Shoppingbag EUR 0,00
Nieuw: de Omoda-app

Download nu in de App Store en Google Play

LEES MEER
Klantenservice
Garantie en klachten
  • Hoe kan ik mijn producten het best onderhouden?

    1. SPRAY IS OKÉ (BESCHERMEN):
    Nieuwe schoenen gekocht? Spuit ze de eerste week drie keer in met de daarvoor bestemde spray. Dit beschermt je schoenen tegen vuil, stoot water af en voedt het materiaal. Nanopro-spray van Omoda of het merk Collonil is universeel, dus je gebruikt het voor alle leersoorten en textiel. Herhaal dit proces daarna één keer per maand.

    2. POETSWONDER (ONDERHOUDEN):
    Voorkom kale neuzen of scheuren in het leer. Poetsen is de oplossing. Zet die schoenpoetskist regelmatig op tafel, smeer ze in met de juiste kleur, laat het tien minuten intrekken en wrijf uit. Met een kwartiertje poetsen per maand gaan je schoenen veel langer mee. Spray ze daarna in met Nanopro, is dat ook weer gebeurd.

    3. DOE EEN WISSEL (AFWISSELEN):
    Laat je schoenen relaxen. Wissel een paar regelmatig af, zodat ze de tijd hebben om te drogen. Het leer komt op deze manier ook tot rust. Zet je schoenen met schoenspanners op een neutrale plaats, dus niet te warm of koud.

    4. DE WASSTRAAT (SCHOONMAKEN):
    Vieze schoenen of kleine beschadigingen? Gebruik een soft gum voor gladleer, een cleaner stick en kleurdepper voor suède en milde shampoo voor je sneakers van textiel. Kom je daarna weer proper voor de dag.

    5. UITGLIJDERS (GLADDE ZOLEN):
    Last van te gladde zolen? Dat is zo opgelost. Ruw je zool op met een schuurpapiertje. De lak onder je schoenen is vaak onderdeel van het design, maar zorgt soms voor uitglijders.

    Voor al het onderhoud adviseren wij Omoda en Collonil producten. Krijg je problemen met je schoenen of andere producten na het inspuiten met een ander product dan Omoda of Collonil, dan kunnen we je helaas niet tegemoet komen in de schade of kosten.

  • Ik heb een kapot of verkleurd product ontvangen. Wat nu?

    Dit is heel vervelend. Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending proberen we dit te voorkomen. Als je onverhoopt toch een kapot of verkleurd product van ons hebt ontvangen, neem dan gelijk contact op met onze klantenservice via 0111-410044.

  • Hoe kan ik een klacht melden over een product?

    Heb je het artikel tot 30 dagen geleden van Omoda ontvangen en nog niet gedragen? Dan kun je het gratis retourneren en/of ruilen.

    Heb je het artikel meer dan 30 dagen geleden van Omoda ontvangen? Stuur dan een email met in de bijlage een aantal foto’s waarop de klacht goed zichtbaar is, een korte omschrijving van de klacht en het ordernummer naar klantenservice@omoda.nl. Vervolgens ontvang je binnen twee werkdagen een reactie van ons.

    Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, die op jouw klacht van toepassing zijn.

  • Wat is mijn garantieperiode?

    De garantie geldt volgens de wettelijke rechten van de consument. Mocht er een klacht ontstaan buiten de periode van 6 maanden dan is het mogelijk dat hier de fabrieksgarantie op van toepassing is. Dit is van toepassing in een beperkt aantal gevallen.

  • Waar is garantie op gebaseerd?

    Garantie en de garantieperiode zijn conform de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel.org vastgesteld. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop. De fabrieksgarantie is zeer verschillend per fabrikant.

  • Welke klachten worden niet vergoed?

    Slijtage van zolen en hakken, kale neuzen bij kinderschoenen, afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie, kapotte ritsen en andere door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet te verwijten zijn worden niet vergoed.

    Slijtage en andere gebruikssporen kunnen veelal voorkomen worden door de aanbevolen onderhoudsartikelen te gebruiken die verkrijgbaar zijn in de online shop of Omoda winkels.

  • Waar kan ik een geschil melden?

    Is de klacht na contact met ons niet goed afgehandeld? Dan kun je de klacht in dit geval voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Vraag of suggestie via ons contactformulier

Via onze klantenservice pagina vind je antwoord op allerlei vragen. Staat jouw vraag er toch niet tussen, stel je vraag dan via onderstaand contactformulier.

Klantenservice
0 Favorieten

Favorieten bewaren & vergelijken

Terug naar de shop

Klik hier om verder te winkelen

Omoda.nl maakt gebruik van cookies