iDEAL
De volgende banken zijn hierbij bijvoorbeeld aangesloten: ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, RegioBank, Van Lanschot Bankiers of SNS Bank. iDEAL is veilig, snel en makkelijk!
Achteraf betalen via Klarna (+€ 1,95)
Met deze betaalmethode kun je betalen na ontvangst van je bestelling. De transactiekosten bedragen € 1,95. Klarna voert bij het bestellen een kredietcheck uit en stelt vast of en voor welk bedrag jij je aankoop via deze optie kan doen. Voor vragen over de betaling, neem contact op met Klarna.
Wanneer de bestelling in zijn geheel geretourneerd wordt, worden de transactiekosten ook teruggestort. Wanneer een deel van de bestelling gehouden wordt, betaal je wel de transactiekosten.
Creditcard
Bij Omoda kun je betalen met je Visa en Mastercard creditcard. Bij ons kun je er vanuit gaan dat je betaling veilig verloopt. Wij versleutelen je creditcards gegevens via de SSL-methode en dit is altijd veilig. Tijdens de betaling wordt er gevraagd naar je CVC code. Deze 3-cijferige code vind je op de achterkant van je creditcard, het zijn de laatste 3 cijfers.
PayPal (+€ 1,95)
Als je kiest om via PayPal te betalen, word je na het bestellen direct doorgestuurd naar de website van Paypal. Je kunt je hier aanmelden voor een nieuw account of inloggen met je bestaande Paypal gebruikersnaam en de betaling bevestigen. Van ons ontvang je na betaling een ontvangstbevestiging.
Wanneer de bestelling in zijn geheel geretourneerd wordt, worden de transactiekosten ook teruggestort. Wanneer (een deel van) de bestelling gehouden wordt, betaal je wel de transactiekosten.
Fashioncheque
Je kunt bij ons betalen met een Fashioncheque. Per 1 juli 2020 is de Europese antiwitwasrichtlijn AMLD5 in de Nederlandse wetgeving opgenomen. Dit heeft impact op het online inleveren van een Fashioncheque. Je kunt daarom online maximaal € 50,00 betalen met jouw Fashioncheque. Het resterende bedrag kun je voldoen via een van onze andere betaalmethodes.
Omoda Cadeaubon
De Omoda-Cadeaubon is een bon die in onze filialen en online te koop is en ingeleverd kan worden. Heb je er een gekregen? Lucky you! Check dan hier hoeveel er op staat. In het betaalproces kun je Omoda-Cadeaubon selecteren en de stappen doorlopen. Staat er niet genoeg geld op de kaart om de gehele bestelling te voldoen dan kun je daarna het resterende bedrag betalen via een andere betaalmethode. *Omoda cadeaubonnen kunnen niet geretourneerd worden na aankoop.
Betalen in Omoda-Winkel
Heb je ervoor gekozen je bestelling op te halen in één van onze winkels dan is het ook mogelijk om in deze winkel voor je bestelling te betalen.
Ja, het is mogelijk om achteraf te betalen via Klarna. Hier rekenen we € 1,95 transactiekosten voor. Maak gebruik van alle smooth functies van MyKlarna door in te loggen op klarna.nl met het e-mailadres wat je hebt opgegeven bij je bestelling of download de Klarna app.
Smooth Login
Je kunt makkelijk inloggen met Touch ID, e-mail of pincode.
Makkelijk je factuur betalen met één klik
Je betaalt je Klarna factuur nu nog makkelijker met één klik. Je hoeft geen gegevens meer in te vullen, die onthoudt Klarna voor jou.
Mis geen betaling
Zet je 'notificaties' aan en ontvang twee dagen voor de uiterste betaaldatum van je factuur een herinnering. Bovendien agendeer je gemakkelijk met één klik de betaling in je agenda.
Meld een retour
Niet happy met je bestelling? Retourneer je bestelling en geef dit door via de Klarna app. Klarna pauzeert dan tijdelijk je fatuur en past deze aan wanneer jouw retour is verwerkt bij ons.
Verschuif de uiterste betaaldatum van je factuur
Meer tijd nodig om je factuur te betalen, met één klik kan je de uiterste betaaldatum eenmalig met tien dagen verschuiven.
Heb je vragen over de betaling, bijvoorbeeld waarom je bestelling niet wordt goedgekeurd door Klarna? Neem dan contact op met Klarna via 020-8082852 of chat via de app of desktop via Klarna chat. Klarna is 24/7 bereikbaar van maandag t/m vrijdag. Meer informatie vind je op Klarna
Zodra het pakket door Omoda wordt verzonden, ontvang je per e-mail een digitale factuur van Klarna. Je hebt vervolgens 30 dagen de tijd om het product te betalen. De betalingsgegevens zijn terug te vinden op de digitale factuur. Via 'Mijn Klarna' heb je een volledig overzicht van de factuur of de betaling.
Wanneer de gehele bestelling retour is verwerkt bij Omoda, komt de factuur inclusief transactiekosten bij Klarna te vervallen. Wanneer je een deel van de bestelling houdt, krijg je na de retourverwerking een aangepaste factuur. Je mag het bedrag ook al zelf handmatig overmaken naar Klarna voordat je de aangepaste factuur ontvangt.
Klarna voert voor alle bestellingen een check uit. Voor vragen over de achteraf betaling of de bestelling via Klarna die niet wordt goedgekeurd, neem je contact op met Klarna via 020-8082852 of de chat via http://www.klarna.nl/klantenservice. Klarna is 24/7 bereikbaar van maandag t/m vrijdag. Meer informatie vind je op www.klarna.nl.
Ja, alle prijzen van onze producten zijn gelijk. Soms kan het wel voorkomen dat bepaalde merken uitsluitend beschikbaar zijn in onze winkels of juist andersom.
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd. Doorgaans staat het bedrag na ontvangst en verwerking binnen 3 werkdagen op de rekening waarmee je hebt betaald. Bij een terugbetaling op je creditcard wordt het bedrag gestorneerd. Je kunt het bedrag terugvinden op het maandoverzicht van je creditcard. Heb je (een gedeelte) met een giftcard betaald dan zal het bedrag hierop teruggestort worden.
Alle informatie over terugbetalingen per betaalmethode kun je hier vinden.
* Klantenservice bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur, op zaterdag tot 17:00 uur (gesloten op feestdagen).