Anna Nooshins' meeloopstage bij Omoda Rubriek: Inspiratie

Anna Nooshin bij Omoda - Omoda.nl

De allerleukste meeloopstage loop je natuurlijk bij Omoda. Zo ook Anna Nooshin. 

Anna Nooshin bij Distributie

NIEUWSTE OMODA-MEDEWERKER: ANNA NOOSHINVoor haar video’s doet Anna Nooshin altijd de tofste dingen met de tofste mensen. Als échte shoe-lover of beter gezegd shoe-addict kan er natuurlijk geen video in een schoenenbedrijf ontbreken. Dat vond Omoda ook. Voor ze het wist stond ze in een Omoda-vest mét veiligheidsschoenen schoenendozen in te pakken. Wij hadden geen kind meer aan haar. Een perfecte match, Anna en schoenen. Van Distributie naar de Klantenservice en tot slot door naar de marketingafdeling: ze greep het met beide handen aan. Volledig omgekleed tot distributiemedewerker begint Anna haar avontuur.

Distributie Omoda - Omoda.nl

SCHOENEN CONTROLEREN

Eerst controleren voordat de schoenen worden verzonden dat is stap één. Gaat het om de juiste schoen? Hebben ze allebei dezelfde kleur en maat? Zien ze er spiksplinternieuw uit? Perfect, dan mogen ze verzonden worden naar de gelukkige eigenaar. Zo niet, dan wordt dit paartje geweigerd en wordt een ander mooi paar alsnog verzonden. Go Anna, dankzij jou hebben we weer een klant blij gemaakt. Weet je zeker dat vloggen jouw roeping is? We zoeken nog mensen voor de vakantie.

Heftruck Omoda Distributie - Omoda.nl

het hoogtepunt van de dag
Inpakken en verzenden zou je denken, maar ho stop nee, eerst nog even een handgeschreven briefje van Anna erbij, op de lopende band ermee en dan linea recta op huiswaarts aan, schoenendoosje. Anna is ondertussen al in de heftruck gekropen. Haar absolute favoriet van de dag. Hier slaat ze druk aan het order picken. Oftewel het opzoeken van de schoenen die besteld zijn (de orders), ze scannen (het picken) en ze vervolgens klaarmaken voor de controle voor het verzenden. Oké, het moet de eerste keer zijn geweest dat Anna tussen honderden schoenen iets anders interessanter vond dan de schoenen zelf, maar de heftruck kreeg het voor elkaar. Eindstand: twee paar schoenen gepickt in één uur, maar onwijs veel lol gehad.

Klantenservice Omoda - Omoda.nl

'Goedemiddag met Anna nooshin, waar kan ik je mee helpen?'Het was even zweten geblazen voor Anna bij de Klantenservice. Ondanks dat ze dagelijks veel nieuwe mensen leert kennen, was dit toch best wel spannend. Je weet niet wat je kunt verwachten en wilt alles zo goed mogelijk oplossen voor de klant. Het zweet brak haar dan ook uit toen voor het eerst de telefoon overging. Maar als een echte natuurtalent deed ze het hartstikke goed en raakte ze al snel weer in haar element bij de allereerste stylingtipsvraag. We hebben het gesprek af moeten kappen tussen die twee, want volgens mij konden ze de hele middag nog doorbabbelen over de perfecte outfit bij de allerknapste schoen. 

Anna Nooshin Marketing - Omoda.nl

in haar element op de marketingafdeling
De dag sloten we af met iets wat haar op het lijf geschreven is, namelijk het maken van de social media foto's voor Instagram. Behendig, snel, maar doordacht gaat ze aan de slag en heeft ze binnen no time een heleboel flatlays vastgelegd met haar favoriete items. Ben jij benieuwd naar deze foto's? Bekijk dan heel de week ons Instagramaccount daar vind je elke dag nieuwe flatlays terug. Ben je benieuwd naar de hele video? Bekijk hem dan hier op het Youtubekanaal van Anna Nooshin. 

wil jij zelf ook stage komen lopen of werken bij omoda? kijk dan hier en hier 

En lieve anna, mocht je denken aan een carrièreswitch. Je bent bij ons van harte welkom.

Amber
door Amber
Lees ook
0 Favorieten

Favorieten bewaren & vergelijken

Terug naar de shop

Klik hier om verder te winkelen

Omoda.nl maakt gebruik van cookies