze goed.
De retourzending wordt binnen 5 werkdagen door ons verwerkt en op dat moment ontvang je een e-mail met daarin de bevestiging. Het totaalbedrag inclusief eventuele verzendkosten (verzendkosten worden alleen teruggestort bij retournering van de gehele bestelling) zullen we zo snel mogelijk, maar altijd binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst, terugstorten.
C. Thuis laten ophalen via DHL
Wil je jouw pakket liever thuis laten ophalen, dan kun je via http://www.omoda.nl/retourneren een ophaalafspraak maken.
Bij een eventuele schade aan de retourzending of een ongefrankeerde zending heeft Omoda de mogelijkheid om hiervoor kosten in rekening te brengen. Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan, heeft Omoda de mogelijkheid om dit in waardevermindering te brengen.
Het kan voorkomen dat e-mailbevestigingen in de spam/ongewenste inbox terechtkomen. Check daarom altijd deze inbox voor jouw Omoda e-mailnotificatie. Heb je de e-mail niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ja, het is mogelijk om achteraf te betalen via Klarna. Hier rekenen we EUR 1,95 transactiekosten voor. Heb je vragen over de betaling, bijvoorbeeld waarom je bestelling niet wordt goedgekeurd door Klarna? Neem dan contact op met Klarna via 020-8082852 of chat via http://www.klarna.nl/klantenservice
Klarna is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur. Meer informatie vind je op www.klarna.nl.
Zodra het pakket door Omoda wordt verzonden, ontvang je per e-mail een digitale factuur van Klarna. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om het product te betalen. De betalingsgegevens zijn terug te vinden op de digitale factuur. Via 'Mijn Klarna' heb je een volledig overzicht van de factuur of de betaling.
Wanneer de gehele bestelling retour is verwerkt bij Omoda, komt de factuur inclusief transactiekosten bij Klarna te vervallen. Wanneer je een deel van de bestelling houdt, krijg je na de retourverwerking een aangepaste factuur. Je mag het bedrag ook al zelf handmatig overmaken naar Klarna voordat je de aangepaste factuur ontvangt.
Heb je jouw favoriete item gevonden en wil je deze graag bestellen met jouw verdiende shoptegoed? Dan plaats je het item in de shoppingbag en kies je voor de juiste verzend- en betaalmethode. Bij het kiezen van de betaalmethode, in stap 3 van het bestelproces, heb je vervolgens de keuze om jouw shoptegoed wel of niet te verzilveren
*klantenservice van ma-vr geopend tot 23;00, op zaterdag tot 17:00
Kijk hier voor een Omoda-winkel bij jou in de buurt
VlissingenO'MODA NL B.V.
Vestigingsadres: Ruigendijkweg 1, 4301 RX Zierikzee
Postadres: Postbus 20000, 4300 WD Zierikzee
Telefoonnummer: 0111-453250
KvK nr: 20141521
BTW nr: NL819501220B01