Voor 12:00 besteld, vanavond in huis*
Gratis verzending* en retour
100 dagen retourtermijn
Betaal achteraf
Inklappen
Voor 12:00 besteld, vanavond in huis*

Vandaag nog nieuwe schoenen of een eye-catching accessoire nodig? Geen probleem – we zijn er dezelfde dag.

Gratis verzending* en retour

Gratis verzending vanaf EUR 50,- of altijd gratis met een account. Retourneren is altijd gratis.

100 dagen retourtermijn

Wat langer nodig om te beslissen? Je bestelling mag tot 100 dagen ongedragen retour – kosteloos natuurlijk.

Betaal achteraf

Betaal tot 14 dagen achteraf met Klarna. Eenvoudig met één klik!

Omoda's corona-maatregelen

 

Hé shoelover, vanwege het coronavirus treffen ook wij onze voorzorgsmaatregelen. Het zijn vreemde tijden en we balen ontzettend dat we jou niet onze gangbare service kunnen bieden. Maar voorzichtigheid is natuurlijk het allerbelangrijkste, zodat de risico’s voor ieders gezondheid zoveel mogelijk beperkt worden. 

We hebben als Omoda continu overleg over de maatregelen die we treffen en of die nog passen bij de situatie. Het is dus mogelijk dat er de komende tijd nog dingen veranderen. Daarvan houden we jou uiteraard zo goed mogelijk op de hoogte. Hier lees je het antwoord op de meestgestelde vragen: 

Welke voorzorgsmaatregelen worden er getroffen in de Omoda-winkels? 

Alle Omoda-winkels zijn tot nader order gesloten. Om jou toch van persoonlijke service en vakkundig advies te kunnen voorzien hebben we daarom een online gratis Peronal Shopper-service gelanceerd - Omoda at your (shoe) service! Of je nu (stijl)advies wil over een bepaalde schoen of tas, vragen hebt over je maat of wel wat onderhoudstips kunt gebruiken, je kunt ze allemaal aan onze Personal Shoppers stellen. En het is volledig vrijblijvend - geen verplichtingen om na deze sessie iets te kopen. Onze enthousiaste medewerkers uit de winkels én van het hoofdkantoor staan voor je klaar met een flinke dosis inspiratie en eerlijk advies. Ook nog eens gezellig, ten tijde van social distancing! Lees hier alles over onze Personal Shopper-service.

Hoe kan ik mijn winkelaankoop retourneren nu de Omoda-winkels gesloten zijn?

Je kunt ongedragen producten (passen mag natuurlijk wel) altijd binnen 100 dagen gratis retourneren via DHL, ook items die je in de winkel hebt gekocht. Dit doe je door hier een ophaalafspraak te maken. Stuur met je retourzending een kopie van de kassabon mee, inclusief je NAW-gegevens en IBAN waarop je het bedrag retour gestort wil hebben. Je kunt je pakketje ook afgeven bij een DHL-servicepunt. Wil je echt liever in de winkel retourneren? We denken graag met je mee. Neem contact op met onze klantenservice, zodat wij kunnen kijken of er een moment is waarop jij je pakketje in de winkel kunt terugbrengen.

Wanneer gaan de winkels weer open?

Helaas kunnen we daar nu geen antwoord op geven. We houden de richtlijnen van het RIVM en de overheid goed in de gaten. Zodra onze winkels weer open gaan laten we je dat natuurlijk weten. Ondertussen staan we online 24/7 voor je klaar.

Is online bestellen bij Omoda nog veilig? 

Ja, je kunt met een gerust hart online bestellen. Het RIVM geeft aan dat de kans klein is dat je ziek wordt als je spullen of oppervlakken aanraakt of vastpakt, zoals post of pakketjes. De kans wordt nog kleiner als je regelmatig je handen wast en voorkomt dat je na het aanraken met de handen in het gezicht komt. Desondanks dragen al onze medewerkers in het distributiecentrum handschoentjes en wordt er meerdere keren per dag extra schoongemaakt om de hygiëne te waarborgen. Daarnaast houden al onze medewerkers zich aan de richtlijnen van het RIVM, zoals 1,5 tot 2 meter afstand houden tot collega’s. Ook de pakketbezorgers van DHL vermijden fysiek contact en houden gepaste afstand. Hier lees je meer over de corona-maatregelen die DHL treft. 

Waarom kan ik alleen kiezen voor thuislevering of afleveren bij een DHL-pakketpunt?

Onze winkels zijn tot nader order gesloten, dus is het niet mogelijk om daar je bestelling op te halen.

Ik kan mijn pakket niet ophalen vanwege quarantaine, wat nu? 

Heb je een bestelling bij een DHL-punt laten bezorgen, maar ben je niet in de gelegenheid om deze op te halen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We laten je pakketje dan retourneren en versturen het vervolgens naar jouw huisadres op een moment dat voor jou uitkomt.  

Ik kan mijn pakket op dit moment niet retourneren vanwege quarantaine, wat nu? 

Geen zorgen, we hebben een retourtermijn van 100 dagen. Wil je toch even overleggen met onze klantenservice, neem dan contact met ons op. 

Heeft het coronavirus invloed op Omoda’s levertijden? 

DHL bezorgt zoveel mogelijk via de standaard levertijden. Voor sommige gebieden kan het iets langer duren; de bezorgduur richting de Waddeneilanden is op dit moment bijvoorbeeld 48 uur. Daarnaast heeft DHL aangegeven het aantal contactmomenten tussen DHL-punten en bezorgers te verminderen. Hierdoor kan een zending naar een DHL-servicepoint soms een dag langer onderweg zijn. Vanuit DHL krijg je altijd bericht wanneer jouw pakketje klaarligt bij het door jou gekozen afhaalpunt. Buiten Nederland zijn er wel bepaalde gebieden waar bezorging op dit moment niet mogelijk is. Meer informatie daarover vanuit DHL vind je hier.

Heb je meer vragen over onze corona-maatregelen of over een ander onderwerp? Neem dan contact op met onze klantenservice. Laten we samen het beste ervan maken! En zoals onze minister-president zegt; let een beetje op elkaar. Bedankt alvast voor je begrip.

Neem contact op

Boek online een personal shopper