Voor 23:59 besteld, morgen in huis*
Gratis verzending* en retour
100 dagen retourtermijn
Betaal achteraf
Inklappen
Voor 23:59 besteld, morgen in huis*

Morgen nieuwe schoenen of een eye-catching accessoire nodig? Geen probleem – we zijn er de volgende dag al.

Gratis verzending* en retour

Gratis verzending vanaf EUR 50,- of altijd gratis met een account. Retourneren is altijd gratis.

100 dagen retourtermijn

Wat langer nodig om te beslissen? Je bestelling mag tot 100 dagen ongedragen retour – kosteloos natuurlijk.

Betaal achteraf

Betaal tot 14 dagen achteraf met Klarna. Eenvoudig met één klik!

Omoda's corona-maatregelen

Hé shoelover, het coronavirus houdt ons bezig en daarover praten we je graag bij. We willen dat je veilig op zoek kunt naar je favoriete schoenen in onze winkels. Daarom nemen we een aantal voorzorgsmaatregelen voor jouw veiligheid en om de risico’s voor jouw gezondheid zoveel mogelijk in te perken. Uiteindelijk wil je onbezorgd kunnen shoppen toch?

We hebben als Omoda continu overleg over de maatregelen die we treffen en of die nog passen bij de situatie. Het is dus mogelijk dat er dingen veranderen. Daarvan houden we je uiteraard zo goed mogelijk op de hoogte. Hier lees je de antwoorden op de meest gestelde vragen: 

Zijn de Omoda-winkels open? 

Ja, al onze winkels zijn geopend. De openingstijden per winkel bekijk je hier. We hebben verschillende maatregelen getroffen, zodat je veilig kunt winkelen bij ons. Uiteraard geldt dat als jij of iemand uit je directe omgeving klachten heeft, zoals hoesten, we je op het hart drukken om niet naar een winkel te komen.

Is winkelen in de Omoda-winkels veilig? 

  • We doen er alles aan om een zo veilig mogelijke shopomgeving voor jou als klant én ons personeel te creëren. Daarom gelden er voorzorgsmaatregelen in al onze winkels. Als je deze in acht neemt en geen klachten hebt, dan verwelkomen we je graag in onze winkels!
  • In al onze winkels hanteren we de 1.5-meter-regel. Zowel tussen bezoekers onderling als tussen klant en personeel. Zodra die 1,5 meter niet gegarandeerd kan worden, is er een kans dat je even buiten moet wachten;
  • Kom alleen of maximaal met z'n tweeën shoppen. Onze medewerkers staan voor je klaar met eerlijk en fashionable advies;
  • Bij binnenkomst kun je gelijk je handen desinfecteren. Dit vragen we dan ook van iedereen;
  • We hebben in de winkel schermen geplaatst waardoor we op een veilige manier kindervoeten kunnen opmeten en advies kunnen geven;
  • Ook bij de kassa's hebben we plexiglas geplaatst, zodat zowel jij als onze medewerkers veilig kunnen afrekenen;
  • Je kunt alleen met pin betalen;
  • We desinfecteren onze winkels continu.
  • In ons filiaal in Antwerpen is het verplicht een mondkapje te dragen

Hoe kan ik mijn winkelaankoop retourneren als ik niet naar een Omoda-winkel wil?

Je kunt ongedragen producten (passen mag natuurlijk wel) altijd binnen 100 dagen gratis retourneren via DHL, ook items die je in de winkel hebt gekocht. Dit doe je door hier een ophaalafspraak te maken. Stuur met je retourzending een kopie van de kassabon mee, inclusief je NAW-gegevens en IBAN waarop je het bedrag retour gestort wil hebben. Je kunt je pakketje ook afgeven bij een DHL-servicepunt.

Is online bestellen bij Omoda veilig? 

Ja, je kunt met een gerust hart online bestellen. Het RIVM geeft aan dat de kans klein is dat je ziek wordt als je spullen of oppervlakken aanraakt of vastpakt, zoals post of pakketjes. De kans wordt nog kleiner als je regelmatig je handen wast en vermijdt dat je na het aanraken met de handen aan je gezicht komt.
Al onze medewerkers in het distributiecentrum dragen handschoentjes en er wordt meerdere keren per dag extra schoongemaakt om de hygiëne te waarborgen. Daarnaast houden al onze medewerkers zich aan de richtlijnen van het RIVM, zoals 1,5 afstand houden tot collega’s. Ook de pakketbezorgers van DHL vermijden fysiek contact en houden gepaste afstand. Hier lees je meer over de corona-maatregelen die DHL treft. 

Ik kan mijn pakket niet ophalen vanwege quarantaine, wat nu? 

Heb je een bestelling bij een DHL-punt laten bezorgen, maar ben je niet in de gelegenheid om deze op te halen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We laten je pakketje dan retourneren en versturen het vervolgens naar jouw huisadres op een moment dat voor jou uitkomt.  

Ik kan mijn pakket op dit moment niet retourneren vanwege quarantaine, wat nu? 

Geen zorgen, we hebben een retourtermijn van 100 dagen. Wil je toch even overleggen met onze klantenservice, neem dan contact met ons op. 

Heeft het coronavirus invloed op Omoda’s levertijden? 

DHL bezorgt zoveel mogelijk via de standaard levertijden. Voor sommige gebieden kan het iets langer duren; de bezorgduur richting de Waddeneilanden is op dit moment bijvoorbeeld 48 uur. Daarnaast heeft DHL aangegeven het aantal contactmomenten tussen DHL-punten en bezorgers te verminderen. Hierdoor kan een zending naar een DHL-servicepoint soms een dag langer onderweg zijn. Vanuit DHL krijg je altijd bericht wanneer jouw pakketje klaarligt bij het door jou gekozen afhaalpunt. Buiten Nederland zijn er wel bepaalde gebieden waar bezorging op dit moment niet mogelijk is. Meer informatie daarover vanuit DHL vind je hier.

Heb je meer vragen over onze corona-maatregelen of over een ander onderwerp? Neem dan contact op met onze klantenservice. Laten we samen het beste ervan maken! En zoals onze minister-president zegt; let een beetje op elkaar. Bedankt alvast voor je begrip.

Neem contact op