Zwarte Omoda Pumps T1375

Omoda

50 %
Reviews
Reviews (19)

Gemiddelde beoordeling voor Zwarte Omoda Pumps T1375

• Zwarte Omoda Pumps T1375
    Mooie hoge hakken

Het zijn hele hoge hakken ondanks dat ze zo hoog zijn ga ik ze toch houden ik vind ze super mooi.

Heel mooie hakken

Prachtig model, ik vind het model van de hak erg mooi. Ondanks de hoogte van de hak zitten de pumps comfortabel en lopen ze prima. De pasvorm Is perfect.

Prachtige schoenen

Mooi paar schoenen, normale maat 39 of 40, waarbij dit paar 39.5 perfect zit. Hoge, dunne hak. Met het lopen buigt de punt van de schoen wel dubbel, wat wel vervelend ervaren kan worden. Spitse punt

Prachtige elegante schoen

Ik heb normaal 39, maar maat 40 van deze schoen en zit prima! Mooie schoen voor onder een jurkje maar ook onder een stoere spijkerbroek.

Prachtige schoenen, helaas voor mij te hoog

Prima kwaliteit, pasvorm

Toon volgende reviews

Zwarte Omoda Pumps T1375
Mooie hoge hakken

Het zijn hele hoge hakken ondanks dat ze zo hoog zijn ga ik ze toch houden ik vind ze super mooi.

Zwarte Omoda Pumps T1375
Heel mooie hakken

Prachtig model, ik vind het model van de hak erg mooi. Ondanks de hoogte van de hak zitten de pumps comfortabel en lopen ze prima. De pasvorm Is perfect.

Zwarte Omoda Pumps T1375
Prachtige schoenen

Mooi paar schoenen, normale maat 39 of 40, waarbij dit paar 39.5 perfect zit. Hoge, dunne hak. Met het lopen buigt de punt van de schoen wel dubbel, wat wel vervelend ervaren kan worden. Spitse punt

Zwarte Omoda Pumps T1375
Prachtige elegante schoen

Ik heb normaal 39, maar maat 40 van deze schoen en zit prima! Mooie schoen voor onder een jurkje maar ook onder een stoere spijkerbroek.

Zwarte Omoda Pumps T1375
Prachtige schoenen, helaas voor mij te hoog

Prima kwaliteit, pasvorm

Zwarte Omoda Pumps T1375
Mooi diepzwart

Wel beetje wijd sluit niet heel mooi aan op voet

Zwarte Omoda Pumps T1375
helemaal blij

super mooie schoen. ondanks 10 cm hak, heerlijke pasvorm. Geen last van voeten knelpunten. Maat is goed.

Zwarte Omoda Pumps T1375
prachtige schoen, erg hoge hakken wel

Ik had ze maat 38 bestelt, meestal goed voor hakken, maar ze waren mij een maat te groot. De hak was ik zo hoog dat ik er niet mooi op kon lopen. Desalnietemin een prachtig mooie schoenen, erg jammer dat het niks voor mij was

Zwarte Omoda Pumps T1375
Mooi

Hele mooie schoenen, mooie kwaliteit en passen goed.

Zwarte Omoda Pumps T1375
Prachtige schoen

Heel mooie schoen, loopt ook nog goed! Met mijn brede wreef heb ik maat 37 toch teruggestuurd, omdat mijn voet er wat opgepropt inzat. Ik ga de 37+ bestellen.

Zwarte Omoda Pumps T1375
Te dunne hak

Ik ben niet gewend om op zo'n dunne hak te lopen dus voor mij niet geschikt maar kleur en materiaal is top!!

Zwarte Omoda Pumps T1375
Perfect voor een gala!!

Prachtige pumps voor een gala!!! De maat/ pasvorm is prima en heb er heerlijk de hele avond op gedanst!!!

Zwarte Omoda Pumps T1375
Mooie elegante comfortabele pump

Maat valt gewoon, voor zo'n hoge hak, zijn de pumps erg comfortabel en aangenaam om te dragen

Zwarte Omoda Pumps T1375
Elegant schoentje

Viel wat groter daarom half maatje kleiner besteld. Ze lopen heerlijk en super vrouwelijk.

Zwarte Omoda Pumps T1375
Erg mooie schoen.

Heel mooi schoentje. Helaas is (voor mij) de pasvorm niet helemaal goed. Ik glij er iets in naar voren.

Zwarte Omoda Pumps T1375
Mooie schoen

Loopt helaas niet helemaal top. Dus ik heb hem geretourneerd.

Zwarte Omoda Pumps T1375
Niet te missen

Een pump met hak is een absolute musthave voor dit seizoen. Dit model mag niet ontbreken in jouw garderobekast. In de winter leuk maar ook in de zomer hip onder een boyfriend jeans.

Zwarte Omoda Pumps T1375
Vallen heel groot

Prachtige elegante schoenen. Helaas viel maat 36 als maat 37.

Zwarte Omoda Pumps T1375
Elegante schoen

Mooie schoenen, maar ze vallen groter uit. Helaas niet in 34 te koop anders had ik ze zeker gehouden.

Zoom 25% +
Sale EUR 119,95 EUR 59,95
Beschikbare kleuren (5)
Maten laden...
Toevoegen aan favorieten Verwijderen uit favorieten

✓ Jouw maat is in Omoda aanwezig

Gelijk reserveren in winkel

Dit artikel is in Omoda aanwezig

Gelijk reserveren in winkel

✘ Jouw maat is niet aanwezig in Omoda

Reserveer in winkel

Dit artikel is niet aanwezig in deze winkel.

Reserveer in winkel

• Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis*
  • Gratis verzending vanaf EUR 50,-
  • Gratis retour
  • Avondbezorging door PostNL
Whatsapp
Stel je vraag via Whatsapp

Voeg 0613322118 toe aan jouw contacten en stel je vraag met eventueel jouw ordernummer. Antwoord op jouw vraag vind je ook via onze veelgestelde vragen.

(Openingstijden: ma-vr 09.00-22.00 uur & za 09.00-17.00 uur)
Maak kans op 50,- shoptegoed schrijf je nu in!

Schrijf je in voor de Omoda-nieuwsbrief en ontvang info over new arrivals, trends en aanbiedingen. Je wekelijkse update about shoes.

Ik ontvang graag de nieuwsbrief voor:

0 Favorieten

Favorieten bewaren & vergelijken

Terug naar de shop

Klik hier om verder te winkelen

Omoda.nl maakt gebruik van cookies