Voor 23:59 besteld, maandag in huis*
Gratis verzending* en retour
100 dagen retourtermijn
Betaal achteraf met Klarna
Inklappen
Voor 23:59 besteld, maandag in huis*

Gelijk na het weekend nieuwe schoenen of een eye-catching accessoire nodig? Geen probleem – we zijn er maandag al.

Gratis verzending* en retour

Gratis verzending vanaf € 50,- of altijd gratis met een account. Retourneren is altijd gratis.

100 dagen retourtermijn

Wat langer nodig om te beslissen? Je bestelling mag tot 100 dagen ongedragen retour – kosteloos natuurlijk.

Betaal achteraf met Klarna

Betaal tot 14 dagen achteraf met Klarna. Eenvoudig met één klik!

Omoda's corona-maatregelen

 

Hé shoelover, het coronavirus heeft nog steeds invloed op ons dagelijks leven. We willen natuurlijk bovenal dat jij veilig bent, ook wanneer je aan het shoppen bent voor nieuwe favoriete items. Daarom nemen we een aantal voorzorgsmaatregelen. Hier beantwoorden we de meest gestelde vragen rondom onze coronamaatregelen. We hebben continu overleg over deze maatregelen en of ze nog passen bij de situatie. Het is dus mogelijk dat er dingen veranderen. Daarvan houden we je hier uiteraard zo goed mogelijk op de hoogte.

Zijn de Omoda-winkels open?   

Onze winkels zijn open volgens de reguliere openingstijden. Hier vind je een overzicht van al onze winkels.

Is winkelen in mijn favoriete Omoda-winkel veilig? 

We doen er alles aan om voor jou en onze medewerkers alles zo veilig mogelijk te laten verlopen tijdens jouw shopmoment. Zo dragen onze medewerkers een mondkapje en houden ze 1,5 meter afstand. Verder wordt de winkel regelmatig schoongemaakt en ontsmet. Van jou als klant vragen we ook om alle maatregelen op te volgen tijdens je winkelbezoek.

Is online bestellen bij Omoda veilig?   

Ja, je kunt met een gerust hart online bestellen. Het RIVM geeft aan dat de kans klein is dat je ziek wordt als je spullen of oppervlakken aanraakt of vastpakt, zoals post of pakketjes. De kans wordt nog kleiner als je regelmatig je handen wast en vermijdt dat je na het aanraken met de handen aan je gezicht komt. Al onze medewerkers in het distributiecentrum dragen handschoentjes en er wordt meerdere keren per dag extra schoongemaakt om de hygiëne te waarborgen. Daarnaast houden al onze medewerkers zich aan de richtlijnen van het RIVM, zoals 1,5 afstand houden tot collega’s. Ook de pakketbezorgers van DHL vermijden fysiek contact en houden gepaste afstand. Hier lees je meer over de corona-maatregelen die DHL treft.   

Ik kan mijn pakket niet ophalen vanwege quarantaine, wat nu?

Heb je een bestelling bij een DHL-punt laten bezorgen, maar ben je niet in de gelegenheid om deze op te halen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We laten je pakketje dan retourneren en versturen het vervolgens naar jouw huisadres op een moment dat voor jou uitkomt.    

Ik kan mijn pakket op dit moment niet retourneren vanwege quarantaine, wat nu?

Geen zorgen, we hebben een retourtermijn van 100 dagen. Wil je toch even overleggen met onze klantenservice, neem dan contact met ons op. Je pakket kan thuis ook worden opgehaald door DHL. Dit doe je door hier een ophaalafspraak te maken. 

Heeft het coronavirus invloed op Omoda's levertijden? 

DHL bezorgt zoveel mogelijk via de standaard levertijden in Nederland. Natuurlijk kan het zijn dat de grote drukte toch invloed heeft op de levering van jouw pakket. Via de track-and-trace-informatie word je volledig op de hoogte gehouden. Vanuit DHL krijg je altijd een berichtje over de verwachte leverdatum van jouw pakket. Buiten Nederland zijn er wel bepaalde gebieden waar bezorging op dit moment vertraagd of zelfs niet mogelijk is. Meer informatie daarover vanuit DHL vind je hier

Heb je meer vragen over onze corona-maatregelen of over een ander onderwerp? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Laten we samen het beste ervan maken! Bedankt alvast voor je begrip.