Shoppingbag EUR 0,00
 Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis*
 Gratis verzending vanaf EUR 50,-
 Gratis retour
 Avondbezorging door PostNL
Vacatures
37 Vacatures
  • Antwerpen | Parttime Medewerker (20-28 uur)

    Omoda Antwerpen 10 maart 2017

    Je werkt in de winkel nauw samen met je collega’s. Samen zorg je ervoor dat de winkel er altijd verzorgd uitziet en dat de collectie goed wordt gepresenteerd. Daarnaast voer je ook werkzaamheden uit in het magazijn van de winkel, zoals het verwerken van de vracht en het ordenen van artikelen. We bieden je een afwisselende baan en een zekere mate van zelfstandigheid in je werkzaamheden.

     

    Het team van Omoda is nuchter, eerlijk en heeft een no-nonsense mentaliteit. Maar het belangrijkste: de klant staat bij ons altijd centraal en op nummer één. Wij bieden optimale service en streven iedere dag naar maximale klanttevredenheid. Onze passie voor schoenen is groot en het team heeft de ambitie om het werk iedere dag weer een stukje beter te doen.

     

    Past dit bij jou, spreekt dit je aan en voldoe je aan de kenmerken? Ben je daarnaast flexibel en weekenden beschikbaar, communicatief sterk en hou je van aanpakken in een leuk en jong team? Stuur ons je CV en vertel waarom jij graag bij Omoda wil werken, wat je bijdraagt aan ons team en wat je kan betekenen voor onze klanten.

    Antwerpen
    Contact

    Birgit Meesters
    Filiaalmanager

    birgit@omoda.be
    037 - 470029
    Meer over Omoda Antwerpen…

  • Logistiek | Medewerker logistiek

    Omoda Distributie 11 januari 2017

    Ga jij onze klanten blij maken met een mooi nieuw paar schoenen? Of het nu gaat om een paar sneakers, sandalen of hoge pumps: door jouw inzet zijn de juiste schoenen op tijd bij onze klant in huis.

    Als logistiek medewerker in het distributiecentrum in Zierikzee steek je de handen uit de mouwen, werk je samen met leuke collega’s en heb je verantwoordelijkheid over jouw proces. Wanneer je succesvol meedraait in jouw team zijn er doorgroeimogelijkheden en contracten op lange termijn.

    Functie-inhoud 

    Door jou aanpak zorg je ervoor dat alle schoenen, tassen en accessoires op tijd in de winkels en bij de mensen thuis zijn. Dit realiseer je door uit te blinken bij het:

    • uitpakken, tellen en labelen van de nieuwe collectie;
    • zorgvuldig inpakken en nakijken van de bestellingen;
    • nakijken en inboeken van retouren.

     Je werktijden zijn van 14.00 tot 23.00 op ons distributiecentrum. Mocht je een heftruck certificaat hebben maken we daar ook graag gebruik van.

    Over Omoda en het distributiecentrum
    Binnen de retail zijn we marktleider voor schoenen liefhebbers. Doordat we een familiebedrijf zijn denken we altijd op lange termijn en zijn ook financieel gezond. We groeien snel  en blijven door ontwikkelen. De Omoda-teller aan winkels staat nu op 18 en vergeet onze succesvolle online shop niet.  De collectie is uitgebreid en het merkaanbod is groot.

    Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en met z’n allen werken we hier hard voor. Van de 500 collega’s met wie we dit doen, zijn er maar liefst 100 aanpakkers actief in het distributiecentrum. 6 dagen per week verwerken zij duizenden paar schoenen en zorgen zij dat al die schoenen op tijd in de winkels en bij de mensen thuis zijn. Het distributiecentrum is 6.750 m2 groot, op elk van die m2’s voel je de energie, hoor je de onderlinge grappen en zie je de enorme samenwerkinsgerichtheid.

    Het distributiecentrum ligt aan de rand van Zierikzee. Deze ligging maakt het niet alleen een makkelijke uitvalsbasis voor de winkelbevoorrading maar ook tot een goed bereikbare werkplek met het openbaar vervoer en auto vanuit onder andere Goes, Middelbrug en Bruinisse. In Zeeland hebben we nog geen last van files dus de reistijd is vast te bepalen.

     Waar kun jij op rekenen?

    • leuke werksfeer;
    • werktoeslag op de uren die je werkt na 22.00
    • personeelskorting op schoenen;
    • goede reiskostenvergoeding;
    • aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel;
    • cao schoenen en sport detailhandel;
    • lekkere koffie en vers fruit tijdens de pauzes;
    • doorgroeimogelijkheden;
    • bij wederzijds succes worden lange termijn contracten gegeven.

     Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op:

    Distributie
    Contact

    Pieter van der Paauw
    Logistiek manager

    logistiektalent@omoda.nl
    0111-453257
    Meer over Omoda Distributie …

  • GOES | WEEKEND-EN VAKANTIEMEDEWERKER

    Omoda Goes 31 januari 2017

    Zie jij een bijbaan waarbij je klanten blij kan maken met een unieke winkelbeleving wel zitten? Jij weet klanten op een enthousiaste en gastvrije manier te benaderen en zorgt ervoor dat ze de winkel verlaten met een goed gevoel en een nieuw paar Nike sneakers, Michael Kors laarzen, Nubikk kistjes of een ander paar uit onze uitgebreide collectie.

    Wat ga je doen als verkoopmedewerker?
    Als verkoopmedewerker in de winkel in Goes adviseer je onze klanten bij het kiezen van de leukste schoenen, tassen of accessoires. Jij onderscheidt je door echt interesse te tonen in de klant en ze weet te inspireren met jouw stijladvies. Verder blink je uit bij de volgende werkzaamheden:
    • op orde houden van de winkel;
    • zorgdragen dat de collectie goed gepresenteerd wordt;
    • verwerken van inkomende voorraad;
    • klaarzetten van bestellingen voor klanten.

    Je versterkt het team op drukke momenten en bent flexibel inzetbaar. Je bent sowieso beschikbaar op koopavonden en zaterdagen.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Je hebt inlevingsvermogen en gevoel voor stijl waardoor jouw advies van toegevoegde waarde is voor onze klanten. Je houdt wel van wat beweging en het regelmatige traplopen is voor jou geen probleem. Verder breng je mee:
    • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • je bent modebewust;
    • positieve en enthousiaste werkinstelling.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • afwisselende werkzaamheden;
    • bijzondere werkplek: sfeervolle winkel in hartje Goes;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda en wat jij kunt betekenen voor onze klanten. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Goes
    Contact

    Ilse van Linden
    Filiaalmanager

    ilsevanlinden@omoda.nl
    0113 - 214245
    Meer over Omoda Goes…

  • GOES | SEIZOENMEDEWERKER WINKEL

    Omoda Goes 03 februari 2017

    Zoek jij nog een leuke baan voor de lente en zomer maanden en zie je het wel zitten om in onze mooie schoenenwinkel in Goes aan de slag te gaan? Jij weet klanten op een enthousiaste en gastvrije manier te benaderen en zorgt ervoor dat ze de winkel verlaten met een goed gevoel en een nieuw paar Nike sneakers, Michael Kors laarzen, Nubikk kistjes of een ander paar uit onze uitgebreide collectie.

    Wat ga je doen als verkoopmedewerker?
    Als verkoopmedewerker in de winkel in Goes adviseer je onze klanten bij het kiezen van de leukste schoenen, tassen of accessoires. Jij onderscheidt je door echt interesse te tonen in de klant en ze weet te inspireren met jouw stijladvies. Verder blink je uit bij de volgende werkzaamheden:
    • op orde houden van de winkel;
    • zorgdragen dat de collectie goed gepresenteerd wordt;
    • verwerken van inkomende voorraad;
    • klaarzetten van bestellingen voor klanten.

    Je versterkt het team in de drukke lente en zomer maanden en bent flexibel inzetbaar.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Je hebt inlevingsvermogen en gevoel voor stijl waardoor jouw advies van toegevoegde waarde is voor onze klanten. Je houdt wel van wat beweging en het regelmatige traplopen is voor jou geen probleem. Verder breng je mee:
    • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • je bent modebewust;
    • positieve en enthousiaste werkinstelling.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • afwisselende werkzaamheden;
    • bijzondere werkplek: sfeervolle winkel in hartje Goes;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda en wat jij kunt betekenen voor onze klanten. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Goes
    Contact

    Ilse van Linden
    Filiaalmanager

    ilsevanlinden@omoda.nl
    0113 - 214245
    Meer over Omoda Goes…

  • HELLEVOETSLUIS | WEEKEND-EN VAKANTIEMEDEWERKER

    Omoda Hellevoetsluis 28 februari 2017

    Zie jij een bijbaan waarbij je klanten blij kan maken met een unieke winkelbeleving wel zitten? Jij weet klanten op een enthousiaste en gastvrije manier te benaderen en zorgt ervoor dat ze de winkel verlaten met een goed gevoel en een nieuw paar Nike sneakers, Michael Kors laarzen, Nubikk kistjes of een ander paar uit onze uitgebreide collectie.

    Wat ga je doen als verkoopmedewerker?
    Als verkoopmedewerker in de winkel in Hellevoetsluis adviseer je onze klanten bij het kiezen van de leukste schoenen, tassen of accessoires. Jij onderscheidt je door echt interesse te tonen in de klant en ze weet te inspireren met jouw stijladvies. Verder blink je uit bij de volgende werkzaamheden:
    • op orde houden van de winkel;
    • zorgdragen dat de collectie goed gepresenteerd wordt;
    • verwerken van inkomende voorraad;
    • klaarzetten van bestellingen voor klanten.

    Je versterkt het team op drukke momenten en bent flexibel inzetbaar. Je bent sowieso beschikbaar op koopavonden en zaterdagen.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Je hebt inlevingsvermogen en gevoel voor stijl waardoor jouw advies van toegevoegde waarde is voor onze klanten. Je houdt wel van wat beweging en het regelmatige traplopen is voor jou geen probleem. Verder breng je mee:
    • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • je bent modebewust;
    • positieve en enthousiaste werkinstelling.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • afwisselende werkzaamheden;
    • mooie werkplek: een stijlvolle winkel in het centrum van Hellevoetsluis;
    • 20% personeelskorting op de collectie.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Hellevoetsluis
    Contact

    Lisette van der Stelt
    Filiaalmanager

    werken@omoda.nl
    0181 - 310860
    Meer over Omoda Hellevoetsluis…

  • MIDDELBURG | FULLTIME MEDEWERKER

    Omoda Middelburg 21 februari 2017

    Ga jij onze klanten blij maken met een unieke winkelbeleving in onze mooie schoenenwinkel in het centrum van Middelburg? Jij weet klanten op een enthousiaste en gastvrije manier te benaderen en ook voor jouw inspirerende stylingadviezen komen ze zeker terug.

    Wat ga je doen als verkoopmedewerker?
    Je klanten verrassen! Als verkoopmedewerker in de winkel in Middelburg adviseer je onze klanten bij het kiezen van de leukste schoenen, tassen of accessoires. Jij onderscheidt je door echt interesse te tonen in de klant en ze weet te inspireren met jouw stijladvies. Verder blink je uit bij de volgende werkzaamheden:
    • op orde houden van de winkel;
    • zorgdragen dat de collectie goed gepresenteerd wordt;
    • pro actief ideeën aandragen om de klantervaring te verbeteren;
    • verwerken van inkomende voorraad.

    De functie is fulltime en je vindt het geen probleem om op koopavonden, zaterdagen en enkele feestdagen te werken.

    Over Omoda
    Binnen de Retail zijn we marktleider voor schoenen liefhebbers. Doordat we een familiebedrijf zijn denken we altijd op lange termijn en zijn we ook financieel gezond. We groeien snel en blijven door ontwikkelen. De Omoda-teller aan winkels staat nu op 18 en vergeet onze succesvolle online  shop niet. De collectie is uitgebreid en het merkaanbod is groot.

    Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en een drive om het uiterste voor de klant te doen geloven we in onze aanpak. Bij Omoda werken – op het hoofdkantoor en in de winkels – nu zo’n 500 mensen. Het team in Middelburg bestaat uit een 13tal enthousiaste medewerkers.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Je hebt inlevingsvermogen en gevoel voor stijl waardoor jouw advies van toegevoegde waarde is voor onze klanten. Je houdt wel van wat beweging en het regelmatige traplopen is voor jou geen probleem. Verder breng je mee:
    • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • creatief en modebewust;
    • teamplayersmentaliteit;
    • positieve en enthousiaste werkinstelling.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • afwisselende werkzaamheden;
    • mooie werkplek: in het centrum van Middelburg;
    • je kan wel eens uitslapen als je werkdag om 09.30 begint;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature, én ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda en wat jij kunt betekenen voor onze klanten. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Middelburg
    Contact

    Joost van Oostenbrugge
    Rayonmanager

    joost@omoda.nl
    06 - 12 972 808
    Meer over Omoda Middelburg…

  • BREDA | FULLTIME MEDEWERKER

    Omoda Breda 03 maart 2017

    Ga jij onze klanten blij maken met een unieke winkelbeleving in onze mooie schoenenwinkel in het centrum van Breda? Jij weet klanten op een enthousiaste en gastvrije manier te benaderen en ook voor jouw inspirerende stylingadviezen komen ze zeker terug.

    Wat ga je doen als verkoopmedewerker?
    Je klanten verrassen! Als verkoopmedewerker in de winkel in Breda adviseer je onze klanten bij het kiezen van de leukste schoenen, tassen of accessoires. Jij onderscheidt je door echt interesse te tonen in de klant en ze weet te inspireren met jouw stijladvies. Verder blink je uit bij de volgende werkzaamheden:
    • op orde houden van de winkel;
    • zorgdragen dat de collectie goed gepresenteerd wordt;
    • pro actief ideeën aandragen om de klantervaring te verbeteren;
    • verwerken van inkomende voorraad.

    De functie is fulltime en je vindt het geen probleem om op koopavonden, zaterdagen en enkele feestdagen te werken.

    Over Omoda
    Binnen de Retail zijn we marktleider voor schoenen liefhebbers. Doordat we een familiebedrijf zijn denken we altijd op lange termijn en zijn we ook financieel gezond. We groeien snel en blijven door ontwikkelen. De Omoda-teller aan winkels staat nu op 18 en vergeet onze succesvolle online  shop niet. De collectie is uitgebreid en het merkaanbod is groot.

    Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en een drive om het uiterste voor de klant te doen geloven we in onze aanpak. Bij Omoda werken – op het hoofdkantoor en in de winkels – nu zo’n 500 mensen. Het team in Breda bestaat uit een 18tal enthousiaste medewerkers.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Je hebt inlevingsvermogen en gevoel voor stijl waardoor jouw advies van toegevoegde waarde is voor onze klanten. Je houdt wel van wat beweging en het regelmatige traplopen is voor jou geen probleem. Verder breng je mee:
    • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • creatief en modebewust;
    • teamplayersmentaliteit;
    • positieve en enthousiaste werkinstelling.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • afwisselende werkzaamheden;
    • mooie werkplek: sfeervolle winkel in hartje Breda;
    • je kan wel eens uitslapen als je werkdag om 09.30 begint;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature, én ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Stuur ons je CV met een korte motivatie. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Breda
    Contact

    Raisa van Unen
    Filiaalmanager

    raisa@omoda.nl
    076 - 8200217
    Meer over Omoda Breda…

  • BREDA | WEEKEND-EN VAKANTIEMEDEWERKER

    Omoda Breda 27 maart 2017

    Zie jij een bijbaan waarbij je klanten blij kan maken met een unieke winkelbeleving wel zitten? Jij weet klanten op een enthousiaste en gastvrije manier te benaderen en zorgt ervoor dat ze de winkel verlaten met een goed gevoel en een nieuw paar Nike sneakers, Michael Kors laarzen, Nubikk kistjes of een ander paar uit onze uitgebreide collectie.

    Wat ga je doen als verkoopmedewerker?
    Als verkoopmedewerker in de winkel in Breda adviseer je onze klanten bij het kiezen van de leukste schoenen, tassen of accessoires. Jij onderscheidt je door echt interesse te tonen in de klant en ze weet te inspireren met jouw stijladvies. Verder blink je uit bij de volgende werkzaamheden:
    • op orde houden van de winkel;
    • zorgdragen dat de collectie goed gepresenteerd wordt;
    • verwerken van inkomende voorraad;
    • klaarzetten van bestellingen voor klanten.

    Je versterkt het team op drukke momenten en bent flexibel inzetbaar. Je bent sowieso beschikbaar op koopavonden en zaterdagen.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Je hebt inlevingsvermogen en gevoel voor stijl waardoor jouw advies van toegevoegde waarde is voor onze klanten. Je houdt wel van wat beweging en het regelmatige traplopen is voor jou geen probleem. Verder breng je mee:
    • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • je bent modebewust;
    • positieve en enthousiaste werkinstelling.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • afwisselende werkzaamheden;
    • mooie werkplek: sfeervolle winkel in hartje Breda;
    • 20% personeelskorting op de collectie.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Breda
    Contact

    Raisa van Unen
    Filiaalmanager

    raisa@omoda.nl
    076 - 8200217
    Meer over Omoda Breda…

  • Marketing | UX Designer met liefde voor conversie optimalisatie

    Omoda Online shop 29 maart 2017

    Bij Omoda ben je als UX Designer verantwoordelijk voor een gebruiksvriendelijke website en ben je steeds op zoek naar mogelijkheden om de conversie te verbeteren. Je werkt samen met verschillende technische partijen om de online shopervaring te verbeteren.

    Wat zijn je werkzaamheden?

    Je begint met een onderzoek in Google Analytics om te kijken of er pagina’s zijn die een hoge bounce hebben. Je gaat op zoek naar de knelpunten en maakt een design hoe je dit zou kunnen verbeteren. Samen met de developers zorg je ervoor dat dit tot in de puntjes wordt uitgewerkt, getest en doorgevoerd in de shop.

    Ook ontvang je dagelijks verzoekjes van al je collega’s die ideeën aandragen voor de shop. Hierin stel je zelf prioriteiten en bepaal je wat belangrijk is voor Omoda om mee aan de slag te gaan. Als je dit hebt bepaald ga je aan de slag met het design en zorg je ervoor dat dit binnen enkele weken uitgewerkt is en terug te vinden is in de shop.

    Om ervoor te zorgen dat de conversieoptimalisatie continue doorgaat werken we samen met Traffic4u, zij verzorgen de testen en dragen nieuwe test ideeën aan. Je overlegt één keer per maand over de voortgang met de stakeholders vanuit Omoda, Traffic4U en de developers.

    Wat verwachten we van jou:

    - Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
    - HBO of WO werk-/denkniveau in een relevante richting
    - Ervaring met Google Analytics
    - Passie voor schoenen en usability
    - Photoshop, Illustrator en InDesign kennis
    - Ervaring met Sketch of een vergelijkbaar programma
    - Een kritische blik en openstaan voor feedback
    - Eigen mening hebben en niet bang zijn om deze te delen met collega’s

    Je werkt in een team met 20 specialisten in o.a. SEO, SEA, CRM en Contentmarketing waarin je veel kunt samenwerken en van elkaar kunt leren. Jij bent de specialist UX Design en zorgt er elke dag weer voor dat de online shop een stukje beter wordt.

    Word je hier enthousiast van? Stuur ons dan je CV, portfolio en motivatiebrief per mail. We willen je wel gelijk vragen om vooraf een opdracht te maken: bekijk de shop van Omoda eens goed en laat ons weten welke drie verbeterpunten je direct zou doorvoeren als je bij ons zou komen werken en onderbouw dit met een goed design. 

    Online shop
    Contact

    Gertie Bin
    Manager online shop

    gertie@omoda.nl
    0111-410044
    Meer over Omoda Online shop…

  • WINKELMARKETING | MEEWERKSTAGE

    Omoda Hoofdkantoor 21 maart 2017

    Zoek jij een stage waarbij je kan helpen om toffe evenementen te organiseren en marketingacties te bedenken? Ben je een echte regelaar, heb je commercieel inzicht en ben je daarnaast creatief? Lees dan snel verder.

    Wat ga je doen tijdens deze meewerkstage?
    Je gaat onze winkelmarketing specialist vanuit het hoofdkantoor in Zierikzee helpen bij het organiseren van evenementen en onze 18 winkels continue voorzien van de nieuwste marketing materialen. Jouw taken zijn onder andere:

    • helpen met de voorbereiding en uitvoering van evenementen zoals VIP events voor klanten & inspiratiedagen voor het personeel;
    • aanvragen van marketing materiaal en ervoor zorgen dat de winkels altijd gevuld zijn;
    • aanmaken en bijhouden van overzichten van materialen zoals displays en stickers;
    • een ondersteunende rol bieden in het bedenken en opzetten van marketingacties zoals incentive acties en instore acties;
    • diverse regelactiviteiten zoals materialen bestellen, afspraken maken met winkels en externe  partijen.

    Het uitvoeren van een stage opdracht is een optie, maar de focus van deze stage ligt vooral bij het meewerken. Het aantal uren is in overleg.

    Over Omoda
    Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en een drive om het uiterste voor de klant te doen geloven we in onze aanpak. Bij Omoda werken – op het hoofdkantoor en in de winkels – nu zo’n 500 mensen. Als stagiair winkelmarketing werk je samen met de winkelmarketing specialist en onze twee rayon managers. 

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw organisatietalent en creatieve ideeën ben je van toegevoegde waarde voor ons team winkelmarketing. Verder breng je mee:
    • je volgt een commerciële MBO of HBO opleiding;
    • je bent organisatorisch sterk;
    • communicatieve vaardigheden en flexibiliteit;
    • je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer;
    • mogelijkheid voor het inbrengen van nieuwe ideeën;
    • stagevergoeding en onkostenvergoeding;
    • 20 % personeelskorting op de collectie;
    • lekkere koffie en dagelijks vers fruit.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature, én ben je op zoek naar een meewerkstage waarin je veel kunt leren? Schrijf een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda en wat jij kunt betekenen voor onze klanten.Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Hoofdkantoor
    Contact

    Elodie Janse
    HR manager

    personeelszaken@omoda.nl
    0111 - 453250
    Meer over Omoda Hoofdkantoor…

  • INKOOP | STAGIAIR INKOOP & STYLING

    Omoda Hoofdkantoor 21 maart 2017

    Ben jij op zoek naar een meewerkstage waarin je alle ins-en outs van een inkoopafdeling kunt ervaren en vooral heel veel kunt leren? Ben je een absolute shoelover, trendvolger en daarnaast een echte aanpakker? Lees dan snel verder.

    Wat ga je doen tijdens een meewerkstage op de inkoop afdeling?
    Als stagiair inkoop en styling bij Omoda ben je de rechterhand van het inkoopteam. Je draait mee met het team en jouw taken zijn onder andere:
    • opvragen en beheren van samples voor fotografie en marketingacties;
    • invoeren van orders;
    • het volgen van fashiontrends en deze delen met collega’s door middel van moodboards en mailings;
    • communicatie met leveranciers en vervoerders;
    • het fungeren als vraagbaak omtrent de collectie voor onze klantenservice en de filialen;
    • bijwonen van brainstormsessies voor het Omoda magazine;
    • helpen organiseren van inspiratiedagen voor het personeel.

    De stage periode is voor een minimale periode van 3 maanden. Het aantal uur is in overleg.

    Over Omoda
    Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en met z’n allen werken we hier hard voor. Bij Omoda werken – op het hoofdkantoor en in de winkels – nu zo’n 500 mensen. Het inkoop team bestaat uit een 10tal enthousiaste medewerkers die op een hechte manier met elkaar samen werken.

    Wat vragen we van jou?
    Je volgt een commerciële (mode)opleiding en bent op zoek naar een meewerkstage voor minimaal 3 maanden. Verder breng je mee:
    • je bent creatief en trendbewust en vind het leuk om anderen hierin te inspireren;
    • sociale en communicatieve vaardigheden; 
    • een positieve en enthousiaste werkinstelling;
    • leergierig en accuraat.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • mogelijkheid om veel te leren en je organisatie skills te ontwikkelen;
    • 20% personeelskorting op de gehele collectie;
    • stagevergoeding en onkostenvergoeding;
    • lekkere koffie en vers fruit tijdens de pauzes;
    • als eerste de nieuwste schoenencollectie bewonderen.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature, én ben je op zoek naar een meewerkstage waarin je veel kunt leren? Schrijf dan snel een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Hoofdkantoor
    Contact

    Elodie Janse
    HR manager

    personeelszaken@omoda.nl
    0111 - 453250
    Meer over Omoda Hoofdkantoor…

  • ZIERIKZEE | WEEKEND-EN VAKANTIEMEDEWERKER

    Omoda Zierikzee 06 januari 2017

    Zie jij een bijbaan waarbij je klanten blij kan maken met een unieke winkelbeleving wel zitten? Jij weet klanten op een enthousiaste en gastvrije manier te benaderen en zorgt ervoor dat ze de winkel verlaten met een goed gevoel en een nieuw paar Nike sneakers, Michael Kors laarzen, Nubikk kistjes of een ander paar uit onze uitgebreide collectie.

    Wat ga je doen als verkoopmedewerker?
    Als verkoopmedewerker in de winkel in Zierikzee adviseer je onze klanten bij het kiezen van de leukste schoenen, tassen of accessoires. Jij onderscheidt je door echt interesse te tonen in de klant en ze weet te inspireren met jouw stijladvies. Verder blink je uit bij de volgende werkzaamheden:
    • op orde houden van de winkel;
    • zorgdragen dat de collectie goed gepresenteerd wordt;
    • verwerken van inkomende voorraad;
    • klaarzetten van bestellingen voor klanten.

    Je versterkt het team op drukke momenten en bent flexibel inzetbaar. Je bent sowieso beschikbaar op koopavonden en zaterdagen.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Je hebt inlevingsvermogen en gevoel voor stijl waardoor jouw advies van toegevoegde waarde is voor onze klanten. Je houdt wel van wat beweging en het regelmatige traplopen is voor jou geen probleem. Verder breng je mee:
    • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • je bent modebewust;
    • positieve en enthousiaste werkinstelling.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • afwisselende werkzaamheden;
    • bijzondere werkplek: sfeervolle winkel in het mooie centrum van Zierikzee;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda en wat jij kunt betekenen voor onze klanten. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Zierikzee
    Contact

    Ingrid Wanders
    Filiaalmanager

    ingrid@omoda.nl
    0111 - 417245
    Meer over Omoda Zierikzee…

  • ZIERIKZEE | SEIZOENMEDEWERKER WINKEL

    Omoda Zierikzee 11 januari 2017

    Zoek jij nog een leuke baan voor de lente en zomer maanden en zie je het wel zitten om in onze mooie schoenenwinkel in Zierikzee aan de slag te gaan? Jij weet klanten op een enthousiaste en gastvrije manier te benaderen en zorgt ervoor dat ze de winkel verlaten met een goed gevoel en een nieuw paar Nike sneakers, Michael Kors laarzen, Nubikk kistjes of een ander paar uit onze uitgebreide collectie.

    Wat ga je doen als verkoopmedewerker?
    Als verkoopmedewerker in de winkel in Zierikzee adviseer je onze klanten bij het kiezen van de leukste schoenen, tassen of accessoires. Jij onderscheidt je door echt interesse te tonen in de klant en ze weet te inspireren met jouw stijladvies. Verder blink je uit bij de volgende werkzaamheden:
    • op orde houden van de winkel;
    • zorgdragen dat de collectie goed gepresenteerd wordt;
    • verwerken van inkomende voorraad;
    • klaarzetten van bestellingen voor klanten.

    Je versterkt het team in de drukke lente en zomer maanden en bent flexibel inzetbaar.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Je hebt inlevingsvermogen en gevoel voor stijl waardoor jouw advies van toegevoegde waarde is voor onze klanten. Je houdt wel van wat beweging en het regelmatige traplopen is voor jou geen probleem. Verder breng je mee:
    • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • je bent modebewust;
    • positieve en enthousiaste werkinstelling.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • afwisselende werkzaamheden;
    • bijzondere werkplek: sfeervolle winkel in het mooie centrum van Zierikzee;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda en wat jij kunt betekenen voor onze klanten. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Zierikzee
    Contact

    Ingrid Wanders
    Filiaalmanager

    ingrid@omoda.nl
    0111 - 417245
    Meer over Omoda Zierikzee…

  • ZIERIKZEE | SEIZOENMEDEWERKER MAGAZIJN

    Omoda Zierikzee 11 januari 2017

    Zoek jij nog een leuke baan voor de lente en zomer maanden en zie je het wel zitten om in onze mooie schoenenwinkel in Zierikzee aan de slag te gaan? Door jouw inzet in het magazijn zorg je ervoor dat onze klanten goed en snel geholpen worden en de winkel verlaten met een blij gevoel en een nieuw paar Nike sneakers, Michael Kors laarzen, Nubikk kistjes of een ander paar uit onze uitgebreide collectie.

    Wat ga je doen als magazijn medewerker?
    Als magazijn medewerker in de winkel in Zierikzee steek je de handen uit de mouwen, werk je samen met leuke collega’s en zorg je ervoor dat alle logistieke stromen achter de schermen goed verlopen. Dit realiseer je door uit te blinken bij het:
    • verwerken van inkomende voorraad;
    • op orde houden van het magazijn;
    • verzamelen van showroom artikelen voor de winkel;
    • verzenden van artikelen voor interne leveringen;
    • klaarzetten van bestellingen voor klanten.

    Je versterkt het team in de drukke lente en zomer maanden en bent flexibel inzetbaar.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw efficiënte en nauwkeurige werkwijze ben je van toegevoegde waarde voor het hele team. Je bent een aanpakker en vindt het prettig om zelfstandig te werken. Je houdt wel van wat beweging en dus is het regelmatige traplopen voor jou geen probleem. Verder breng je mee:
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • teamplayersmentaliteit;
    • flexibele werkinstelling.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • afwisselende werkzaamheden;
    • bijzondere werkplek: sfeervolle winkel in het mooie centrum van Zierikzee;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda en wat jij kunt betekenen voor onze klanten. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

     

    Zierikzee
    Contact

    Ingrid Wanders
    Filiaalmanager

    ingrid@omoda.nl
    0111 - 417245
    Meer over Omoda Zierikzee…

  • VLISSINGEN | WEEKEND-EN VAKANTIEMEDEWERKER

    Omoda Vlissingen 31 januari 2017

    Zie jij een bijbaan waarbij je klanten blij kan maken met een unieke winkelbeleving wel zitten? Jij weet klanten op een enthousiaste en gastvrije manier te benaderen en zorgt ervoor dat ze de winkel verlaten met een goed gevoel en een nieuw paar Nike sneakers, Michael Kors laarzen, Nubikk kistjes of een ander paar uit onze uitgebreide collectie.

    Wat ga je doen als verkoopmedewerker?
    Als verkoopmedewerker in de winkel in Vlissingen adviseer je onze klanten bij het kiezen van de leukste schoenen, tassen of accessoires. Jij onderscheidt je door echt interesse te tonen in de klant en ze weet te inspireren met jouw stijladvies. Verder blink je uit bij de volgende werkzaamheden:
    • op orde houden van de winkel;
    • zorgdragen dat de collectie goed gepresenteerd wordt;
    • verwerken van inkomende voorraad;
    • klaarzetten van bestellingen voor klanten.

    Je versterkt het team op drukke momenten en bent flexibel inzetbaar. Je bent sowieso beschikbaar op koopavonden en zaterdagen.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Je hebt inlevingsvermogen en gevoel voor stijl waardoor jouw advies van toegevoegde waarde is voor onze klanten. Je houdt wel van wat beweging en het regelmatige traplopen is voor jou geen probleem. Verder breng je mee:
    • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • je bent modebewust;
    • positieve en enthousiaste werkinstelling.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • afwisselende werkzaamheden;
    • bijzondere werkplek: in het centrum van Vlissingen;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda en wat jij kunt betekenen voor onze klanten. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Vlissingen
    Contact

    Johanna Quist-Hekman
    Filiaalmanager

    johanna@omoda.nl
    0118-412099
    Meer over Omoda Vlissingen…

  • VLISSINGEN | SEIZOENMEDEWERKER MAGAZIJN

    Omoda Vlissingen 31 januari 2017

    Zoek jij nog een leuke baan voor de lente en zomer maanden en zie je het wel zitten om in onze mooie schoenenwinkel in Vlissingen aan de slag te gaan? Door jouw inzet in het magazijn zorg je ervoor dat onze klanten goed en snel geholpen worden en de winkel verlaten met een blij gevoel en een nieuw paar Nike sneakers, Michael Kors laarzen, Nubikk kistjes of een ander paar uit onze uitgebreide collectie.

    Wat ga je doen als magazijn medewerker?
    Als magazijn medewerker in de winkel in Vlissingen steek je de handen uit de mouwen, werk je samen met leuke collega’s en zorg je ervoor dat alle logistieke stromen achter de schermen goed verlopen. Dit realiseer je door uit te blinken bij het:
    • verwerken van inkomende voorraad;
    • op orde houden van het magazijn;
    • verzamelen van showroom artikelen voor de winkel;
    • verzenden van artikelen voor interne leveringen;
    • klaarzetten van bestellingen voor klanten.

    Je versterkt het team in de drukke lente en zomer maanden en bent flexibel inzetbaar.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw efficiënte en nauwkeurige werkwijze ben je van toegevoegde waarde voor het hele team. Je bent een aanpakker en vindt het prettig om zelfstandig te werken. Je houdt wel van wat beweging en dus is het regelmatige traplopen voor jou geen probleem. Verder breng je mee:
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • teamplayersmentaliteit;
    • flexibele werkinstelling.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • afwisselende werkzaamheden;
    • bijzondere werkplek: het centrum van Vlissingen;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda en wat jij kunt betekenen voor onze klanten. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Vlissingen
    Contact

    Johanna Quist-Hekman
    Filiaalmanager

    johanna@omoda.nl
    0118-412099
    Meer over Omoda Vlissingen…

  • VLISSINGEN | SEIZOENMEDEWERKER WINKEL

    Omoda Vlissingen 31 januari 2017

    Zoek jij nog een leuke baan voor de lente en zomer maanden en zie je het wel zitten om in onze mooie schoenenwinkel in Vlissingen aan de slag te gaan? Jij weet klanten op een enthousiaste en gastvrije manier te benaderen en zorgt ervoor dat ze de winkel verlaten met een goed gevoel en een nieuw paar Nike sneakers, Michael Kors laarzen, Nubikk kistjes of een ander paar uit onze uitgebreide collectie.

    Wat ga je doen als verkoopmedewerker?
    Als verkoopmedewerker in de winkel in Vlissingen adviseer je onze klanten bij het kiezen van de leukste schoenen, tassen of accessoires. Jij onderscheidt je door echt interesse te tonen in de klant en ze weet te inspireren met jouw stijladvies. Verder blink je uit bij de volgende werkzaamheden:
    • op orde houden van de winkel;
    • zorgdragen dat de collectie goed gepresenteerd wordt;
    • verwerken van inkomende voorraad;
    • klaarzetten van bestellingen voor klanten.

    Je versterkt het team in de drukke lente en zomer maanden en bent flexibel inzetbaar.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Je hebt inlevingsvermogen en gevoel voor stijl waardoor jouw advies van toegevoegde waarde is voor onze klanten. Je houdt wel van wat beweging en het regelmatige traplopen is voor jou geen probleem. Verder breng je mee:
    • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • je bent modebewust;
    • positieve en enthousiaste werkinstelling.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • afwisselende werkzaamheden;
    • bijzondere werkplek: in het centrum van Vlissingen;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda en wat jij kunt betekenen voor onze klanten. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.


     

    Vlissingen
    Contact

    Johanna Quist-Hekman
    Filiaalmanager

    johanna@omoda.nl
    0118-412099
    Meer over Omoda Vlissingen…

  • MIDDELHARNIS | ASSISTENT FILIAALMANAGER

    Omoda Middelharnis 09 maart 2017

    Breng jij het ultieme Omoda gevoel over op onze klanten? Of het nu gaat om een persoonlijk advies over een paar Adidas-sneakers, Michael Kors laarzen of hoge pumps van Tommy Hilfiger: door jouw bijzondere benadering maak je onze klanten blij en vervul je tegelijkertijd een voorbeeldrol voor jouw collega’s.


    Wat ga je doen als assistent filiaalmanager?
    Je klanten verrassen! Net als voor Omoda – staat voor jou de klant centraal. Dit zie je terug in alles wat je doet voor én achter de schermen. Samen met de filiaalmanager zorg je ervoor dat het team optimaal presteert en een écht unieke winkelbeleving voor de klanten waarmaakt. Hierbij ben jij het aanspreekpunt voor het team in de winkel. Dit alles realiseer je door uit te blinken bij:
    • het enthousiast aansturen van het team;
    • het overzicht behouden in de winkel; 
    • het zijn van een sparringpartner voor de Filiaalmanager;
    • zorgdragen voor de presentatie van de winkel;
    • pro actief ideeën aandragen om de klantervaring te verbeteren;
    • een inspirerende en motiverende voorbeeldrol te zijn voor je collega’s;
    • administratieve verrichtingen ter ondersteuning van de filiaalmanager.
    De functie is fulltime en je vindt het geen probleem om op koopavonden, zaterdagen en enkele feestdagen te werken.

    Over Omoda
    Binnen de Retail zijn we marktleider voor schoenen liefhebbers. Doordat we een familiebedrijf zijn denken we altijd op lange termijn en zijn we ook financieel gezond. We groeien snel en blijven door ontwikkelen. De Omoda-teller aan winkels staat nu op 18 en vergeet onze succesvolle online  shop niet. De collectie is uitgebreid en het merkaanbod is groot.

    Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en een drive om het uiterste voor de klant te doen geloven we in onze aanpak. Bij Omoda werken – op het hoofdkantoor en in de winkels – nu meer dan 500 mensen. Het team in Middelharnis bestaat uit een 12tal enthousiaste medewerkers die op een open en hechte manier met elkaar samen werken.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Daarnaast weet je door je mensenkennis en directe aanpak het beste uit het diverse team te halen. Het team is bij jou in goede handen wanneer de filiaal manager er niet is en hierbij sta je stevig in je schoenen. Verder breng je mee:
    • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • leidinggevende kwaliteiten;
    • teamplayersmentaliteit;  
    • de wil om continue te verbeteren: je ontvangt en geeft graag feedback;
    • administratief onderlegd

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • mooie werkplek: in hartje Middelharnis;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • goede reiskostenvergoeding;
    • aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature, én ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda en wat jij kunt betekenen voor onze klanten. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Middelharnis
    Contact

    Jacomiene Boelaars
    Filiaamanager

    Jacomiene@omoda.nl
    0187 - 487797
    Meer over Omoda Middelharnis…

  • BERGEN OP ZOOM | ASSISTENT FILIAALMANAGER

    Omoda Bergen op Zoom 28 maart 2017

    Breng jij het ultieme Omoda gevoel over op onze klanten? Of het nu gaat om een persoonlijk advies over een paar Adidas-sneakers, Michael Kors laarzen of hoge pumps van Tommy Hilfiger: door jouw bijzondere benadering maak je onze klanten blij en vervul je tegelijkertijd een voorbeeldrol voor jouw collega’s.

    Wat ga je doen als assistent filiaalmanager?
    Je klanten verrassen! Net als voor Omoda – staat voor jou de klant centraal. Dit zie je terug in alles wat je doet voor én achter de schermen. Samen met de filiaalmanager zorg je ervoor dat het team optimaal presteert en een écht unieke winkelbeleving voor de klanten waarmaakt. Hierbij ben jij het aanspreekpunt voor het team in de winkel. Dit alles realiseer je door uit te blinken bij:
    • het enthousiast aansturen van het team;
    • het overzicht behouden in de winkel; 
    • het zijn van een sparringpartner voor de filiaalmanager;
    • zorgdragen voor de presentatie van de winkel;
    • pro actief ideeën aandragen om de klantervaring te verbeteren;
    • een inspirerende en motiverende voorbeeldrol te zijn voor je collega’s;
    • administratieve verrichtingen ter ondersteuning van de filiaalmanager.

    De functie is fulltime en je vindt het geen probleem om op koopavonden, zaterdagen en enkele feestdagen te werken.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Daarnaast weet je door je mensenkennis en directe aanpak het beste uit het diverse team te halen. Het team is bij jou in goede handen wanneer de filiaal manager er niet is en hierbij sta je stevig in je schoenen. Verder breng je mee:
    • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • leidinggevende kwaliteiten;
    • teamplayersmentaliteit;  
    • de wil om continue te verbeteren: je ontvangt en geeft graag feedback;
    • administratief onderlegd

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • mooie werkplek: een sfeervolle winkel in hartje Bergen op Zoom;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • goede reiskostenvergoeding;
    • aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature, én ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Bergen op Zoom
    Contact

    Michelle Gijzen
    Filiaalmanager

    michelle@omoda.nl
    0164 - 236991
    Meer over Omoda Bergen op Zoom…

  • CUSTOMER SERVICE | MEEWERKSTAGE

    Omoda Klantenservice 31 januari 2017

    Ben jij op zoek naar een stage waarin je van heel dichtbij kunt meemaken hoe een klantenservice team écht klanten blij maakt en weet te verrassen? Wil jij hier graag bij helpen en ben je daarnaast creatief en ken je de ins- en outs van social media? Lees dan snel verder.

    Wat ga je doen tijdens een meewerkstage bij customer service?
    Je bent van toegevoegde waarde door onze toppers van customer service te ondersteunen in hun missie: blije klanten. Jouw taken zijn onder andere:

    • aangaan van interactie via social media: Twitter en Facebook;
    • antwoord geven op vragen via e-mail en telefoon;
    • adviseren van klanten via chat en WhatsApp;
    • aandragen van creatieve oplossingen in het klantcontact;
    • pro actief aandragen van ideeën om de klantervaring te verbeteren;
    • verrichten van administratieve handelingen naar aanleiding van het klantcontact.

    Het uitvoeren van een stage opdracht is een optie, maar de focus van deze stage ligt vooral bij het meewerken. Het aantal uren is in overleg.

    Over Omoda
    Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en een drive om het uiterste voor de klant te doen geloven we in onze aanpak. Bij Omoda werken – op het hoofdkantoor en in de winkels – nu zo’n 500 mensen. Het klantenservice team spreekt zo’n 1000 klanten per week. We vinden het belangrijk om er altijd voor onze klanten te zijn en daarom hebben we ruime openingstijden gedurende 6 dagen in de week. Het team bestaat uit zo’n 25 enthousiaste medewerkers die op een open en hechte manier met elkaar samen werken.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze fans van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Verder breng je mee:

    • Je volgt een commerciële MBO of HBO opleiding;
    • Klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • Teamplayersmentaliteit en een positieve instelling;
    • Inlevingsvermogen in unieke situatie van de klant;
    • Communicatieve vaardigheden en flexibiliteit;
    • Redelijke beheersing van Engelse en/of Franse taal.

    Waar kun jij op rekenen?

    • Leuke werksfeer;
    • Mogelijkheid voor het uitvoeren van een opdracht op eigen interesse gebied;
    • Stagevergoeding en onkostenvergoeding;
    • 20 % personeelskorting op de collectie;
    • Lekkere koffie en dagelijks vers fruit.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature, én ben je op zoek naar een meewerkstage waarin je veel kunt leren? Schrijf een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda en wat jij kunt betekenen voor onze klanten. Voeg je cv toe en mail dit samen naar: janpieter@omoda.nl

    Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Klantenservice
    Contact

    Jan Pieter Honkoop
    Manager Klanttevredenheid

    janpieter@omoda.nl
    0111-453250
    Meer over Omoda Klantenservice…

  • WEBCARE | WEBCARE MEDEWERKER

    Omoda Klantenservice 17 maart 2017

    Ben jij vastbesloten om onze klanten te verrassen? Door jouw oprechte interesse, enthousiasme en bijzondere aanpak weet je via social media het ultieme Omoda gevoel over te brengen op onze (potentiële) klanten.

    Wat ga je doen als webcare medewerker?
    Je klanten verrassen! Net als voor Omoda – staat voor jou de klant in het middelpunt. Dit zie je terug in alles wat je doet. Als eerste aanspreekpunt van Omoda werk je met leuke collega’s samen op het hoofdkantoor in Zierikzee en ben je gedreven om jouw doel te bereiken: blije klanten. Dit realiseer je door uit te blinken bij het:

    • monitoren en aangaan van interactie via social media: o.a. Facebook, Instagram en Twitter;
    • adviseren van klanten via WhatsApp en chat;
    • aandragen van creatieve oplossingen in het klantcontact;
    • pro actieve benadering van consumenten en stakeholders;
    • afhandelen van (product)klachten;
    • pro actief aandragen van ideeën om de klantervaring te verbeteren;
    • waarborgen van een goede (online) reputatie van Omoda;
    • verrichten van administratieve handelingen naar aanleiding van het klantcontact.

    We zoeken fulltime en parttime kandidaten voor deze functie. Je bent flexibel inzetbaar en vindt het geen probleem om op zaterdag, af en toe een feestdag en minimaal twee avonden in de week te werken.

    Over Omoda
    Binnen de Retail zijn we marktleider voor schoenen liefhebbers. Doordat we een familiebedrijf zijn denken we altijd op lange termijn en zijn we ook financieel gezond. We groeien snel en blijven door ontwikkelen. De Omoda-teller aan winkels staat nu op 19 en vergeet onze succesvolle online shop niet. De collectie is uitgebreid en het merkaanbod is groot.

    Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en een drive om álles voor de klant te doen, geloven we in onze aanpak. Bij Omoda werken – op het hoofdkantoor en in de winkels – nu zo’n 500 mensen. Het webcare team is een nieuw onderdeel binnen onze klantenservice. Het doel is om een team te vormen van zo’n vijf medewerkers. We vinden het belangrijk om er altijd voor onze klanten te zijn en daarom hebben we ruime openingstijden gedurende zes dagen (ma t/m za) in de week.

    Het hoofdkantoor van Omoda ligt aan de rand van Zierikzee. Deze ligging maakt het niet alleen een makkelijke uitvalsbasis voor de winkelbevoorrading maar ook tot een goed bereikbare werkplek vanuit onder andere Goes, Middelburg en Goeree-Overflakkee.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw enthousiasme en vastberadenheid het anderen naar de zin te maken voorzie jij onze klanten van het beste advies. Daarnaast komen de creatieve ideeën om problemen op te lossen uit jouw koker. Verder breng je mee:

    • hands-on mentaliteit (kansen zien en durven aanpakken);
    • je bent comfortabel met en zelf actief op social media;
    • breed ontwikkelde algemene kennis;
    • inlevingsvermogen in de unieke situatie van de klant; 
    • klantgerichtheid, je bent gedreven om anderen te verrassen;
    • positieve instelling;
    • communicatieve vaardigheden en flexibiliteit;
    • uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal;
    • beheersing van de Engelse taal is een pré.

    Waar kun jij op rekenen?

    • uitzicht op een vast contract;
    • aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel;
    • interne trainingen door onze social media marketeers;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • goede reiskostenvergoeding;
    • leuke werksfeer;
    • lekkere koffie en dagelijks vers fruit.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature, voldoe jij aan de functie-eisen én ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging in een continue veranderende innovatieve omgeving? Schrijf voor 7 april een motivatiebrief waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan en wat jij kunt betekenen voor Omoda. Voeg je cv toe en mail dit samen naar: janpieter@omoda.nl

    Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op.

    Klantenservice
    Contact

    Jan Pieter Honkoop
    Manager Klanttevredenheid

    janpieter@omoda.nl
    0111-453250
    Meer over Omoda Klantenservice…

  • TERNEUZEN | WEEKEND-EN VAKANTIEMEDEWERKER

    Omoda Terneuzen 21 februari 2017

    Zie jij een bijbaan waarbij je klanten blij kan maken met een unieke winkelbeleving wel zitten? Jij weet klanten op een enthousiaste en gastvrije manier te benaderen en zorgt ervoor dat ze de winkel verlaten met een goed gevoel en een nieuw paar Nike sneakers, Michael Kors pumps, Nubikk kistjes of een ander paar uit onze uitgebreide collectie.

    Wat ga je doen als verkoopmedewerker?
    Als verkoopmedewerker in de winkel in Terneuzen adviseer je onze klanten bij het kiezen van de leukste schoenen, tassen of accessoires. Jij onderscheidt je door echt interesse te tonen in de klant en ze weet te inspireren met jouw stijladvies. Verder blink je uit bij de volgende werkzaamheden:
    • op orde houden van de winkel;
    • zorgdragen dat de collectie goed gepresenteerd wordt;
    • verwerken van inkomende voorraad;
    • klaarzetten van bestellingen voor klanten.

    Je versterkt het team op drukke momenten en bent flexibel inzetbaar. Je bent sowieso beschikbaar op koopavonden en zaterdagen.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Je hebt inlevingsvermogen en gevoel voor stijl waardoor jouw advies van toegevoegde waarde is voor onze klanten. Je houdt wel van wat beweging en het regelmatige traplopen is voor jou geen probleem. Verder breng je mee:
    • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • je bent modebewust;
    • positieve en enthousiaste werkinstelling.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • afwisselende werkzaamheden;
    • leuke werkplek: mooie winkel in het centrum van Terneuzen;
    • 20% personeelskorting op de collectie.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Terneuzen
    Contact

    Joelle Scheele
    Filiaalmanager

    joelle@omoda.nl
    0115 - 649660
    Meer over Omoda Terneuzen…

  • ROTTERDAM | WEEKEND-EN VAKANTIEMEDEWERKER

    Omoda Rotterdam 03 maart 2017

    Zie jij een bijbaan waarbij je klanten blij kan maken met een unieke winkelbeleving wel zitten? Jij weet klanten op een enthousiaste en gastvrije manier te benaderen en zorgt ervoor dat ze de winkel verlaten met een goed gevoel en een nieuw paar Nike sneakers, Michael Kors laarzen, Nubikk kistjes of een ander paar uit onze uitgebreide collectie.

    Wat ga je doen als verkoopmedewerker?
    Als verkoopmedewerker in de winkel in Rotterdam adviseer je onze klanten bij het kiezen van de leukste schoenen, tassen of accessoires. Jij onderscheidt je door echt interesse te tonen in de klant en ze weet te inspireren met jouw stijladvies. Verder blink je uit bij de volgende werkzaamheden:
    • op orde houden van de winkel;
    • zorgdragen dat de collectie goed gepresenteerd wordt;
    • verwerken van inkomende voorraad;
    • klaarzetten van bestellingen voor klanten.

    Je versterkt het team op drukke momenten en bent flexibel inzetbaar. Je bent sowieso beschikbaar op koopavonden en zaterdagen.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Je hebt inlevingsvermogen en gevoel voor stijl waardoor jouw advies van toegevoegde waarde is voor onze klanten. Je houdt wel van wat beweging en het regelmatige traplopen is voor jou geen probleem. Verder breng je mee:
    • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • je bent modebewust;
    • positieve en enthousiaste werkinstelling.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • afwisselende werkzaamheden;
    • bijzondere werkplek: sfeervolle winkel in het centrum van Rotterdam;
    • 20% personeelskorting op de collectie;

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda en wat jij kunt betekenen voor onze klanten. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Rotterdam
    Contact

    Noëlle Mathijssen
    Filiaalmanager

    Noelle@omoda.nl
    010 - 7200207
    Meer over Omoda Rotterdam…

  • ROTTERDAM | FULLTIME MEDEWERKER

    Omoda Rotterdam 21 maart 2017

    Ga jij onze klanten blij maken met een unieke winkelbeleving in onze mooie schoenenwinkel in het centrum van Rotterdam? Jij weet klanten op een enthousiaste en gastvrije manier te benaderen en ook voor jouw inspirerende stylingadviezen komen ze zeker terug.

    Wat ga je doen als verkoopmedewerker?
    Je klanten verrassen! Als verkoopmedewerker in de winkel in Rotterdam adviseer je onze klanten bij het kiezen van de leukste schoenen, tassen of accessoires. Jij onderscheidt je door echt interesse te tonen in de klant en ze weet te inspireren met jouw stijladvies. Verder blink je uit bij de volgende werkzaamheden:
    • op orde houden van de winkel;
    • zorgdragen dat de collectie goed gepresenteerd wordt;
    • pro actief ideeën aandragen om de klantervaring te verbeteren;
    • verwerken van inkomende voorraad.

    De functie is fulltime en je vindt het geen probleem om op koopavonden, zaterdagen en enkele feestdagen te werken.

    Over Omoda
    Binnen de Retail zijn we marktleider voor schoenen liefhebbers. Doordat we een familiebedrijf zijn denken we altijd op lange termijn en zijn we ook financieel gezond. We groeien snel en blijven door ontwikkelen. De Omoda-teller aan winkels staat nu op 19 en vergeet onze succesvolle online  shop niet. De collectie is uitgebreid en het merkaanbod is groot.

    Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en een drive om het uiterste voor de klant te doen geloven we in onze aanpak. Bij Omoda werken – op het hoofdkantoor en in de winkels – nu zo’n 500 mensen. Het team in Rotterdam bestaat uit een 16tal enthousiaste medewerkers die op een open en hechte manier met elkaar samen werken.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Je hebt inlevingsvermogen en gevoel voor stijl waardoor jouw advies van toegevoegde waarde is voor onze klanten. Je houdt wel van wat beweging en het regelmatige traplopen is voor jou geen probleem. Verder breng je mee:
    • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • creatief en modebewust;
    • teamplayersmentaliteit;
    • positieve en enthousiaste werkinstelling.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • afwisselende werkzaamheden;
    • bijzondere werkplek: sfeervolle schoenenwinkel in het centrum van Rotterdam;
    • je kan wel eens uitslapen als je werkdag om 09.30 begint;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature, én ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij kunt betekenen voor Omoda. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Rotterdam
    Contact

    Noëlle Mathijssen
    Filiaalmanager

    Noelle@omoda.nl
    010 - 7200207
    Meer over Omoda Rotterdam…

  • MEPPEL | WEEKEND-EN VAKANTIEMEDEWERKER

    Omoda Meppel 03 maart 2017

    Zie jij een bijbaan waarbij je klanten blij kan maken met een unieke winkelbeleving wel zitten? Jij weet klanten op een enthousiaste en gastvrije manier te benaderen en zorgt ervoor dat ze de winkel verlaten met een goed gevoel en een nieuw paar Nike sneakers, Michael Kors laarzen, Nubikk kistjes of een ander paar uit onze uitgebreide collectie.

    Wat ga je doen als verkoopmedewerker?
    Als verkoopmedewerker in de winkel in Meppel adviseer je onze klanten bij het kiezen van de leukste schoenen, tassen of accessoires. Jij onderscheidt je door echt interesse te tonen in de klant en ze weet te inspireren met jouw stijladvies. Verder blink je uit bij de volgende werkzaamheden:
    • op orde houden van de winkel;
    • zorgdragen dat de collectie goed gepresenteerd wordt;
    • verwerken van inkomende voorraad;
    • klaarzetten van bestellingen voor klanten.

    Je versterkt het team op drukke momenten en bent flexibel inzetbaar. Je bent sowieso beschikbaar op koopavonden en zaterdagen.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Je hebt inlevingsvermogen en gevoel voor stijl waardoor jouw advies van toegevoegde waarde is voor onze klanten. Je houdt wel van wat beweging en het regelmatige traplopen is voor jou geen probleem. Verder breng je mee:
    • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • je bent modebewust;
    • positieve en enthousiaste werkinstelling.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • afwisselende werkzaamheden;
    • toffe werkplek: sfeervolle winkel in hartje Meppel;
    • 20% personeelskorting op de collectie;

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur ons je CV met een korte motivatie. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Meppel
    Contact

    Milou Jansen
    Filiaalmanager

    milou@omoda.nl
    052-2726860
    Meer over Omoda Meppel…

  • AMERSFOORT | FULLTIME MEDEWERKER

    Omoda Amersfoort 28 februari 2017

    Ga jij onze klanten blij maken met een unieke winkelbeleving in onze mooie schoenenwinkel in hartje Amersfoort? Jij weet klanten op een enthousiaste en gastvrije manier te benaderen en ook voor jouw inspirerende stylingadviezen komen ze zeker terug.

    Wat ga je doen als verkoopmedewerker?
    Je klanten verrassen! Als verkoopmedewerker in de winkel in Amersfoort adviseer je onze klanten bij het kiezen van de leukste schoenen, tassen of accessoires. Jij onderscheidt je door echt interesse te tonen in de klant en ze weet te inspireren met jouw stijladvies. Verder blink je uit bij de volgende werkzaamheden:
    • op orde houden van de winkel;
    • zorgdragen dat de collectie goed gepresenteerd wordt;
    • pro actief ideeën aandragen om de klantervaring te verbeteren;
    • verwerken van inkomende voorraad;

    De functie is fulltime en je vindt het geen probleem om op koopavonden, zaterdagen en enkele feestdagen te werken.

    Over Omoda
    Binnen de Retail zijn we marktleider voor schoenen liefhebbers. Doordat we een familiebedrijf zijn denken we altijd op lange termijn en zijn we ook financieel gezond. We groeien snel en blijven door ontwikkelen. De Omoda-teller aan winkels staat nu op 18 en vergeet onze succesvolle online  shop niet. De collectie is uitgebreid en het merkaanbod is groot.

    Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en een drive om het uiterste voor de klant te doen geloven we in onze aanpak. Bij Omoda werken – op het hoofdkantoor en in de winkels – nu zo’n 500 mensen. Het team in Amersfoort bestaat uit een 15tal enthousiaste medewerkers die op een open en hechte manier met elkaar samen werken.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Je hebt inlevingsvermogen en gevoel voor stijl waardoor jouw advies van toegevoegde waarde is voor onze klanten. Je houdt wel van wat beweging en het regelmatige traplopen is voor jou geen probleem. Verder breng je mee:
    • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • creatief en modebewust;
    • teamplayersmentaliteit;
    • positieve en enthousiaste werkinstelling.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • afwisselende werkzaamheden;
    • bijzondere werkplek: sfeervolle schoenenwinkel in het centrum van Amersfoort;
    • je kan wel eens uitslapen als je werkdag om 09.30 begint;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature, én ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda . Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Amersfoort
    Contact

    Libel Passies
    Filiaalmanager

    libel@omoda.nl
    033-7200935
    Meer over Omoda Amersfoort…

  • AMERSFOORT | WEEKEND-EN VAKANTIEMEDEWERKER

    Omoda Amersfoort 27 maart 2017

    Zie jij een bijbaan waarbij je klanten blij kan maken met een unieke winkelbeleving wel zitten? Jij weet klanten op een enthousiaste en gastvrije manier te benaderen en zorgt ervoor dat ze de winkel verlaten met een goed gevoel en een nieuw paar Nike sneakers, Michael Kors laarzen, Nubikk kistjes of een ander paar uit onze uitgebreide collectie.

    Wat ga je doen als verkoopmedewerker?
    Als verkoopmedewerker in de winkel in Amersfoort adviseer je onze klanten bij het kiezen van de leukste schoenen, tassen of accessoires. Jij onderscheidt je door echt interesse te tonen in de klant en ze weet te inspireren met jouw stijladvies. Verder blink je uit bij de volgende werkzaamheden:
    • op orde houden van de winkel;
    • zorgdragen dat de collectie goed gepresenteerd wordt;
    • verwerken van inkomende voorraad;
    • klaarzetten van bestellingen voor klanten.

    Je versterkt het team op drukke momenten en bent flexibel inzetbaar. Je bent sowieso beschikbaar op koopavonden en zaterdagen.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Je hebt inlevingsvermogen en gevoel voor stijl waardoor jouw advies van toegevoegde waarde is voor onze klanten. Je houdt wel van wat beweging en het regelmatige traplopen is voor jou geen probleem. Verder breng je mee:
    • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • je bent modebewust;
    • positieve en enthousiaste werkinstelling.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • afwisselende werkzaamheden;
    • mooie werkplek: een stijlvolle winkel in het centrum van Amersfoort;
    • 20% personeelskorting op de collectie.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur ons je CV met een korte motivatie waarin je aangeeft wat jij persoonlijk bij kunt dragen aan Omoda. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Amersfoort
    Contact

    Libel Passies
    Filiaalmanager

    libel@omoda.nl
    033-7200935
    Meer over Omoda Amersfoort…

  • AMSTERDAM | FILIAALMANAGER

    Omoda Amsterdam (nieuw) 08 maart 2017

    Gaat jouw team de unieke winkelbeleving creëren in onze nieuwe schoenenwinkel? In onze mooie, nog te openen, schoenenwinkel vlakbij de P.C. Hooftstraat in Amsterdam vervul jij een voorbeeldrol voor jouw team en maak je onze klanten blij. Hier staan schoenen van topmerken als Michael Kors, Diesel, Armani, Adidas op de planken te schitteren. Niet voor lang trouwens, want met jou ‘in the lead’ vliegen die schoenen natuurlijk zo de winkel uit!

    Wat ga je doen als Filiaalmanager?
    Als filiaalmanager in Amsterdam ben jij verantwoordelijk voor het succes van jouw winkel. Je stimuleert je medewerkers om het beste uit zichzelf te halen en het ultieme Omoda gevoel over te brengen op onze klanten. Dit alles realiseer je door uit te blinken bij:
    • het enthousiast aansturen van je team;
    • het beste uit je medewerkers halen door coaching;
    • initiatief nemen om de gestelde doelen voor jouw filiaal te behalen;
    • het zijn van een inspirerende en motiverende voorbeeldrol voor je team;
    • aansturen op KPI’s;
    • zorgdragen voor de planning en urenregistratie;
    • het houden van functionerings- en beoordelingsgesprekken;
    • ziekteverzuim begeleiding.

    De functie is fulltime en je vindt het geen probleem om op koopavonden, zaterdagen en enkele feestdagen te werken.

    Over Omoda
    Binnen de Retail zijn we marktleider voor schoenen liefhebbers. Doordat we een familiebedrijf zijn denken we altijd op lange termijn en zijn we ook financieel gezond. We groeien snel en blijven door ontwikkelen. De Omoda-teller aan winkels staat nu op 18 en vergeet onze succesvolle online shop niet. De collectie is uitgebreid en het merkaanbod is groot.

    Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en een drive om het uiterste voor de klant te doen geloven we in onze aanpak. Bij Omoda werken – op het hoofdkantoor en in de winkels – nu zo’n 500 mensen.

    Wat vragen we van jou?
    Je hebt mensenkennis en weet als geen ander hoe jij je medewerkers het beste kunt motiveren en stimuleren. Hierbij sta je stevig in je schoenen en het team is bij jou in goede handen. Je ziet het echt als uitdaging om als team continue te verbeteren en de gestelde doelen voor jouw filiaal te behalen. Verder breng je mee:
    • leidinggevende kwaliteiten;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • teamplayersmentaliteit;  
    • de wil om continue te verbeteren: je ontvangt en geeft graag feedback;
    • administratief onderlegd.

    Waar kun jij op rekenen?
    • mogelijkheid om je eigen inbreng te geven op deze functie;
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • bijzondere werkplek: een prachtig pand op een toffe locatie in Amsterdam;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • een vast contract op termijn bij goed functioneren;
    • goede reiskostenvergoeding;
    • aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature, én ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Stuur ons je CV met een korte motivatie Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Amsterdam (nieuw)
    Contact

    Giselle Jansen
    Rayonmanager

    giselle@omoda.nl
    06 - 10935743
    Meer over Omoda Amsterdam (nieuw)…

  • AMSTERDAM | FULLTIME MEDEWERKER

    Omoda Amsterdam (nieuw) 08 maart 2017

    Ga jij onze klanten blij maken met een unieke winkelbeleving in onze mooie en nieuwe schoenenwinkel in Amsterdam? Jij weet klanten op een enthousiaste en gastvrije manier te benaderen en ook voor jouw inspirerende stylingadviezen komen ze zeker terug.

    Wat ga je doen als verkoopmedewerker?
    Je klanten verrassen! Als verkoopmedewerker in de winkel in Amsterdam adviseer je onze klanten bij het kiezen van de leukste schoenen, tassen of accessoires. Jij onderscheidt je door echt interesse te tonen in de klant en ze weet te inspireren met jouw stijladvies. Verder blink je uit bij de volgende werkzaamheden:
    • op orde houden van de winkel;
    • zorgdragen dat de collectie goed gepresenteerd wordt;
    • pro actief ideeën aandragen om de klantervaring te verbeteren;
    • verwerken van inkomende voorraad.

    De functie is fulltime en je vindt het geen probleem om op koopavonden, zaterdagen en enkele feestdagen te werken.
    Over Omoda
    Binnen de Retail zijn we marktleider voor schoenen liefhebbers. Doordat we een familiebedrijf zijn denken we altijd op lange termijn en zijn we ook financieel gezond. We groeien snel en blijven door ontwikkelen. De Omoda-teller aan winkels staat nu op 18 en vergeet onze succesvolle online  shop niet. De collectie is uitgebreid en het merkaanbod is groot.

    Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en een drive om het uiterste voor de klant te doen geloven we in onze aanpak. Bij Omoda werken – op het hoofdkantoor en in de winkels – nu zo’n 500 mensen.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Je hebt inlevingsvermogen en gevoel voor stijl waardoor jouw advies van toegevoegde waarde is voor onze klanten. Je houdt wel van wat beweging en het regelmatige traplopen is voor jou geen probleem. Verder breng je mee:
    • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • creatief en modebewust;
    • teamplayersmentaliteit;
    • positieve en enthousiaste werkinstelling.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • afwisselende werkzaamheden;
    • een vast contract op termijn bij goed functioneren;
    • bijzondere werkplek: een prachtig pand vlakbij de P.C. Hoofstraat;
    • je kan wel eens uitslapen als je werkdag om 09.30 begint;
    • 20% personeelskorting op de collectie;
    • aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel.

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature, én ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Stuur ons je CV met een korte motivatie. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Amsterdam (nieuw)
    Contact

    Giselle Jansen
    Rayonmanager

    giselle@omoda.nl
    06 - 10935743
    Meer over Omoda Amsterdam (nieuw)…

  • AMSTERDAM | WEEKEND-EN VAKANTIEMEDEWERKER

    Omoda Amsterdam (nieuw) 08 maart 2017

    Zie jij een bijbaan waarbij je klanten blij kan maken met een unieke winkelbeleving wel zitten? Jij weet klanten op een enthousiaste en gastvrije manier te benaderen en zorgt ervoor dat ze de winkel verlaten met een goed gevoel en een nieuw paar Nike sneakers, Michael Kors laarzen, Nubikk kistjes of een ander paar uit onze uitgebreide collectie.

    Wat ga je doen als verkoopmedewerker?
    Als verkoopmedewerker in de winkel in Amsterdam adviseer je onze klanten bij het kiezen van de leukste schoenen, tassen of accessoires. Jij onderscheidt je door echt interesse te tonen in de klant en ze weet te inspireren met jouw stijladvies. Verder blink je uit bij de volgende werkzaamheden:
    • op orde houden van de winkel;
    • zorgdragen dat de collectie goed gepresenteerd wordt;
    • verwerken van inkomende voorraad;
    • klaarzetten van bestellingen voor klanten.

    Je versterkt het team op drukke momenten en bent flexibel inzetbaar. Je bent sowieso beschikbaar op koopavonden en zaterdagen.

    Wat vragen we van jou?
    Door jouw gastvrijheid en enthousiasme voor schoenen en mode voorzie jij onze klanten van het beste advies bij het kiezen van de leukste items. Je hebt inlevingsvermogen en gevoel voor stijl waardoor jouw advies van toegevoegde waarde is voor onze klanten. Je houdt wel van wat beweging en het regelmatige traplopen is voor jou geen probleem. Verder breng je mee:
    • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
    • sociale en communicatieve vaardigheden;
    • je bent modebewust;
    • positieve en enthousiaste werkinstelling.

    Waar kun jij op rekenen?
    • leuke werksfeer!
    • als eerste de nieuwe collectie bewonderen;
    • afwisselende werkzaamheden;
    • bijzondere werkplek: een prachtig pand vlakbij de P.C. Hoofstraat;
    • 20% personeelskorting op de collectie;

    Solliciteren
    Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur ons je CV met een korte motivatie. Heb je vragen? Neem gerust even contact met ons op.

    Amsterdam (nieuw)
    Contact

    Giselle Jansen
    Rayonmanager

    giselle@omoda.nl
    06 - 10935743
    Meer over Omoda Amsterdam (nieuw)…

  • Marketing | Stagiair communicatie en social media

    Omoda Online shop 01 maart 2017

    Ben jij (niet zo) stiekem verslaafd aan social media? En op zoek naar een marketing- of communicatiestage waar je écht iets kunt leren? Dan ben jij de missende link van onze social media marketeers. Als communicatie en social media stagiair(e) zorg jij voor de leukste content op verschillende kanalen en denk je creatief mee over nieuwe marketing projecten.  

    Wat verwachten wij van jou?

    • Je creëert, bewerkt en plaatst content op Omoda's social media-kanalen
    • Je bent verantwoordelijk voor Omoda's Snapchat account
    • Je bedenkt de leukste winacties (zoals: Omoda.nl 10 jaar online)
    • Je denkt creatief mee over nieuwe campagnes
    • Je duikt in de statistieken om resultaten van campagnes te analyseren

    Ben je een echte taaltovenaar, creatief en houd je van aanpakken in een leuk jong team in het Zeeuwse Zierikzee? Een groot pluspunt, de rit naar Zierikzee voert je langs een heel Instagrammable landschap en diezelfde rit is over het algemeen filevrij. Dit laatste kunnen we niet honderd procent garanderen, maar meestal pakt het goed uit. Stuur ons snel jouw CV en vertel ons waarom jij onze perfect match bent. 

    Stageperiodes betreffen:
    Februari - juni
    September - januari
    Afwijkende periodes zijn bespreekbaar. 

    Online shop
    Contact

    Gertie Bin
    Manager online shop

    gertie@omoda.nl
    0111-410044
    Meer over Omoda Online shop…

  • Marketing | Stagiair allround

    Omoda Online shop 28 juni 2016

    Je maakt kennis met alle specialismes binnen Omoda, zoals social media, e-mailmarketing, internationale marketing, content marketing en affiliate marketing. Zet je kennis breed in en ga voor deze ultieme uitdaging. Beschik jij over veel creativiteit, flexibiliteit, doorzettingsvermogen en ben jij helemaal fan van schoenen? Dan is dit jouw stage.

    Omoda stelt zijn klanten centraal en biedt de beste service. We zijn nuchter, open en eerlijk, we hebben een enorme passie voor schoenen en hebben de ambitie om ons werk elke dag een stukje beter te doen.

    Ben jij flexibel, creatief en houd je van aanpakken in een leuk jong team in het Zeeuwse Zierikzee en volg je minimaal een HBO opleiding? Stuur ons dan jouw CV en laat weten waarom jij bij Omoda wilt stage lopen en wat jij kunt bijdragen in onze organisatie en voor onze klanten.

    Online shop
    Contact

    Gertie Bin
    Manager online shop

    gertie@omoda.nl
    0111-410044
    Meer over Omoda Online shop…

  • Marketing | Online marketeer België

    Omoda Online shop 13 januari 2017

    Ken jij de Belgische markt van binnen en van buiten en heb je minimaal twee jaar ervaring in de e-commerce branche? Dan zijn we misschien wel op zoek naar jou. Met 1 fysieke winkel in Antwerpen en een snel groeiende online shop zoeken we versterking op de marketing afdeling. Samen met Jill ben je medeverantwoordelijk voor de online shop in België en help je ons met het optimaliseren van onze online shop en het lokaliseren van onze huidige marketing activiteiten.


    Wat doe je als online marketeer bij Omoda?

    -       Je zorgt ervoor dat de online shop geoptimaliseerd is en blijft

    -       Je vindt het leuk om A/B testen uit te voeren en gaat voor de beste conversie percentages

    -       Je bent een enthousiaste team player, maar kunt ook goed individueel aan de slag

    -       Je weet waar de prioriteiten liggen en je hebt organisatie skills

    -       Daarnaast draag je bij aan de online doelstellingen op het gebied van SEO en SEA en kun je goed overweg met cijfers

    -       Je analyseert de KPI’s en gooit daar jouw advies op los

    -       Je zoekt en ziet kansen in de Belgische markt en speelt daar op in

    Omoda stelt zijn klanten centraal en biedt de beste service. We zijn nuchter, open en eerlijk, hebben een enorme passie voor schoenen en de ambitie om ons werk elke dag een stukje beter te doen. Het hoofdkantoor van Omoda ligt in Zierikzee, een klein uurtje vanuit Antwerpen. Kom jij binnenkort langs om ons te ontmoeten?

    Online shop
    Contact

    Gertie Bin
    Manager online shop

    gertie@omoda.nl
    0111-410044
    Meer over Omoda Online shop…

  • Marketing | Stagiair E-mailmarketing

    Omoda Online shop 08 februari 2017

    Op zoek naar een uitdagende marketing- of communicatiestage? Leer alle ins en outs van e-mailmarketing en meer. Tijdens deze stage kun je losgaan in creativiteit, je eigen ideeën en inspirerende teksten. Daarmee voorzie jij onze klanten van hun wekelijkse dosis inspiratie.

    E-mailmarketing is booming en bevat heel veel aspecten die in je toekomstige baan goed van pas kunnen komen. Denk aan grafisch inzicht, omgaan met statistieken en cijfers en het schrijven van triggerende teksten. Tijdens deze veelzijdige stage werk je mee in het e-mailmarketingteam van Omoda. Je taken bestaan uit het optimaliseren van bestaande e-mailcampagnes en het opzetten van nieuwe campagnes. Ook mag je meedenken over A/B-testen en nieuwe designs.

    Werk je graag zelfstandig, ben je flexibel, creatief en houd je van aanpakken? Dan is deze stage echt voor jou weggelegd. Ben je beschikbaar vanaf september en volg je een HBO-opleiding in de richting van marketing of communicatie? Stuur je sollicitatie en CV naar onderstaande gegevens en geef aan waarom jij perfect bent voor deze stage en wat je kunt bijdragen. 

    Online shop
    Contact

    Gertie Bin
    Manager online shop

    gertie@omoda.nl
    0111-410044
    Meer over Omoda Online shop…

  • Marketing | Stagiair marketing internationaal

    Omoda Online shop 14 maart 2017

    Wij zoeken een marketing stagiair(e) die rond september 2017 ons team komt versterken. De duur van deze meewerkstage is te bespreken. (Let op: geen afstudeerstage)

    Ben jij goed in Nederlands en Engels, houd je van schrijven en heb je een passie voor (internationale) marketing? Volg dan je stage op onze marketingafdeling bij Sander, Jill en Shu Xian. Samen regelen zij alles voor onze online shops in België, Duitsland, Oostenrijk en voor onze .com-shop. 

    Wat kun je verwachten?

    -       Je houdt je bezig met het up-to-date houden van onze lokale webshops
    -       Optimaliseren van marktplaatsen 
    -       Je helpt ons met het lokaliseren van onze huidige marketing activiteiten
    -       Je houdt je bezig met de lokale social kanalen 
    -       Schrijft de leukste content gebaseerd op de trends en interesses in de verschillende landen
    -       Je zal aan de slag gaan met onze SEO-specialist 

    Omoda stelt zijn klanten centraal en biedt de beste service. We zijn nuchter, open en eerlijk, we hebben een enorme passie voor schoenen en hebben de ambitie om ons werk elke dag een stukje beter te doen. Voel jij je aangesproken en denk jij te voldoen aan deze kenmerken, kom dan ons team versterken!

    Ben jij flexibel, creatief met woorden en houd je van aanpakken in een leuk jong team in het Zeeuwse Zierikzee en volg je een HBO opleiding met een marketinginslag? Stuur ons dan jouw CV en laat weten waarom jij bij Omoda wilt stage lopen en wat jij kunt bijdragen in onze organisatie en hoe jij onze internationale fans blijer kunt maken. 

    Online shop
    Contact

    Gertie Bin
    Manager online shop

    gertie@omoda.nl
    0111-410044
    Meer over Omoda Online shop…

  • Marketing | Stagiair content marketing

    Omoda Online shop 21 november 2016

    Is schrijven jouw middle name? Mooi, want dan ben jij een match voor onze content marketeer Adeline. Zij is verantwoordelijk voor al het creatieve, online en offline schrijfwerk bij Omoda. Denk: het schrijven en redigeren van het Omoda Magazine, ideeën voor originele blogs verzamelen én schrijven of een pakkende quote of tekst perfect afleveren. Als content stagiair op de marketingafdeling bij Omoda ben je overal bij betrokken.

    Ben je een perfectionist als het aankomt op Nederlandse taal, zelfstandig en toon je initiatief? Dan is dit de stage voor jou. En vergeet die flinke dosis liefde voor fashion en schoenen niet, want it’s all about shoes bij Omoda.

    Bij ons team staat de klant op nummer één, dat betekent altijd de beste service geven. We zijn nuchter, open en eerlijk en onze passie voor schoenen is enorm. Bij Omoda heeft iedereen de ambitie om het werk elke dag een stukje beter te doen. Past dit bij jou? Kom dan ons team versterken.

    Ben jij flexibel, creatief met woorden, houd je van aanpakken in een leuk jong team in het Zeeuwse Zierikzee en volg je een HBO of WO? Stuur ons je CV en portfolio en laat weten waarom dit jouw stage moet zijn. De start van de stage is vanaf februari 2017. 

     

    Online shop
    Contact

    Gertie Bin
    Manager online shop

    gertie@omoda.nl
    0111-410044
    Meer over Omoda Online shop…

  • Marketing | Stagiair communicatie met modegevoel

    Omoda Online shop 05 januari 2017

    Ben jij helemaal fashion-minded en volg jij de laatste trends op modegebied? Vind je vormgeving, stylen en schrijven het ultieme geluk en zoek je nog een stageplaats? Dan ben je misschien bij ons wel op de goede plek. Op onze marketingafdeling kun je meelopen met onze stylist en editor Iris. Iris verzorgt alle modeblogs, trendpagina's en lookbooks die je kunt vinden in onze online shop. Ook onderhoudt Iris het contact met pers en bloggers. Twee keer per jaar wordt er een grote fotoshoot georganiseerd waarbij alle organisatie en styling door Iris wordt verzorgt. Voor een creatieve en leerzame stage ben jij bij Omoda op de goede plek doordat je mee mag lopen bij al deze onderdelen. Je zult bij ons veel leren op het gebied van vormgeving, schrijven en styling.

    Omoda stelt zijn klanten centraal en biedt de beste service. We zijn nuchter, open en eerlijk, we hebben een enorme passie voor schoenen en hebben de ambitie om ons werk elke dag een stukje beter te doen. Voel jij je aangesproken en denk jij te voldoen aan deze kenmerken, kom dan ons team versterken!

    Ben jij flexibel, creatief en houd je van aanpakken in een leuk jong team in het Zeeuwse Zierikzee en volg je minimaal een HBO opleiding? Stuur ons dan jouw CV en laat weten waarom jij bij Omoda wilt stage lopen en wat jij kunt bijdragen in onze organisatie en voor onze klanten.

     

     

    Online shop
    Contact

    Gertie Bin
    Manager online shop

    gertie@omoda.nl
    0111-410044
    Meer over Omoda Online shop…

0 Favorieten

Favorieten bewaren & vergelijken

Terug naar de shop

Klik hier om verder te winkelen

Omoda.nl maakt gebruik van cookies