Het idee is simpel: door het sparen van credits, spaar je voor shoptegoed. Voor iedere euro die je bij Omoda besteedt (zowel online als in onze winkels) ontvang je één credit. Met 500 gespaarde credits ontvang je € 10,- korting.
Om nog sneller aan die 500 credits te komen en dus je shoptegoed te verzilveren, kun je ook op andere manieren credits sparen. Hieronder een paar voorbeelden:
Je vindt altijd een actueel overzicht in jouw Club Omoda-account. Naast het aantal credits vind je hier ook je profielgegevens en een overzicht van al je aankopen. Ook kun je hier je retour aanmelden en je geschreven reviews bekijken.
Mocht je hier vragen over hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.
De credits die je spaart in jouw Club Omoda-account zijn twee jaar geldig na bijschrijving. Het kan dus zijn dat je een bericht van ons ontvangt waarin we aangeven dat (een deel van) jouw credits binnenkort komen te vervallen. Uiteraard geven we je dan altijd nog wat tijd om deze alsnog te besteden. Wanneer je de credits niet besteedt binnen de gestelde termijn worden deze van jouw account verwijderd.
Als club-member profiteer je van exclusieve voordelen:
Heb je jouw favoriete item gevonden en wil je deze graag bestellen met jouw gespaarde shoptegoed? Dan plaats je het item in de winkelmandje en kies je voor de juiste verzend- en betaalmethode. Bij het kiezen van de betaalmethode, in stap 3 van het bestelproces, heb je vervolgens de keuze om jouw shoptegoed wel of niet te verzilveren. Let op: je kunt online alleen je shoptegoed in één keer verzilveren, in de winkels kan het ook in delen (met een minimum van € 10,-).
Je gespaarde credits worden 30 dagen na aankoop bijgeschreven op jouw account. Wil je na 30 dagen, maar binnen de retourtermijn van 365 dagen, jouw aankoop alsnog retourneren dan worden de credits weer afgeschreven.
Mocht je een bestelling retour sturen waarbij je credits ingeleverd hebt, dan worden de credits na verwerking van je retour teruggestort op je account.
Als je bent ingeschreven voor onze nieuwsbrief kun je aangeven welke berichten je wilt ontvangen. Hoe specifieker jouw profiel, hoe beter we je updates kunnen geven over acties, nieuwe items, events in jouw favoriete winkel en je actuele credits. Daarnaast vind je op de homepage van jouw Club Omoda-account altijd inspiratie speciaal voor jou geselecteerd.
Het is (nog) niet mogelijk om jouw credits te verzilveren via onze app. Je kunt jouw credits wel verzilveren via onze website. Heb je jouw bestelling al afgerond in de app en wil je toch nog graag je credits laten verzilveren? Neem dan contact op met onze klantenservice. We kunnen de credits dan alsnog in mindering brengen op jouw account en het kortingsbedrag verrekenen op jouw bestelling.
Vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Het zou kunnen dat het mailtje met de herstellink in je spam terecht is gekomen, zou je daar eens willen kijken? Mocht dat niet het geval zijn, neem dan even contact met ons op met onze klantenservice.
Allereerst van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! Heb je problemen met het aanpassen van je geboortedatum in je Club Omoda-profiel? Of heb je geen mailtje gekregen ter ere van jouw verjaardag en weet je zeker dat 'ie niet in je spam terecht is gekomen? Neem dan contact met ons op en een van onze enthousiaste klantenservicemedewerkers helpt jou verder.
Via deze link kun je een aanvraag doen om jouw Club Omoda-account te laten verwijderen. Je kunt ons uiteraard ook via een van onze contactkanalen benaderen als je hulp nodig hebt.