Shoppingbag EUR 0,00
 1-2 werkdagen levertijd
 Gratis verzending vanaf EUR 50,-
 Gratis retour
 Achteraf betalen mogelijk
 30 dagen bedenktijd
 Reserveer je favoriet in een Omoda-winkel
Vacatures
32 Vacatures
  • Logistiek | Chauffeur/ Logistiek medewerker

    Omoda Distributie 20 september 2016

    Ga jij onze klanten blij maken met een mooi nieuw paar schoenen? Of het nu gaat om een paar sneakers, sandalen of hoge pumps: door jouw inzet in deze combinatie functie zijn de juiste schoenen op tijd bij onze klant in huis of in de winkel.

    Als chauffeur voor het distributiecentrum in Zierikzee zorg je ervoor dat elke dag de winkels weer worden aangevuld met schoenen, tassen en accessoires. Je rijdt hierbij door het hele land in een mooie Omoda vrachtwagen. Op deze manier zijn de winkels altijd voorzien van de nieuwste collectie.

    Op de dagen dat je niet als chauffeur aan de slag gaat steek je de handen uit de mouwen als logistiek medewerker. Hierbij werk je samen met leuke collega’s en heb je verantwoordelijkheid over jouw proces.

    Functie-inhoud  

    Door jou aanpak zorg je ervoor dat alle schoenen, tassen en accessoires op tijd in de winkels en bij de mensen thuis zijn. Dit realiseer je door uit te blinken bij het:

    • Laden en lossen;
    • Maken van veel kilometers;
    • Uitpakken, tellen en labelen van de nieuwe collectie;
    • Zorgvuldig inpakken en nakijken van de bestellingen;
    • Het nakijken en inboeken van retouren.

    Je bent in het bezit van een rijbewijs C en code 95. Je werktijden voor je rol als chauffeur zijn van 7.00 tot 15.30 en op de dagen dat je aan de slag gaat in het distributie centrum is dit van 14.00 tot 23.00. Mocht je een heftruck certificaat hebben maken we daar ook graag gebruik van.

    Over Omoda en het distributiecentrum

    Binnen de retail zijn we marktleider voor schoenen liefhebbers. Doordat we een familiebedrijf zijn denken we altijd op lange termijn en zijn we ook financieel gezond. We groeien snel en blijven door ontwikkelen. De Omoda-teller aan winkels staat nu op 18 en vergeet onze succesvolle online  shop niet.  De collectie is uitgebreid en het merkaanbod is groot.

    Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en met z’n allen werken we hier hard voor. Van de 450 collega’s met wie we dit doen, zijn er maar liefst 100 aanpakkers actief in het distributiecentrum. 6 dagen per week verwerken zij duizenden paar schoenen en zorgen zij dat al die schoenen op tijd in de winkels en bij de mensen thuis zijn. Het distributiecentrum is 6.750 m2 groot, op elk van die m2’s voel je de energie, hoor je de onderlinge grappen en zie je de enorme samenwerkingsgerichtheid.

    Waar kun jij op rekenen?

    • Leuke werksfeer;
    • Afwisselende werkzaamheden;
    • Werktoeslag op de uren die je werkt na 22.00;
    • Personeelskorting op de schoenen;
    • Goede reiskostenvergoeding;
    • Aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel;
    • Lekkere koffie en vers fruit tijdens de pauzes. 

    Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Distributie
    Contact

    Pieter van der Paauw
    Logistiek manager

    logistiektalent@omoda.nl
    0111-453257
    Meer over Omoda Distributie …

  • Logistiek | Medewerker logistiek

    Omoda Distributie 05 december 2016

    Ga jij onze klanten blij maken met een mooi nieuw paar schoenen? Of het nu gaat om een paar sneakers, sandalen of hoge pumps: door jouw inzet zijn de juiste schoenen op tijd bij onze klant in huis.

     

    Als logistiek medewerker in het distributiecentrum in Zierikzee steek je de handen uit de mouwen, werk je samen met leuke collega’s en heb je verantwoordelijkheid over jouw proces. Wanneer je succesvol meedraait in jouw team zijn er doorgroeimogelijkheden en contracten op lange termijn.

     

    Functie-inhoud 

    Door jou aanpak zorg je ervoor dat alle schoenen, tassen en accessoires op tijd in de winkels en bij de mensen thuis zijn. Dit realiseer je door uit te blinken bij het:

    • Uitpakken, tellen en labelen van de nieuwe collectie;
    • zorgvuldig inpakken en nakijken van de bestellingen;
    • het nakijken en inboeken van retouren.

     

    Je werktijden zijn van 14.00 tot 23.00 op ons distributiecentrum. Mocht je een heftruck certificaat hebben maken we daar ook graag gebruik van.

     

    Over Omoda en het distributiecentrum
    Binnen de retail zijn we marktleider voor schoenen liefhebbers. Doordat we een familiebedrijf zijn denken we altijd op lange termijn en zijn ook financieel gezond. We groeien snel  en blijven door ontwikkelen. De Omoda-teller aan winkels staat nu op 17 en vergeet onze succesvolle online shop niet.  De collectie is uitgebreid en het merkaanbod is groot.

     

    Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en met z’n allen werken we hier hard voor. Van de 450 collega’s met wie we dit doen, zijn er maar liefst 100 aanpakkers actief in het distributiecentrum. 6 dagen per week verwerken zij duizenden paar schoenen en zorgen zij dat al die schoenen op tijd in de winkels en bij de mensen thuis zijn. Het distributiecentrum is 6.750 m2 groot, op elk van die m2’s voel je de energie, hoor je de onderlinge grappen en zie je de enorme samenwerkinsgerichtheid.

     

    Het distributiecentrum ligt aan de rand van Zierikzee. Deze ligging maakt het niet alleen een makkelijke uitvalsbasis voor de winkelbevoorrading maar ook tot een goed bereikbare werkplek met het openbaar vervoer en auto vanuit onder andere Goes, Middelbrug en Bruinisse. In Zeeland hebben we nog geen last van files dus de reistijd is vast te bepalen.

     

    Waar kun jij op rekenen?

    • Leuke werksfeer
    • Werktoeslag op de uren die je werkt na 21.00
    • Personeelskorting op schoenen
    • Goede reiskostenvergoeding
    • Aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel
    • Cao schoenen en sport detailhandel.
    • Lekkere koffie en vers fruit tijdens de pauzes 
    • Doorgroeimogelijkheden
    • Bij wederzijds succes worden lange termijn contracten gegeven,

     

    Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op:

     

    Pieter van der Paauw
    Logistiek manager


    0111-453250 / logistiektalent@omoda.nl 

    Distributie
    Contact

    Pieter van der Paauw
    Logistiek manager

    logistiektalent@omoda.nl
    0111-453257
    Meer over Omoda Distributie …

  • Goes | weekend vakantiemedewerker

    Omoda Goes 06 oktober 2016

    Als medewerker van Omoda ben jij één van de eerste contacten voor de klant. Door jouw persoonlijke aandacht en advies zorg je ervoor dat de klant zich thuis voelt bij Omoda. Samen met de klant ga jij op zoek naar een passend artikel en bied je extra service bij de aankoop, zoals het geven van een verzorgingsadvies voor schoenen.

     

    Je werkt in de winkel nauw samen met je collega’s. Samen zorg je ervoor dat de winkel er altijd verzorgd uitziet en dat de collectie goed wordt gepresenteerd. Daarnaast voer je ook werkzaamheden uit in het magazijn van de winkel, zoals het verwerken van de vracht en het ordenen van artikelen.

     

    Als oproepkracht versterk jij ons verkoopteam op de drukke momenten. We verwachten dat je flexibel inzetbaar bent op elk moment van de week. We bieden je een afwisselende baan en een zekere mate van zelfstandigheid in je werkzaamheden.

     

    Het team van Omoda is nuchter, eerlijk en heeft een no-nonsense mentaliteit. Maar het belangrijkste: de klant staat bij ons altijd centraal en op nummer één. Wij bieden optimale service en streven iedere dag naar maximale klanttevredenheid. Onze passie voor schoenen is groot en het team heeft de ambitie om het werk iedere dag weer een stukje beter te doen.

     

    Past dit bij jou, spreekt dit je aan en voldoe je aan de kenmerken? Ben je daarnaast flexibel, communicatief sterk en hou je van aanpakken in een leuk en jong team? Stuur ons je CV en vertel waarom jij graag bij Omoda wil werken, wat je bijdraagt aan ons team en wat je kan betekenen voor onze klanten.

    Goes
    Contact

    Ilse van Linden
    Filiaalmanager

    ilsevanlinden@omoda.nl
    0113 - 214245
    Meer over Omoda Goes…

  • GOUDA | WEEKEND-VAKANTIEMEDEWERKER

    Omoda Gouda 02 december 2016

    Als medewerker van Omoda ben jij één van de eerste contacten voor de klant. Door jouw persoonlijke aandacht en advies zorg je ervoor dat de klant zich thuis voelt bij Omoda. Samen met de klant ga jij op zoek naar een passend artikel en bied je extra service bij de aankoop, zoals het geven van een verzorgingsadvies voor schoenen.

    Je werkt in de winkel nauw samen met je collega’s. Samen zorg je ervoor dat de winkel er altijd verzorgd uitziet en dat de collectie goed wordt gepresenteerd. Daarnaast voer je ook werkzaamheden uit in het magazijn van de winkel, zoals het verwerken van de vracht en het ordenen van artikelen. We bieden je een afwisselende baan en een zekere mate van zelfstandigheid in je werkzaamheden.

    Past dit bij jou, spreekt dit je aan en voldoe je aan de kenmerken? Ben je daarnaast flexibel, communicatief sterk en hou je van aanpakken in een leuk en jong team? Stuur ons je CV en vertel waarom jij graag bij Omoda wil werken, wat je bijdraagt aan ons team en wat je kan betekenen voor onze klanten.

    Gouda
    Contact

    Sandra Multani
    Filiaalmanager Gouda

    sandramultani@omoda.nl
    0182 - 581429
    Meer over Omoda Gouda…

  • Hellevoetsluis | Parttime medewerker (16-24 uur)

    Omoda Hellevoetsluis 29 november 2016

    Als medewerker van Omoda ben jij één van de eerste contacten voor de klant. Door jouw persoonlijke aandacht en advies zorg je ervoor dat de klant zich thuis voelt bij Omoda. Samen met de klant ga jij op zoek naar een passend artikel en bied je extra service bij de aankoop, zoals het geven van een verzorgingsadvies voor schoenen.

     

    Je werkt in de winkel nauw samen met je collega’s. Samen zorg je ervoor dat de winkel er altijd verzorgd uitziet en dat de collectie goed wordt gepresenteerd. Daarnaast voer je ook werkzaamheden uit in het magazijn van de winkel, zoals het verwerken van de vracht en het ordenen van artikelen. We bieden je een afwisselende baan en een zekere mate van zelfstandigheid in je werkzaamheden.

     

    Het team van Omoda is nuchter, eerlijk en heeft een no-nonsense mentaliteit. Maar het belangrijkste: de klant staat bij ons altijd centraal en op nummer één. Wij bieden optimale service en streven iedere dag naar maximale klanttevredenheid. Onze passie voor schoenen is groot en het team heeft de ambitie om het werk iedere dag weer een stukje beter te doen.

     

    Past dit bij jou, spreekt dit je aan en voldoe je aan de kenmerken? Ben je daarnaast flexibel en weekenden beschikbaar, communicatief sterk en hou je van aanpakken in een leuk en jong team? Stuur ons je CV en vertel waarom jij graag bij Omoda wil werken, wat je bijdraagt aan ons team en wat je kan betekenen voor onze klanten.

    Hellevoetsluis
    Contact

    Lisette van der Stelt
    Filiaalmanager

    werken@omoda.nl
    0181 - 310860
    Meer over Omoda Hellevoetsluis…

  • Middelburg | Weekend- en vakantiemedewerker

    Omoda Middelburg 03 november 2016

    Als medewerker van Omoda ben jij één van de eerste contacten voor de klant. Door jouw persoonlijke aandacht en advies zorg je ervoor dat de klant zich thuis voelt bij Omoda. Samen met de klant ga jij op zoek naar een passend artikel en bied je extra service bij de aankoop, zoals het geven van een verzorgingsadvies voor schoenen.

     

    Je werkt in de winkel nauw samen met je collega’s. Samen zorg je ervoor dat de winkel er altijd verzorgd uitziet en dat de collectie goed wordt gepresenteerd. Daarnaast voer je ook werkzaamheden uit in het magazijn van de winkel, zoals het verwerken van de vracht en het ordenen van artikelen.

     

    Als oproepkracht versterk jij ons verkoopteam op de drukke momenten. We verwachten dat je flexibel inzetbaar bent op elk moment van de week. We bieden je een afwisselende baan en een zekere mate van zelfstandigheid in je werkzaamheden.

     

    Het team van Omoda is nuchter, eerlijk en heeft een no-nonsense mentaliteit. Maar het belangrijkste: de klant staat bij ons altijd centraal en op nummer één. Wij bieden optimale service en streven iedere dag naar maximale klanttevredenheid. Onze passie voor schoenen is groot en het team heeft de ambitie om het werk iedere dag weer een stukje beter te doen.

     

    Past dit bij jou, spreekt dit je aan en voldoe je aan de kenmerken? Ben je daarnaast flexibel, communicatief sterk en hou je van aanpakken in een leuk en jong team? Stuur ons je CV en vertel waarom jij graag bij Omoda wil werken, wat je bijdraagt aan ons team en wat je kan betekenen voor onze klanten.

    Middelburg
    Contact

    Joost van Oostenbrugge
    Rayonmanager

    joost@omoda.nl
    06 - 12 972 808
    Meer over Omoda Middelburg…

  • Middelburg | Filiaalmanager

    Omoda Middelburg 03 november 2016

    Bij Omoda staat de klant centraal. Met onze uitgebreide collectie en groot merkaanbod proberen we onze klant iedere dag te verrassen. We streven naar een unieke winkelbeleving waarbij service en klantgerichtheid binnen Omoda centraal staat.

     

    Als filiaalmanager heb jij de verantwoordelijkheid over de dagelijkse leiding aan het team, waarbij je coacht, stimuleert en controleert wanneer nodig. Samen met je assistent en het team zorg jij ervoor dat de gestelde doelen worden behaald, en draag je zorg voor de totale winkelbeleving van je filiaal. Tevens ben je verantwoordelijk voor de personeelsplanning en neem je initiatief om de gestelde doelen te behalen.

     

    Door je coachende en enthousiaste manier van leiding geven en je open en duidelijke communicatiestijl ben je een voorbeeld voor je collega’s en weet je hen te inspireren en te motiveren. Je hebt een duidelijke visie en weet deze visie op krachtige wijze te vertalen naar korte en lange termijn plannen, waarbij het optimaliseren van de dagelijkse en wekelijkse taken een focuspunt is. Je staat open voor feedback en weet de juiste balans tussen persoonlijk en zakelijk te hanteren.

     

    Om succesvol te zijn in deze functie is ervaring in een soortgelijk functie binnen een vergelijkbare organisatie vereist.

     

    Dit verwachten wij van jou:

     

    - MBO werk- en denkniveau.

    - Affiniteit met de schoenen- en modebranche.

    - Klantgericht, commercieel en een teamspeler.

    - Leidinggevende capaciteiten.

    - Aansturen op KPI's

     

    Spreekt deze vacature jou aan? Stuur je sollicitatie dan naar de onderstaande contactgegevens. Beschrijf in je motivatie wat jij persoonlijk kunt bijdragen aan de organisatie en voor klanten. Vermeld er duidelijk bij op welke vacature en voor welk filiaal je reageert. Ook als je vragen hebt kun je altijd contact opnemen.

     

    Middelburg
    Contact

    Joost van Oostenbrugge
    Rayonmanager

    joost@omoda.nl
    06 - 12 972 808
    Meer over Omoda Middelburg…

  • Breda | Fulltime Medewerker

    Omoda Breda 03 november 2016

    Als medewerker van Omoda ben jij één van de eerste contacten voor de klant. Door jouw persoonlijke aandacht en advies zorg je ervoor dat de klant zich thuis voelt bij Omoda. Samen met de klant ga jij op zoek naar een passend artikel en bied je extra service bij de aankoop, zoals het geven van een verzorgingsadvies voor schoenen.

     

    Je werkt in de winkel nauw samen met je collega’s. Samen zorg je ervoor dat de winkel er altijd verzorgd uitziet en dat de collectie goed wordt gepresenteerd. Daarnaast voer je ook werkzaamheden uit in het magazijn van de winkel, zoals het verwerken van de vracht en het ordenen van artikelen. We bieden je een afwisselende baan en een zekere mate van zelfstandigheid in je werkzaamheden.

     

    Het team van Omoda is nuchter, eerlijk en heeft een no-nonsense mentaliteit. Maar het belangrijkste: de klant staat bij ons altijd centraal en op nummer één. Wij bieden optimale service en streven iedere dag naar maximale klanttevredenheid. Onze passie voor schoenen is groot en het team heeft de ambitie om het werk iedere dag weer een stukje beter te doen.

     

    Past dit bij jou, spreekt dit je aan en voldoe je aan de kenmerken? Ben je daarnaast flexibel en weekenden beschikbaar, communicatief sterk en hou je van aanpakken in een leuk en jong team? Stuur ons je CV en vertel waarom jij graag bij Omoda wil werken, wat je bijdraagt aan ons team en wat je kan betekenen voor onze klanten.

    Breda
    Contact

    Giselle Jansen
    Rayonmanager

    giselle@omoda.nl
    06 - 10935743
    Meer over Omoda Breda…

  • BREDA | FILIAALMANAGER

    Omoda Breda 30 november 2016

    Ga jij onze klanten een écht unieke winkelbeleving geven? In onze mooie schoenenwinkel in hartje Breda vervul jij een voorbeeldrol voor jouw team en maak je onze klanten blij. Hier staan schoenen van topmerken als Michael Kors, Diesel, Armani, Adidas op de planken te schitteren. Niet voor lang trouwens, want met jou ‘in the lead’ vliegen die schoenen natuurlijk zo de winkel uit!

    Wat ga je doen als Filiaalmanager?
    Als filiaalmanager in Breda ben jij verantwoordelijk voor het succes van jouw winkel. Je stimuleert je medewerkers om het beste uit zichzelf te halen en het ultieme Omoda gevoel over te brengen op onze klanten. Dit alles realiseer je door uit te blinken bij het:
    • enthousiast aansturen van je team;
    • het beste uit je medewerkers halen door coaching;
    • initiatief nemen om de gestelde doelen voor jouw filiaal te behalen;
    • het zijn van een inspirerende en motiverende voorbeeldrol voor je team;
    • aansturen op KPI’s;
    • zorgdragen voor de planning en urenregistratie;
    • functionerings- en beoordelingsgesprekken;
    • ziekteverzuim begeleiding.


    De functie is fulltime en je vindt het geen probleem om op koopavonden, zaterdagen en enkele feestdagen te werken.

    Over Omoda                                                                                                                                                             Binnen de Retail zijn we marktleider voor schoenen liefhebbers. Doordat we een familiebedrijf zijn denken we altijd op lange termijn en zijn we ook financieel gezond. We groeien snel en blijven door ontwikkelen. De Omoda-teller aan winkels staat nu op 18 en vergeet onze succesvolle online  shop niet. De collectie is uitgebreid en het merkaanbod is groot.

    Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en een drive om het uiterste voor de klant te doen geloven we in onze aanpak. Bij Omoda werken – op het hoofdkantoor en in de winkels – nu zo’n 500 mensen. Het team in Breda bestaat uit een 15tal enthousiaste medewerkers.

    Wat vragen we van jou?
    Je hebt mensenkennis en weet als geen ander hoe jij je medewerkers het beste kunt motiveren en stimuleren. Hierbij sta je stevig in je schoenen en het team is bij jou in goede handen. Je ziet het echt als uitdaging om als team continue te verbeteren en de gestelde doelen voor jouw filiaal te behalen. Verder breng je mee:
    • leidinggevende kwaliteiten;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • teamplayersmentaliteit;  
    • de wil om continue te verbeteren: je ontvangt en geeft graag feedback;
    • administratief onderlegd

    Waar kun jij op rekenen?
    • mogelijkheid om je eigen inbreng te geven op deze functie;
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • mooie werkplek: in het centrum van Breda;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • goede reiskostenvergoeding;
    • aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature, én ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda en wat jij kunt betekenen voor onze klanten. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

     

    Breda
    Contact

    Giselle Jansen
    Rayonmanager

    giselle@omoda.nl
    06 - 10935743
    Meer over Omoda Breda…

  • Marketing | Stagiair marketing internationaal

    Omoda Online shop 24 november 2016

    Wij zoeken een marketing stagiair(e) die rond februari 2017 ons team komt versterken. De duur van deze meewerkstage is te bespreken. (Let op: geen afstudeerstage)

    Ben jij goed in Nederlands en Engels, houd je van schrijven en heb je een passie voor (internationale) marketing? Volg dan je stage op onze marketingafdeling bij Sander,Jill en Shu Xian. Samen regelen zij alles voor onze online shops in België, Duitsland, Oostenrijk en voor onze .com-shop. 

    Wat kun je verwachten?

    -       Je houdt je bezig met het up-to-date houden van onze locale webshops
    -       Optimaliseren van marktplaatsen 
    -       Je helpt ons met het lokaliseren van onze huidige marketing activiteiten
    -       Je houdt je bezig met de lokale social kanalen 
    -       Schrijft de leukste content gebaseerd op de trends en interesses in de verschillende landen
    -       Ook ga je aan de slag met onze SEO-specialist 

    Omoda stelt zijn klanten centraal en biedt de beste service. We zijn nuchter, open en eerlijk, we hebben een enorme passie voor schoenen en hebben de ambitie om ons werk elke dag een stukje beter te doen. Voel jij je aangesproken en denk jij te voldoen aan deze kenmerken, kom dan ons team versterken!

    Ben jij flexibel, creatief met woorden en houd je van aanpakken in een leuk jong team in het Zeeuwse Zierikzee en volg je een HBO opleiding met een marketinginslag? Stuur ons dan jouw CV en laat weten waarom jij bij Omoda wilt stage lopen en wat jij kunt bijdragen in onze organisatie en hoe jij onze internationale fans blijer kunt maken. 

    Online shop
    Contact

    Gertie Bin
    Manager online shop

    gertie@omoda.nl
    0111-410044
    Meer over Omoda Online shop…

  • Marketing | Stagiair allround

    Omoda Online shop 28 juni 2016

    Je maakt kennis met alle specialismes binnen Omoda, zoals social media, e-mailmarketing, internationale marketing, content marketing en affiliate marketing. Zet je kennis breed in en ga voor deze ultieme uitdaging. Beschik jij over veel creativiteit, flexibiliteit, doorzettingsvermogen en ben jij helemaal fan van schoenen? Dan is dit jouw stage.

    Omoda stelt zijn klanten centraal en biedt de beste service. We zijn nuchter, open en eerlijk, we hebben een enorme passie voor schoenen en hebben de ambitie om ons werk elke dag een stukje beter te doen.

    Ben jij flexibel, creatief en houd je van aanpakken in een leuk jong team in het Zeeuwse Zierikzee en volg je minimaal een HBO opleiding? Stuur ons dan jouw CV en laat weten waarom jij bij Omoda wilt stage lopen en wat jij kunt bijdragen in onze organisatie en voor onze klanten.

    Online shop
    Contact

    Gertie Bin
    Manager online shop

    gertie@omoda.nl
    0111-410044
    Meer over Omoda Online shop…

  • Marketing | Manager Marketing & E-Commerce zoekt sidekick

    Omoda Online shop 27 oktober 2016

    Staat de inner-strateeg in jou te trappelen om connecties te leggen, Omoda nóg meer op de kaart te zetten en de overview te houden op alle facetten binnen het marketingteam? Steek jij graag je handen uit de mouwen als een project tot in de puntjes verzorgd moet zijn, óók ’s avonds en in het weekend? Misschien word jij dan wel de sidekick van onze Marketing & E-Commerce manager.


    Wat doe je als sidekick?

    In het marketingteam van Omoda vind je zestien specialisten én ieder seizoen nieuwe, leergierige stagiaires. Wat blijft er dan voor jou over om te doen? Meer dan genoeg. Samen met de manager hou jij je bezig met de professionaliseringsslag, denk hierbij aan: CRM, loyalty, e-mailmarketing en social media. Verder ben je medeverantwoordelijk voor Omoda’s online shops en de optimalisering daarvan. De contentstrategie van Omoda houdt jou non-stop bezig en het volgende marketingplan ligt al klaar om de naamsbekendheid van Omoda nóg groter te maken.  

     

    Welke skills en interesses breng je mee?

     Je houdt van cijfers en analytische informatie, maar je bezit ook strategische kennis. Daarnaast heb je een flinke dosis commercieel inzicht en zit het in je bloed om innovatief bezig te zijn, zodat je koploper bent en blijft binnen de branche. Dit alles doe je om de klant zo content mogelijk te maken. En last but not least, je bent sociaal en een visitekaartje voor Omoda.  

    Wat krijg je als bonus?

    Een ontzettend enthousiast, open en fijn marketingteam om mee te werken. Het mooiste uitzicht van het hoofdkantoor van Omoda. Projecten waar jij je visie en innovatieve input in kwijt kan. Samenwerkingen met de leukste partijen uit de branche. Ruimte om je te ontwikkelen. Een luisterend oor voor je creatieve ideeën. En je ziet als allereerste dé schoenen, héél veel schoenen.

     

    In cijfers en postcodes:

    Als sidekick van de manager ben je 40 uur aanwezig op de marketingafdeling van Omoda. Dat is op het hoofdkantoor en dit mooie pand vind je in het Zeeuwse Zierikzee. Ter indicatie, op zo’n 40 minuten rijden vanaf Rotterdam. Een groot pluspunt, de rit naar Zierikzee voert je langs een heel Instagrammable landschap en diezelfde rit is over het algemeen filevrij. Dit laatste kunnen we niet honderd procent garanderen, maar meestal pakt het goed uit. Kom jij binnenkort langs om ons te ontmoeten?

    Online shop
    Contact

    Gertie Bin
    Manager online shop

    gertie@omoda.nl
    0111-410044
    Meer over Omoda Online shop…

  • Marketing | Copywriter

    Omoda Online shop 15 november 2016

    Maak jij van elke tekst een kunstwerk en heb je redactionele skills? Dan is dit misschien wel de functie voor jou. Omoda is op zoek naar een copywriter met een goede dosis marketinggevoel. Uiteraard ben je ook verslingerd aan schoenen en weet je wat er in de mode-industrie speelt. Is schrijven jouw middle name, ben je zelfstandig en heb je alleen maar creatieve ideeën? Mail een adembenemende brief en je portfolio naar gertie@omoda.nl.

    Wat doe je als copywriter bij Omoda?

    Nou, veel meer dan alleen schrijven. Natuurlijk bewaak je de planning en tone of voice voor alle online artikelen, ben je (eind)redacteur van het populaire Omoda Magazine én passeert een belangrijke tekst altijd jouw bureau. Maar je verdiept je ook in de beste contentstrategie en spijkert je collega’s regelmatig bij op het schrijfvlak. Je werkt heel zelfstandig binnen het team, als het nodig is ook ’s avonds of in het weekend, en in jouw hoofd ontstaan de meest originele ideeën.  


    Wat krijg je als bonus?

    Een ontzettend enthousiast, open en fijn marketingteam om in te werken. Het mooiste uitzicht van het hoofdkantoor van Omoda. Een magazine en online platform waar je die creativiteit helemaal in kwijt kan. Interviews met de leukste partijen uit de branche. Ruimte om je te ontwikkelen. Een luisterend oor voor je originele ideeën. En je ziet als allereerste de schoenen, héél veel schoenen.

    Dit is een pre:

    Heb je een journalistieke of redactionele achtergrond? Dan werkt dit in je voordeel. Denk bijvoorbeeld aan een redactionele opleiding of loopbaan, de School voor Journalistiek of een specialisatie op schrijfgebied. Je bent verantwoordelijk voor alle geschreven content, dus ervaring of kennis op dit vlak is belangrijk. 

    In cijfers en postcodes:

    Als copywriter ben je 32 tot 40 uur aanwezig op de marketingafdeling van Omoda. Dat is op het hoofdkantoor en dit mooie pand vind je in het Zeeuwse Zierikzee. Ter indicatie, op zo’n 40 minuten rijden vanaf Rotterdam. Een groot pluspunt, de rit naar Zierikzee voert je langs een heel Instagrammable landschap en diezelfde rit is over het algemeen filevrij. Dit laatste kunnen we niet honderd procent garanderen, maar meestal pakt het goed uit. Kom jij binnenkort langs om ons te ontmoeten?

     

    Online shop
    Contact

    Gertie Bin
    Manager online shop

    gertie@omoda.nl
    0111-410044
    Meer over Omoda Online shop…

  • Marketing | Stagiair grafisch vormgever

    Omoda Online shop 23 november 2016

    Vrijwel alle uitingen die je van Omoda ziet, zowel online als offline, zijn door ons eigen marketingteam bedacht en vormgegeven. Ben jij die creatieve grafische vormgever die dit team versterken kan? Bij je taken kun je denken aan het maken van advertenties, online banners, logo’s, social media afbeeldingen en huisstijldocumenten. Maar denk ook aan het ontwikkelen en het bijhouden van de website. Daarnaast ben je natuurlijk ook vrij om je eigen input te leveren.

    Wij verwachten van jou dat je:

    - Zelfstandig aan de slag kunt en goed kunt werken met Adobe Photoshop, Illustrator en InDesign

    - Je creativiteit en ideeën goed gebruikt in je werkzaamheden en die kunt omzetten naar de praktijk

    - Zelfstandig kunt werken

    - Het beeldmateriaal goed archiveert en in kunt plannen

    - Kunt werken in de stijl van Omoda

    - Affiniteit hebt met online fashion en marketing

    - Goed in een team kunt werken

    Omoda biedt je een afwisselende baan in een open-minded en fashion werkomgeving. We stellen onze klanten centraal en bieden de beste service. We zijn nuchter, open, eerlijk en hebben een enorme passie voor schoenen.

    Ben jij flexibel, creatief en houd je van aanpakken in een leuk jong team in het Zeeuwse Zierikzee en volg je minimaal een MBO of HBO opleiding in de richting van grafische vormgeving? Stuur dan je motivatie (waarom je wilt stage lopen en wat je kunt bijdragen), CV en portfolio naar onderstaand emailadres. Als je nog vragen hebt, kan je natuurlijk ook altijd even bellen.

    Online shop
    Contact

    Gertie Bin
    Manager online shop

    gertie@omoda.nl
    0111-410044
    Meer over Omoda Online shop…

  • Marketing | Stagiair(e) internationaal (Duits)

    Omoda Online shop 24 november 2016

    Ben jij behalve goed in Duits, ook goed in schrijven en heb je een passie voor (internationale) marketing? En wil jij meehelpen Omoda groot te maken in Duitsland en Oostenrijk? Volg dan je stage op onze marketingafdeling bij Sander, Jill en Shu Xian. Samen regelen zij alles voor onze online shops in België, Duitsland, Oostenrijk en voor onze .com-shop.

     

    Wat kun je verwachten?

     

    -       Je houdt je bezig met het up-to-date houden van de Duitse en Oostenrijkse webshops

    -       Optimaliseren van marktplaatsen (Amazon.de en Hitmeister.de)

    -       Je helpt ons met het lokaliseren van onze huidige marketing activiteiten

    -       Je houdt je bezig met de Duitse social kanalen

    -       Schrijft de leukste content gebaseerd op de trends en interesses in de verschillende landen

    -       Je zal aan de slag gaan met onze SEO-specialist

    -       Algemene werzaamheden op de marketingafdeling

     

    Omoda stelt zijn klanten centraal en biedt de beste service. We zijn nuchter, open en eerlijk, we hebben een enorme passie voor schoenen en hebben de ambitie om ons werk elke dag een stukje beter te doen. Voel jij je aangesproken en denk jij te voldoen aan deze kenmerken, kom dan ons team versterken!

    Ben jij flexibel, creatief met woorden en houd je van aanpakken in een leuk jong team in het Zeeuwse Zierikzee en volg je een HBO opleiding met een marketing/ communicatie inslag? Stuur ons dan jouw CV en laat weten waarom jij bij Omoda wilt stage lopen en wat jij kunt bijdragen in onze organisatie en hoe jij onze internationale fans blijer kunt maken. 

    Online shop
    Contact

    Gertie Bin
    Manager online shop

    gertie@omoda.nl
    0111-410044
    Meer over Omoda Online shop…

  • Marketing | Stagiair marketing internationaal

    Omoda Online shop 29 november 2016

    Ben jij goed in Nederlands en Engels, houd je van schrijven, heb je affiniteit met mode en een passie voor (internationale) marketing? Dan is deze stage iets voor jou.

    Even over Omoda:
    Omoda stelt zijn klanten centraal en biedt de beste service. We zijn nuchter, open en eerlijk en hebben een enorme passie voor schoenen. Samen met team international focus jij je op België en Duitsland. Met 1 fysieke winkel in Antwerpen en een snel groeiende online shop willen wij België veroveren.

    Wat zoeken we in jou?
    Je volgt een marketing gerelateerde studie zoals Communicatie/Marketing/Branding, je bent creatief en goed met woorden, je hebt kennis van de Belgische markt en je bent op de hoogte van de laatste online trends. 


    Wat kun je verwachten?

    -       Je houdt je bezig met het up-to-date houden van onze locale webshops

    -       Optimaliseren van marktplaatsen als Amazon en Hitmeister

    -       Je helpt ons met het lokaliseren van onze huidige marketing activiteiten

    -       Je bedenkt leuke (win)acties voor social media en speelt in op gebeurtenissen en trends in de verschillende landen

    -       Schrijft de leukste content en maakt de Nederlandse content een tikkeltje Vlaamser

    Ben je enthousiast geworden? Stuur ons dan jouw CV en laat ons weten waarom jij bij Omoda stage wilt lopen. 

    Online shop
    Contact

    Gertie Bin
    Manager online shop

    gertie@omoda.nl
    0111-410044
    Meer over Omoda Online shop…

  • Ridderkerk | Weekend- en vakantiemedewerker

    Omoda Ridderkerk 12 juli 2016

    Als medewerker van Omoda ben jij één van de eerste contacten voor de klant. Door jouw persoonlijke aandacht en advies zorg je ervoor dat de klant zich thuis voelt bij Omoda. Samen met de klant ga jij op zoek naar een passend artikel en bied je extra service bij de aankoop, zoals het geven van een verzorgingsadvies voor schoenen.

     

    Je werkt in de winkel nauw samen met je collega’s. Samen zorg je ervoor dat de winkel er altijd verzorgd uitziet en dat de collectie goed wordt gepresenteerd. Daarnaast voer je ook werkzaamheden uit in het magazijn van de winkel, zoals het verwerken van de vracht en het ordenen van artikelen.

     

    Als weekend- en vakantiemedewerk(st)er versterk jij ons verkoopteam op zaterdagen, koopavonden en in vakanties. We bieden je een afwisselende baan en een zekere mate van zelfstandigheid in je werkzaamheden.

     

    Het team van Omoda is nuchter, eerlijk en heeft een no-nonsense mentaliteit. Maar het belangrijkste: de klant staat bij ons altijd centraal en op nummer één. Wij bieden optimale service en streven iedere dag naar maximale klanttevredenheid. Onze passie voor schoenen is groot en het team heeft de ambitie om het werk iedere dag weer een stukje beter te doen.

     

    Past dit bij jou, spreekt dit je aan en voldoe je aan de kenmerken? Ben je daarnaast flexibel, communicatief sterk en hou je van aanpakken in een leuk en jong team? Stuur ons je CV en vertel waarom jij graag bij Omoda wil werken, wat je bijdraagt aan ons team en wat je kan betekenen voor onze klanten.

    Ridderkerk
    Contact

    Annemarie van der Waal
    Filiaalmanager

    annemarie@omoda.nl
    0180 - 426975
    Meer over Omoda Ridderkerk…

  • HR | MEDEWERKER PAYROLL

    Omoda Hoofdkantoor 30 november 2016

    Weet jij als geen ander hoe belangrijk een goede salarisadministratie is? Heb je daarnaast kwaliteit en nauwkeurigheid hoog in het vaandel staan? De salarisadministratie voor zo’n 500 medewerkers is bij jou in goede handen en je bent voor Omoda van toegevoegde waarde doordat je de ins en outs kent van payroll.


    Wat ga je doen als Medewerker Payroll?
    Als medewerker payroll werk je zelfstandig op het hoofdkantoor in Zierikzee en je schakelt met zowel het HR team als met het Finance team. Vanuit je werkplek met uitzicht op de schoenen collectie ben jij verantwoordelijk voor de salarisadministratie. Je maakt het verschil door uit te blinken bij onder andere:
    • loonmutaties invoeren;
    • loonaangifte;
    • declaraties afhandelen;
    • pensioen aangifte/ contact pensioenfonds;
    • controle urenregistratie,
    • periodieke controle van openstaand verlof;
    • medewerkers kunnen bij jou terecht met hun salarisvragen;
    • controleren ontvangen uitkeringen;
    • inrichten salarissysteem & looncomponenten;
    • CAO en periodieke aanpassingen opvolgen m.b.t salaris;
    • subsidie mogelijkheden signaleren en aanvragen;

    Je bent sowieso 20 uur beschikbaar, verspreid over minimaal 3 dagen. Rond de uitbetaling van de salarissen vind je het geen probleem om meer uren te maken, hierin stel je je flexibel op. 


    Over Omoda
    Binnen de Retail zijn we marktleider voor schoenen liefhebbers. We zijn een familiebedrijf, denken altijd op lange termijn en we zijn ook financieel gezond. We groeien snel en blijven door ontwikkelen. De Omoda-teller aan winkels staat nu op 18 en vergeet onze succesvolle online shop niet. De collectie is uitgebreid en het merkaanbod is groot.
     
    Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en met z’n allen werken we hier hard voor. Bij Omoda werken – op het hoofdkantoor en in de winkels – nu zo’n 500 mensen.

    Het HR team is een jonge, startende afdeling die volop in ontwikkeling is. De vijf medewerkers zien het als hun rol om dat waar Omoda voor staat over te brengen op het personeel. Dit doen zij vanuit hun passie voor mensen.

    De afdeling Finance & Control is ook een jong team wat bestaat uit vijf medewerkers. Ze werken met energie en enthousiasme samen om de teamdoelen te bereiken en zetten zich in voor efficiency, kwaliteit en nauwkeurigheid.

    Wat vragen we van jou?
    Met jouw ervaring weet je dat je, om goed te zijn in payroll, ervaring nodig hebt. Daarom is voor deze functie minimaal 3 jaar ervaring met salarisverwerking nodig. Je bent goed in staat om zelfstandig te werken en tegelijkertijd vind je het leuk om samen te werken, zeker omdat je werkzaamheden aansluiten bij zowel HR als Finance. Verder breng je mee:

    • mbo-opleiding salarisadministratie, payroll/ hbo-denkniveau;
    • proactief en zelfstandige werkstijl;
    • nauwkeurig en secure werkstijl;   
    • ervaring met loonsystemen, ervaring met Afas Profit is een pré;
    • sociale en communicatieve vaardigheden.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!;
    • mogelijkheden om bij te blijven op je vakgebied door o.a. cursussen;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • goede reiskostenvergoeding;
    • aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel;
    • lekkere koffie en vers fruit tijdens de pauzes; 
    • uitzicht op de Oosterschelde. 

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature, én ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Stuur ons voor 23 december je CV en een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda en wat jij kunt betekenen voor ons team. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

     

    Hoofdkantoor
    Contact

    Elodie Janse
    HR manager

    personeelszaken@omoda.nl
    0111 - 453250
    Meer over Omoda Hoofdkantoor…

  • ANTWERPEN | PARTTIME MEDEWERKER (20-28 uur)

    Omoda Antwerpen 29 november 2016

    Als medewerker van Omoda ben jij één van de eerste contacten voor de klant. Door jouw persoonlijke aandacht en advies zorg je ervoor dat de klant zich thuis voelt bij Omoda. Samen met de klant ga jij op zoek naar een passend artikel en bied je extra service bij de aankoop, zoals het geven van een verzorgingsadvies voor schoenen.

     

    Je werkt in de winkel nauw samen met je collega’s. Samen zorg je ervoor dat de winkel er altijd verzorgd uitziet en dat de collectie goed wordt gepresenteerd. Daarnaast voer je ook werkzaamheden uit in het magazijn van de winkel, zoals het verwerken van de vracht en het ordenen van artikelen. We bieden je een afwisselende baan en een zekere mate van zelfstandigheid in je werkzaamheden.

     

    Het team van Omoda is nuchter, eerlijk en heeft een no-nonsense mentaliteit. Maar het belangrijkste: de klant staat bij ons altijd centraal en op nummer één. Wij bieden optimale service en streven iedere dag naar maximale klanttevredenheid. Onze passie voor schoenen is groot en het team heeft de ambitie om het werk iedere dag weer een stukje beter te doen.

     

    Past dit bij jou, spreekt dit je aan en voldoe je aan de kenmerken? Ben je daarnaast flexibel en weekenden beschikbaar, communicatief sterk en hou je van aanpakken in een leuk en jong team? Stuur ons je CV en vertel waarom jij graag bij Omoda wil werken, wat je bijdraagt aan ons team en wat je kan betekenen voor onze klanten.

    Antwerpen
    Contact

    Birgit Meesters
    Filiaalmanager

    birgit@omoda.be
    +32 (0)37-470029
    Meer over Omoda Antwerpen…

  • CUSTOMER SERVICE | MEDEWERKER CUSTOMER SERVICE

    Omoda Klantenservice 01 december 2016

    Breng jij het ultieme Omoda gevoel over op onze klanten? Of het nu gaat om een vraag over een paar Converse-sneakers, Michael Kors laarzen of hoge pumps van Tommy Hilfiger: door jouw bijzondere aanpak en oplossingen weet je onze klanten blij te maken.

    Wat ga je doen als medewerker klantenservice?
    Je klanten verrassen! Net als voor Omoda – staat voor jou de klant centraal. Dit zie je terug in alles wat je doet. Als eerste aanspreekpunt van Omoda werk je met leuke collega’s samen op het hoofdkantoor in Zierikzee en ben je het visite kaartje voor onze klanten. Dit realiseer je door uit te blinken bij het: 

    • aangaan van interactie via social media: Twitter en Facebook;
    • antwoord geven op vragen via e-mail en telefoon;
    • adviseren van klanten via chat en WhatsApp;
    • aandragen van creatieve oplossingen in het klantcontact;
    • pro actief aandragen van ideeën om de klantervaring te verbeteren;  
    • verrichten van administratieve handelingen naar aanleiding van het klantcontact  

    Je bent gedurende de week inzetbaar en vindt het geen probleem om minimaal twee avonden en op zaterdag te werken. Het aantal uren is in overleg.

    Over Omoda
    De retailbranche staat op z’n kop. Over de schoenenbranche nog niet eens gesproken. Omoda zwemt tegen die stroom in. Het gaat goed met ons. We groeien en blijven door ontwikkelen. De Omoda-teller aan winkels staat nu op 18 en vergeet onze succesvolle online shop niet. De collectie is uitgebreid en het merkaanbod is groot.

    Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en een drive om álles voor de klant te doen, geloven we in onze aanpak. Bij Omoda werken – op het hoofdkantoor en in de winkels – nu zo’n 450 mensen. Het klantenservice team spreekt zo’n 1000 klanten per week. We vinden het belangrijk om er altijd voor onze klanten te zijn en daarom hebben we ruime openingstijden gedurende 6 dagen in de week. Het team bestaat uit meer dan 20 enthousiaste medewerkers die op een open en hechte manier met elkaar samen werken.

    Het hoofdkantoor van Omoda ligt aan de rand van Zierikzee. Deze ligging maakt het niet alleen een makkelijke uitvalsbasis voor de winkelbevoorrading maar ook tot een goed bereikbare werkplek vanuit onder andere Goes, Middelburg en Goeree-Overflakkee.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze fans van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Daarnaast komen de creatieve ideeën om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen uit jouw koker. Verder breng je mee:

    • Klantgerichtheid, je hebt de passie om het de klant naar de zin te maken;
    • Inlevingsvermogen in de unieke situatie van de klant; 
    • Communicatieve vaardigheden en flexibiliteit;
    • Teamplayersmentaliteit en een positieve instelling;
    • Creativiteit en lef om de klant te verrassen;
    • Ervaring met webcare activiteiten;
    • Uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal;
    • Redelijke beheersing van de Engelse en/of Duitse taal is een pré

    Waar kun jij op rekenen?

    • Leuke werksfeer;
    • Specialist worden op je eigen interesse gebied;
    • 20 % personeelskorting op de collectie;
    • Goede reiskostenvergoeding;
    • Aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel;
    • Lekkere koffie en dagelijks vers fruit

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature, én ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging in een continue veranderende innovatieve omgeving? Schrijf voor 16 december een motivatiebrief waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda en wat jij kunt betekenen voor onze klanten. Voeg je cv toe en mail dit samen naar: janpieter@omoda.nl

    Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op.

    Klantenservice
    Contact

    Jan Pieter Honkoop
    Manager Klanttevredenheid

    janpieter@omoda.nl
    0111-453250
    Meer over Omoda Klantenservice…

  • Den Bosch | Assistent Filiaalmanager

    Omoda Den Bosch 18 november 2016

    Breng jij het ultieme Omoda gevoel over op onze klanten? Of het nu gaat om een persoonlijk advies over een paar Adidas-sneakers, Michael Kors laarzen of hoge pumps van Tommy Hilfiger: door jouw bijzondere benadering maak je onze klanten blij en vervul je tegelijkertijd een voorbeeldrol voor jouw collega’s.


    Wat ga je doen als assistent filiaalmanager?
    Je klanten verrassen samen met je team! Net als voor Omoda – staat voor jou de klant centraal. Dit zie je terug in alles wat je doet voor én achter de schermen. Samen met het team zorg je in het filiaal in Den Bosch voor een écht unieke winkelbeleving voor jouw klanten. Dit realiseer je door uit te blinken bij het:

    • Pro actief ideeën aandragen om de klantervaring te verbeteren;
    • Creatieve oplossingen bedenken voor de lastigere klachten; 
    • Een inspirerende en motiverende voorbeeldrol te zijn voor je collega’s;
    • Het enthousiast aansturen van het team;
    • Plaatsen van bestellingen;
    • Administratieve verrichtingen ter ondersteuning van de filiaalmanager.

    De functie is fulltime en je vindt het geen probleem om op koopavonden, zaterdagen en enkele feestdagen te werken.

    Over Omoda
    Binnen de Retail zijn we marktleider voor schoenen liefhebbers. Doordat we een familiebedrijf zijn denken we altijd op lange termijn en zijn we ook financieel gezond. We groeien snel en blijven door ontwikkelen. De Omoda-teller aan winkels staat nu op 18 en vergeet onze succesvolle online  shop niet. De collectie is uitgebreid en het merkaanbod is groot.

    Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en een drive om het uiterste voor de klant te doen geloven we in onze aanpak. Bij Omoda werken – op het hoofdkantoor en in de winkels – nu zo’n 475 mensen. Het team in Den Bosch bestaat uit een 20tal enthousiaste medewerkers die op een open en hechte manier met elkaar samen werken.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Daarnaast weet je door je mensenkennis en directe aanpak het beste uit het diverse team te halen. Het team is bij jou in goede handen wanneer de filiaal manager er niet is en hierbij sta je stevig in je schoenen. Verder breng je mee:
    • Klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • Sociale en communicatieve vaardigheden;
    • Leidinggevende kwaliteiten;
    • Teamplayersmentaliteit;  
    • De wil om continue te verbeteren: je ontvangt en geeft graag feedback;
    • Administratief onderlegd.

    Waar kun jij op rekenen?
    • Leuke werksfeer!
    • Als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • Mooie werkplek: een karakteristiek oud pand;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • Goede reiskostenvergoeding;
    • Aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature, én ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda en wat jij kunt betekenen voor onze klanten. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Den Bosch
    Contact

    Nina Engelhard
    Filiaalmanager

    nina@omoda.nl
    073 - 7200807
    Meer over Omoda Den Bosch …

  • Den Bosch | Weekend- en vakantiemedewerker

    Omoda Den Bosch 07 september 2016

    Als medewerker van Omoda ben jij één van de eerste contacten voor de klant. Door jouw persoonlijke aandacht en advies zorg je ervoor dat de klant zich thuis voelt bij Omoda. Samen met de klant ga jij op zoek naar een passend artikel en bied je extra service bij de aankoop, zoals het geven van een verzorgingsadvies voor schoenen.

     

    Je werkt in de winkel nauw samen met je collega’s. Samen zorg je ervoor dat de winkel er altijd verzorgd uitziet en dat de collectie goed wordt gepresenteerd. Daarnaast voer je ook werkzaamheden uit in het magazijn van de winkel, zoals het verwerken van de vracht en het ordenen van artikelen.

     

    Als seizoensmedewerker versterk jij ons verkoopteam op de drukke momenten. We verwachten dat je flexibel inzetbaar bent op elk moment van de week. We bieden je een afwisselende baan en een zekere mate van zelfstandigheid in je werkzaamheden.

     

    Het team van Omoda is nuchter, eerlijk en heeft een no-nonsense mentaliteit. Maar het belangrijkste: de klant staat bij ons altijd centraal en op nummer één. Wij bieden optimale service en streven iedere dag naar maximale klanttevredenheid. Onze passie voor schoenen is groot en het team heeft de ambitie om het werk iedere dag weer een stukje beter te doen.

     

    Past dit bij jou, spreekt dit je aan en voldoe je aan de kenmerken? Ben je daarnaast flexibel, communicatief sterk en hou je van aanpakken in een leuk en jong team? Stuur ons je CV en vertel waarom jij graag bij Omoda wil werken, wat je bijdraagt aan ons team en wat je kan betekenen voor onze klanten.

    Den Bosch
    Contact

    Nina Engelhard
    Filiaalmanager

    nina@omoda.nl
    073 - 7200807
    Meer over Omoda Den Bosch …

  • DEN BOSCH | FULLTIME MEDEWERKER

    Omoda Den Bosch 02 december 2016

    Als medewerker van Omoda ben jij één van de eerste contacten voor de klant. Door jouw persoonlijke aandacht en advies zorg je ervoor dat de klant zich thuis voelt bij Omoda. Samen met de klant ga jij op zoek naar een passend artikel en bied je extra service bij de aankoop, zoals het geven van een verzorgingsadvies voor schoenen.

    Je werkt in de winkel nauw samen met je collega’s. Samen zorg je ervoor dat de winkel er altijd verzorgd uitziet en dat de collectie goed wordt gepresenteerd. Daarnaast voer je ook werkzaamheden uit in het magazijn van de winkel, zoals het verwerken van de vracht en het ordenen van artikelen. We bieden je een afwisselende baan en een zekere mate van zelfstandigheid in je werkzaamheden.

    Het team van Omoda is nuchter, eerlijk en heeft een no-nonsense mentaliteit. Maar het belangrijkste: de klant staat bij ons altijd centraal en op nummer één. Wij bieden optimale service en streven iedere dag naar maximale klanttevredenheid. Onze passie voor schoenen is groot en het team heeft de ambitie om het werk iedere dag weer een stukje beter te doen.

    Past dit bij jou, spreekt dit je aan en voldoe je aan de kenmerken? Ben je daarnaast flexibel en weekenden beschikbaar, communicatief sterk en hou je van aanpakken in een leuk en jong team? Stuur ons je CV en vertel waarom jij graag bij Omoda wil werken, wat je bijdraagt aan ons team en wat je kan betekenen voor onze klanten. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Den Bosch
    Contact

    Nina Engelhard
    Filiaalmanager

    nina@omoda.nl
    073 - 7200807
    Meer over Omoda Den Bosch …

  • Terneuzen | Weekend Vakantiemedewerker

    Omoda Terneuzen 17 oktober 2016

    Als medewerker van Omoda ben jij één van de eerste contacten voor de klant. Door jouw persoonlijke aandacht en advies zorg je ervoor dat de klant zich thuis voelt bij Omoda. Samen met de klant ga jij op zoek naar een passend artikel en bied je extra service bij de aankoop, zoals het geven van een verzorgingsadvies voor schoenen.

     

    Je werkt in de winkel nauw samen met je collega’s. Samen zorg je ervoor dat de winkel er altijd verzorgd uitziet en dat de collectie goed wordt gepresenteerd. Daarnaast voer je ook werkzaamheden uit in het magazijn van de winkel, zoals het verwerken van de vracht en het ordenen van artikelen. We bieden je een afwisselende baan en een zekere mate van zelfstandigheid in je werkzaamheden.

     

    Het team van Omoda is nuchter, eerlijk en heeft een no-nonsense mentaliteit. Maar het belangrijkste: de klant staat bij ons altijd centraal en op nummer één. Wij bieden optimale service en streven iedere dag naar maximale klanttevredenheid. Onze passie voor schoenen is groot en het team heeft de ambitie om het werk iedere dag weer een stukje beter te doen.

     

    Past dit bij jou, spreekt dit je aan en voldoe je aan de kenmerken? Ben je daarnaast flexibel en weekenden beschikbaar, communicatief sterk en hou je van aanpakken in een leuk en jong team? Stuur ons je CV en vertel waarom jij graag bij Omoda wil werken, wat je bijdraagt aan ons team en wat je kan betekenen voor onze klanten.

    Terneuzen
    Contact

    Joelle Scheele
    Filiaalmanager

    joelle@omoda.nl
    0115 - 649660
    Meer over Omoda Terneuzen…

  • Meppel | Weekend-vakantiemedewerker

    Omoda Meppel 02 december 2016

    Als medewerker van Omoda ben jij één van de eerste contacten voor de klant. Door jouw persoonlijke aandacht en advies zorg je ervoor dat de klant zich thuis voelt bij Omoda. Samen met de klant ga jij op zoek naar een passend artikel en bied je extra service bij de aankoop, zoals het geven van een verzorgingsadvies voor schoenen.

     

    Je werkt in de winkel nauw samen met je collega’s. Samen zorg je ervoor dat de winkel er altijd verzorgd uitziet en dat de collectie goed wordt gepresenteerd. Daarnaast voer je ook werkzaamheden uit in het magazijn van de winkel, zoals het verwerken van de vracht en het ordenen van artikelen. We bieden je een afwisselende baan en een zekere mate van zelfstandigheid in je werkzaamheden.

     

    Het team van Omoda is nuchter, eerlijk en heeft een no-nonsense mentaliteit. Maar het belangrijkste: de klant staat bij ons altijd centraal en op nummer één. Wij bieden optimale service en streven iedere dag naar maximale klanttevredenheid. Onze passie voor schoenen is groot en het team heeft de ambitie om het werk iedere dag weer een stukje beter te doen.

     

    Past dit bij jou, spreekt dit je aan en voldoe je aan de kenmerken? Ben je daarnaast flexibel, communicatief sterk en hou je van aanpakken in een leuk en jong team? Stuur ons je CV en vertel waarom jij graag bij Omoda wil werken, wat je bijdraagt aan ons team en wat je kan betekenen voor onze klanten.

    Meppel
    Contact

    Milou Jansen
    Filiaalmanager

    milou@omoda.nl
    052-2726860
    Meer over Omoda Meppel…

  • MEPPEL | ASSISTENT FILIAALMANAGER

    Omoda Meppel 02 december 2016

    Breng jij het ultieme Omoda gevoel over op onze klanten? Of het nu gaat om een persoonlijk advies over een paar Adidas-sneakers, Michael Kors laarzen of hoge pumps van Tommy Hilfiger: door jouw bijzondere benadering maak je onze klanten blij en vervul je tegelijkertijd een voorbeeldrol voor jouw collega’s.


    Wat ga je doen als assistent filiaalmanager?
    Je klanten verrassen! Net als voor Omoda – staat voor jou de klant centraal. Dit zie je terug in alles wat je doet voor én achter de schermen. Samen met de filiaalmanager zorg je ervoor dat het team optimaal presteert en een écht unieke winkelbeleving voor de klanten waarmaakt. Dit realiseer je door uit te blinken bij het:

    • Het enthousiast aansturen van het team;
    • Pro actief ideeën aandragen om de klantervaring te verbeteren;
    • Creatieve oplossingen bedenken voor de lastigere klanten klachten; 
    • Een inspirerende en motiverende voorbeeldrol te zijn voor je collega’s;
    • Het overzicht behouden in de winkel; 
    • Zorgdragen voor presentatie van de winkel;
    • Administratieve verrichtingen ter ondersteuning van de filiaalmanager.

    De functie is fulltime en je vindt het geen probleem om op koopavonden, zaterdagen en enkele feestdagen te werken.


    Over Omoda
    Binnen de Retail zijn we marktleider voor schoenen liefhebbers. Doordat we een familiebedrijf zijn denken we altijd op lange termijn en zijn we ook financieel gezond. We groeien snel en blijven door ontwikkelen. De Omoda-teller aan winkels staat nu op 18 en vergeet onze succesvolle online  shop niet. De collectie is uitgebreid en het merkaanbod is groot.

    Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en een drive om het uiterste voor de klant te doen geloven we in onze aanpak. Bij Omoda werken – op het hoofdkantoor en in de winkels – nu zo’n 500 mensen. Het team in Meppel bestaat uit een 12tal enthousiaste medewerkers die op een open en hechte manier met elkaar samen werken.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Daarnaast weet je door je mensenkennis en directe aanpak het beste uit het diverse team te halen. Het team is bij jou in goede handen wanneer de filiaal manager er niet is en hierbij sta je stevig in je schoenen. Verder breng je mee:
    • Klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • Sociale en communicatieve vaardigheden;
    • Leidinggevende kwaliteiten;
    • Teamplayersmentaliteit;  
    • De wil om continue te verbeteren: je ontvangt en geeft graag feedback;
    • Administratief onderlegd.

    Waar kun jij op rekenen?
    • Leuke werksfeer!
    • Als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • Mooie werkplek: in hartje Meppel;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • Goede reiskostenvergoeding;
    • Aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature, én ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda en wat jij kunt betekenen voor onze klanten. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

     

    Meppel
    Contact

    Milou Jansen
    Filiaalmanager

    milou@omoda.nl
    052-2726860
    Meer over Omoda Meppel…

  • Amersfoort | Weekend- en vakantiemedewerker

    Omoda Amersfoort 22 november 2016

    Als medewerker van Omoda ben jij één van de eerste contacten voor de klant. Door jouw persoonlijke aandacht en advies zorg je ervoor dat de klant zich thuis voelt bij Omoda. Samen met de klant ga jij op zoek naar een passend artikel en bied je extra service bij de aankoop, zoals het geven van een verzorgingsadvies voor schoenen.

     

    Je werkt in de winkel nauw samen met je collega’s. Samen zorg je ervoor dat de winkel er altijd verzorgd uitziet en dat de collectie goed wordt gepresenteerd. Daarnaast voer je ook werkzaamheden uit in het magazijn van de winkel, zoals het verwerken van de vracht en het ordenen van artikelen.

     

    Als oproepkracht versterk jij ons verkoopteam op de drukke momenten. We verwachten dat je flexibel inzetbaar bent op elk moment van de week. We bieden je een afwisselende baan en een zekere mate van zelfstandigheid in je werkzaamheden.

     

    Het team van Omoda is nuchter, eerlijk en heeft een no-nonsense mentaliteit. Maar het belangrijkste: de klant staat bij ons altijd centraal en op nummer één. Wij bieden optimale service en streven iedere dag naar maximale klanttevredenheid. Onze passie voor schoenen is groot en het team heeft de ambitie om het werk iedere dag weer een stukje beter te doen.

     

    Past dit bij jou, spreekt dit je aan en voldoe je aan de kenmerken? Ben je daarnaast flexibel, communicatief sterk en hou je van aanpakken in een leuk en jong team? Stuur ons je CV en vertel waarom jij graag bij Omoda wil werken, wat je bijdraagt aan ons team en wat je kan betekenen voor onze klanten.

    Amersfoort
    Contact

    Libel Passies
    Filiaalmanager

    libel@omoda.nl
    033-7200935
    Meer over Omoda Amersfoort…

  • AMERSFOORT| MAGAZIJN MEDEWERKER

    Omoda Amersfoort 22 november 2016

    Ga jij onze klanten blij maken met een unieke winkelbeleving in ons filiaal in Amersfoort? Door jouw inzet in het magazijn zorg je ervoor dat onze klanten goed en snel geholpen worden en de winkel verlaten met een blij gevoel en een nieuw paar Nike sneakers, Michael Kors laarzen, Nubikk kistjes of een ander paar uit onze uitgebreide collectie.

    Wat ga je doen als magazijn medewerker?
    Als magazijn medewerker in de winkel in Amersfoort steek je de handen uit de mouwen, werk je samen met leuke collega’s en zorg je ervoor dat alle logistieke stromen achter de schermen goed verlopen. Dit realiseer je door uit te blinken bij het:
    • Verwerken van inkomende voorraad;
    • Op orde houden van het magazijn;
    • Verzamelen van showroom artikelen voor de winkel;
    • Verzenden van artikelen voor interne leveringen;
    • Klaarzetten van bestellingen voor klanten.

    Je bent sowieso beschikbaar op zaterdagen.

    Over Omoda
    Binnen de Retail zijn we marktleider voor schoenen liefhebbers. Doordat we een familiebedrijf zijn denken we altijd op lange termijn en zijn we ook financieel gezond. We groeien snel en blijven door ontwikkelen. De Omoda-teller aan winkels staat nu op 18 en vergeet onze succesvolle online  shop niet. De collectie is uitgebreid en het merkaanbod is groot.
    Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en een drive om het uiterste voor de klant te doen geloven we in onze aanpak. Bij Omoda werken – op het hoofdkantoor en in de winkels – nu zo’n 475 mensen. Het team in Amersfoort bestaat uit een 15tal enthousiaste medewerkers die op een open en hechte manier met elkaar samen werken.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw efficiënte en nauwkeurige werkwijze ben je van toegevoegde waarde voor het hele team. Je bent een aanpakker en vindt het prettig om zelfstandig te werken. Verder breng je mee:
    • Klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • Sociale en communicatieve vaardigheden.

    Waar kun jij op rekenen?
    • Leuke werksfeer!
    • Als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • Afwisselende werkzaamheden;
    • Mooie werkplek: een stijlvolle winkel in het centrum van Amersfoort;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • Aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel.

    Solliciteren
    Past dit bij jou en voldoe je aan de kenmerken? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda en wat jij kunt betekenen voor onze klanten. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Amersfoort
    Contact

    Libel Passies
    Filiaalmanager

    libel@omoda.nl
    033-7200935
    Meer over Omoda Amersfoort…

  • Marketing | Stagiair social media

    Omoda Online shop 24 november 2016

    Ben jij altijd te vinden op social media? Dan zoeken wij jou. Onze social media kanalen zijn bij Omoda enorm belangrijk. We komen er in contact met onze fans waardoor we weten wat zij leuk vinden. Als stagiair(e) social media zorg jij voor leuke content op verschillende kanalen en ga je op zoek naar leuke acties waar onze fans blij van worden! Wij houden niet van like & share maar dagen je uit creatief te zijn.

    Omoda stelt zijn klanten centraal en biedt de beste service. We zijn nuchter, open en eerlijk, we hebben een enorme passie voor schoenen en hebben de ambitie om ons werk elke dag een stukje beter te doen. Voel jij je aangesproken en denk jij te voldoen aan deze kenmerken, kom dan ons team versterken!

    Ben jij flexibel, creatief en houd je van aanpakken in een leuk jong team in het Zeeuwse Zierikzee en volg je een HBO of WO opleiding in de richting van marketing of communicatie? Stuur ons dan jouw CV en laat weten waarom jij bij Omoda wilt stage lopen en wat jij kunt bijdragen in onze organisatie en hoe jij onze fans nog blijer kunt maken. 

    Het is niet mogelijk om bij Omoda een afstudeerstage in te vullen, alle vacatures betreffen een meewerkstage. De standaard stageperiodes betreffen febuari t/m juni & september t/m januari een afwijkende begin en eindtijd is bespreekbaar.

    Online shop
    Contact

    Gertie Bin
    Manager online shop

    gertie@omoda.nl
    0111-410044
    Meer over Omoda Online shop…

  • Marketing | Stagiair marketing internationaal

    Omoda Online shop 24 november 2016

    Wij zoeken een marketing stagiair(e) die rond februari 2017 ons team komt versterken. De duur van deze meewerkstage is te bespreken. (Let op: geen afstudeerstage)

    Ben jij goed in Nederlands en Engels, houd je van schrijven en heb je een passie voor (internationale) marketing? Volg dan je stage op onze marketingafdeling bij Sander,Jill en Shu Xian. Samen regelen zij alles voor onze online shops in België, Duitsland, Oostenrijk en voor onze .com-shop. 

    Wat kun je verwachten?

    -       Je houdt je bezig met het up-to-date houden van onze locale webshops
    -       Optimaliseren van marktplaatsen 
    -       Je helpt ons met het lokaliseren van onze huidige marketing activiteiten
    -       Je houdt je bezig met de lokale social kanalen 
    -       Schrijft de leukste content gebaseerd op de trends en interesses in de verschillende landen
    -       Je zal aan de slag gaan met onze SEO-specialist 

    Omoda stelt zijn klanten centraal en biedt de beste service. We zijn nuchter, open en eerlijk, we hebben een enorme passie voor schoenen en hebben de ambitie om ons werk elke dag een stukje beter te doen. Voel jij je aangesproken en denk jij te voldoen aan deze kenmerken, kom dan ons team versterken!

    Ben jij flexibel, creatief met woorden en houd je van aanpakken in een leuk jong team in het Zeeuwse Zierikzee en volg je een HBO opleiding met een marketinginslag? Stuur ons dan jouw CV en laat weten waarom jij bij Omoda wilt stage lopen en wat jij kunt bijdragen in onze organisatie en hoe jij onze internationale fans blijer kunt maken. 

    Online shop
    Contact

    Gertie Bin
    Manager online shop

    gertie@omoda.nl
    0111-410044
    Meer over Omoda Online shop…

  • Marketing | Stagiair content marketing

    Omoda Online shop 21 november 2016

    Is schrijven jouw middle name? Mooi, want dan ben jij een match voor onze content marketeer Adeline. Zij is verantwoordelijk voor al het creatieve, online en offline schrijfwerk bij Omoda. Denk: het schrijven en redigeren van het Omoda Magazine, ideeën voor originele blogs verzamelen én schrijven of een pakkende quote of tekst perfect afleveren. Als content stagiair op de marketingafdeling bij Omoda ben je overal bij betrokken.

    Ben je een perfectionist als het aankomt op Nederlandse taal, zelfstandig en toon je initiatief? Dan is dit de stage voor jou. En vergeet die flinke dosis liefde voor fashion en schoenen niet, want it’s all about shoes bij Omoda.

    Bij ons team staat de klant op nummer één, dat betekent altijd de beste service geven. We zijn nuchter, open en eerlijk en onze passie voor schoenen is enorm. Bij Omoda heeft iedereen de ambitie om het werk elke dag een stukje beter te doen. Past dit bij jou? Kom dan ons team versterken.

    Ben jij flexibel, creatief met woorden, houd je van aanpakken in een leuk jong team in het Zeeuwse Zierikzee en volg je een HBO of WO? Stuur ons je CV en portfolio en laat weten waarom dit jouw stage moet zijn. De start van de stage is vanaf februari 2017. 

     

    Online shop
    Contact

    Gertie Bin
    Manager online shop

    gertie@omoda.nl
    0111-410044
    Meer over Omoda Online shop…

  • Marketing | Stagiair communicatie met modegevoel

    Omoda Online shop 04 mei 2016

    Ben jij helemaal fashion-minded en volg jij de laatste trends op modegebied? Vind je vormgeving, stylen en schrijven het ultieme geluk en zoek je nog een stageplaats? Dan ben je misschien bij ons wel op de goede plek. Op onze marketingafdeling kun je meelopen met onze stylist en editor Iris. Iris verzorgt alle modeblogs, trendpagina's en lookbooks die je kunt vinden in onze online shop. Ook onderhoudt Iris het contact met pers en bloggers. Twee keer per jaar wordt er een grote fotoshoot georganiseerd waarbij alle organisatie en styling door Iris wordt verzorgt. Voor een creatieve en leerzame stage ben jij bij Omoda op de goede plek doordat je mee mag lopen bij al deze onderdelen. Je zult bij ons veel leren op het gebied van vormgeving, schrijven en styling.

    Omoda stelt zijn klanten centraal en biedt de beste service. We zijn nuchter, open en eerlijk, we hebben een enorme passie voor schoenen en hebben de ambitie om ons werk elke dag een stukje beter te doen. Voel jij je aangesproken en denk jij te voldoen aan deze kenmerken, kom dan ons team versterken!

    Ben jij flexibel, creatief en houd je van aanpakken in een leuk jong team in het Zeeuwse Zierikzee en volg je minimaal een HBO opleiding? Stuur ons dan jouw CV en laat weten waarom jij bij Omoda wilt stage lopen en wat jij kunt bijdragen in onze organisatie en voor onze klanten.

     

     

    Online shop
    Contact

    Gertie Bin
    Manager online shop

    gertie@omoda.nl
    0111-410044
    Meer over Omoda Online shop…

0 Favorieten

Favorieten bewaren & vergelijken

Terug naar de shop

Klik hier om verder te winkelen

Omoda.nl maakt gebruik van cookies