Werken bij OMODA

Marketing

Stagiair CRM/Loyalty

Plaatsingsdatum: 22-06-2018 | Locatie: Zierikzee

WAT GA JE DOEN?

Is relatiebouwer jouw middle name? Sta jij altijd klaar voor je beste vrienden, weet je wat hen beweegt en wat ze nodig hebben? Dan past deze CRM/Loyalty stage perfect bij je. 

Samen met de CRM marketeer zet jij dat stapje extra voor onze loyale klanten in alle landen. Je bedenkt te toffe Club Omoda campagnes zodat de klant niet meer om ons heen kan en onderdeel wil zijn van onze community. Je onderhoudt en analyseert Club Omoda continue om een inspirerende en persoonlijke omgeving te creëren voor onze members, zowel online als in alle winkels.

OVER OMODA

Binnen de Retail zijn we marktleider voor schoenen liefhebbers. Doordat we een familiebedrijf zijn denken we altijd op lange termijn en zijn we ook financieel gezond. We groeien snel en blijven door ontwikkelen. De Omoda-teller aan winkels staat nu op 20 en vergeet onze succesvolle online shop niet. De collectie is uitgebreid en het merkaanbod is groot. 

Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en een drive om álles voor de klant te doen, geloven we in onze aanpak. Bij Omoda werken – op het hoofdkantoor en in de winkels – nu zo’n 600 mensen. De afdeling Marketing en E-Commerce van Omoda bestaat uit 21 jonge en enthousiaste specialisten.

WAT VRAGEN WE VAN JOU?

  • je volgt een HBO- of WO -opleiding in de richting bedrijfskunde, marketing of communicatie;
  • voor jou staat de klant voorop, consumenten onderzoek trekt jouw aandacht;
  • je bent analytisch en kunt je analyses goed vertalen naar kansen;
  • je creatieve knobbel brengt je op de meest originele ideeën en je schroomt niet om hiermee initiatief te tonen;
  • je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, Duits en Frans zijn een pré.

WAAR KUN JIJ OP REKENEN?

  • een veelzijdige en leerzame stageperiode; 
  • leuke werksfeer en dito collega’s; 
  • afwisselende werkzaamheden;
  • een mooie werkplek: met uitzicht op de Oosterschelde;
  • 20% personeelskorting op de collectie; 
  • goede koffie en iedere dag vers fruit; 
  • stagevergoeding.
Stagiair CRM/Loyalty

LIJKT DEZE VACATURE JE WAT?

Klik dan op de onderstaande button en solliciteer direct.
Solliciteren

CONTACTPERSOON

Gertie Bin
Manager online shop
gertie@omoda.nl 0111-453264
Gertie Bin