Verzenden, ruilen en retour

Verzenden, ruilen en retour
Hoelang is mijn pakketje onderweg? Kan ik mijn artikel omruilen? En hoe kan ik het snelst mijn bestelling retourneren? Antwoord op deze vragen lees je hier.

Bestel maar, bestel maar, bestel maar

Heb je een leuke schoen, mooie tas of glimmend accessoire op het oog? Bestel ‘m dan online. Voor de meeste artikelen geldt: op werkdagen voor 23:59 uur besteld, is de volgende werkdag in huis. Maar er is meer: als je voor 12:00 uur besteld, kun je gebruik maken van same-day delivery. Dan heb je, als je product op voorraad is, het ’s avonds nog in huis. Zo geniet jij supersnel van je nieuwe item. Voor Club Omoda members is dit zelfs gratis.
Bestel je iets op zaterdag of zondag? Dan ontvang je dit maandag. Het kan soms zijn dat een item niet op voorraad is in ons magazijn. Check daarom voor de zekerheid altijd de verwachte bezorgdatum die bij het artikel staat of in je shopping bag wordt getoond. 

Enkeltje of retourtje?

Wil je je schoenen, tas of accessoire retourneren? Geen probleem, bij Omoda profiteer je namelijk van een retourtermijn van 100 dagen.

Je kunt je product altijd terugbrengen in een van onze winkels op vertoning van je leveringsbon. Als je wilt retourneren krijg je het aankoopbedrag terug zoals je betaald hebt. Als je niet in de buurt van een van onze winkels woont kun je ook retourneren via een DHL Servicepoint. Hoe doe je dat?

Stap 1. Plak de retoursticker op de verzenddoos over je eigen adres.
Stap 2. Stop het retourticket in de doos, zodat wij je bestelling makkelijk herkennen.
Stap 3. Breng je pakket bij een DHL Servicepoint en bewaar het verzendbewijs wat je krijgt goed.
Stap 4. Wanneer wij je pakketje hebben ontvangen, krijg je een ontvangstbewijs via de mail.
Stap 5. Binnen 14 dagen vind je het totaalbedrag weer terug op je rekening.

Maar het kan nog makkelijker: je kunt je pakketje ook thuis op laten halen door DHL. Hiervoor maak je een ophaalafspraak via dit formulier.

Van ruilen komt geen huilen

Bij Omoda kun je altijd binnen 100 dagen je bestelde, ongedragen item(s) omruilen voor een andere maat of kleur. Hoe je dat doet? Heel simpel, want het werkt hetzelfde als retourneren. Nadat je het item dat je wilt ruilen hebt geretourneerd een DHL Servicepoint, kun je de nieuwe maat of kleur bestellen. Of je ruilt het natuurlijk in een Omoda-winkel.

Wil je graag meer informatie over bestellen, ruilen of retourneren? Bekijk dan de veelgestelde vragen. Heb je een andere vraag? Onze klantenservice is op werkdagen open van 9:00 uur tot 23:00 uur en op zaterdag tot 17:00 uur. Zij zijn te bereiken via de telefoon, Whatsapp, Twitter, Facebook en e-mail. 

 

SHOP NU: 

DAMES    HEREN

ACCESSOIRES