Werken bij Omoda

Customer service
Meewerkstage

Plaatsingsdatum: 2017-08-12
Wat ga je doen?

Ben jij op zoek naar een stage waarin je van heel dichtbij kunt meemaken hoe een klantenservice team écht klanten blij maakt en weet te verrassen? Wil jij hier graag bij helpen, ben je daarnaast creatief en ken je de ins- en outs van social media? Lees dan snel verder.

Op de klantenservice ben je van toegevoegde waarde door onze toppers van customer service te ondersteunen in hun missie: blije klanten. Jouw taken zijn onder andere:

  • Interactie aangaan via social media: Twitter en Facebook
  • Antwoord geven op vragen via e-mail en telefoon
  • Adviseren van klanten via chat en WhatsApp
  • Creatieve oplossingen aandragen in het klantcontact
  • Proactief ideeën aandragen om de klantervaring te verbeteren
  • Administratieve handelingen verrichten naar aanleiding van het klantcontact
Over Omoda

Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en een drive om het uiterste voor de klant te doen geloven we in onze aanpak. Bij Omoda werken – op het hoofdkantoor en in de winkels – nu zo’n 500 mensen. Het klantenservice team spreekt zo’n 1000 klanten per week. We vinden het belangrijk om er altijd voor onze klanten te zijn en daarom hebben we ruime openingstijden gedurende 6 dagen in de week. Het team bestaat uit zo’n 25 enthousiaste medewerkers die op een open en hechte manier met elkaar samen werken.

Wat vragen we van jou?

Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze fans van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Verder breng je mee:

  • Klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken
  • Teamplayersmentaliteit en een positieve instelling
  • Inlevingsvermogen in unieke situatie van de klant
  • Communicatieve vaardigheden en flexibiliteit
  • Redelijke beheersing van Engelse en/of Franse taal
  • Je volgt een commerciële MBO- of HBO-opleiding
  • Minimale beschikbaar van 12 weken.
Waar kun jij op rekenen?
  • Leuke werksfeer;
  • Mogelijkheid voor het uitvoeren van een opdracht op eigen interessegebied
  • Stagevergoeding en onkostenvergoeding
  • 20% personeelskorting op de collectie
  • Lekkere koffie en dagelijks vers fruit
Meewerkstage
Deel deze vacature
Lijkt deze vacature je wat?

Klik dan op de onderstaande button en solliciteer direct.

Solliciteren

Contactpersoon

Jan Pieter Honkoop
Manager Klanttevredenheid
janpieter@omoda.nl
0111-453250

Jan Pieter Honkoop
0 Favorieten

Favorieten bewaren & vergelijken

Terug naar de shop

Klik hier om verder te winkelen

Omoda.nl maakt gebruik van cookies