Klantenservice
Betaalmogelijkheden
  • Wat zijn de betaalmogelijkheden?

    iDEAL
    De volgende banken zijn hierbij bijvoorbeeld aangesloten: ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, RegioBank, Van Lanschot Bankiers of SNS Bank. iDEAL is veilig, snel en makkelijk!

    Achteraf betalen via Klarna (+EUR 1,95)
    Voor items uit de nieuwe collectie is het mogelijk om achteraf te betalen via Klarna. De transactiekosten bedragen EUR 1,95. Klarna voert bij het bestellen een kredietcheck uit en stelt vast of en voor welk bedrag jij je aankoop via deze optie kan doen. Voor vragen over de betaling, neem contact op met Klarna.

    Creditcard
    Bij Omoda kun je betalen met je Visa en Mastercard creditcard. Bij ons kun je er vanuit gaan dat je betaling veilig verloopt. Wij versleutelen je creditcards gegevens via de SSL-methode en dit is altijd veilig. Tijdens de betaling wordt er gevraagd naar je CVC code. Deze 3-cijferige code vind je op de achterkant van je creditcard, het zijn de laatste 3 cijfers.

    PayPal
    Als je kiest om via PayPal te betalen, word je na het bestellen direct doorgestuurd naar de website van Paypal. Je kunt je hier aanmelden voor een nieuw account of inloggen met je bestaande Paypal gebruikersnaam en de betaling bevestigen.
    Van ons ontvang je na betaling een ontvangstbevestiging.

    Omoda Cadeaubon
    De Omoda Cadeaubon is een bon die zowel online als in één van onze filialen te koop is en ingeleverd kan worden.

  • Kan ik ook achteraf betalen?

    Ja, in het geval van items uit onze nieuwe collectie is het mogelijk om te kiezen voor achteraf betalen via Klarna. Hiervoor rekenen we EUR 1,95 transactiekosten. Heb je vragen over betaling of waarom je bestelling niet wordt goedgekeurd door Klarna? Neem dan contact op met Klarna via 020-8082852 of chat via klarna.nl/klantenservice. Klarna is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur. Meer informatie vind je op www.klarna.nl.

    Zodra het pakket door Omoda wordt verzonden, ontvang je per e-mail een digitale factuur van Klarna. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om het product te passen en te betalen. De betalingsgegevens zijn terug te vinden op de digitale factuur. Via Mijn Klarna heb je een volledig overzicht van de factuur of de betaling.

    Wanneer de gehele bestelling retour is verwerkt bij Omoda, komt de factuur bij Klarna te vervallen. Wanneer je een deel van de bestelling houdt, krijg je na de retourverwerking een aangepaste factuur. Je mag het bedrag ook al zelf handmatig overmaken naar Klarna voordat je de aangepaste factuur ontvangt.

  • Waarom wordt mijn aankoop die ik achteraf wil betalen (via Klarna) niet goedgekeurd?

    Klarna voert voor alle bestellingen een check uit. Voor vragen over de achteraf betaling of de bestelling via Klarna die niet wordt goedgekeurd, neem je contact op met Klarna via 020-8082852 of de chat via klarna.nl/klantenservice. Klarna is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur. Meer informatie vind je op www.klarna.nl.

    Achteraf betalen via Klarna is uitsluitend mogelijk i.c.m. items uit de nieuwe collectie van Omoda. Je kunt natuurlijk ook voor een andere betaalmethode kiezen, zoals iDEAL, PayPal en Visa of Mastercard.

  • Hoe lang duurt een terugbetaling na betaling met iDEAL, creditcard of Paypal?

    Binnen 3 werkdagen staat het bedrag op de rekening waarmee je betaald hebt, zodra we het artikel retour hebben ontvangen. Bij een terugbetaling op je creditcard wordt het bedrag gestorneerd. Je kunt het bedrag terugvinden op het maandoverzicht van je creditcard.

  • Zijn de prijzen in de winkels gelijk aan die van de online shop?

    Ja, alle prijzen van onze producten zijn gelijk. Soms kan het wel voorkomen dat bepaalde merken uitsluitend beschikbaar zijn in onze winkels of juist andersom.

  • Kan ik met waardebonnen/cadeaubonnen betalen?

    Ja, je kunt betalen met verschillende waardebonnen. De Omoda Cadeaubon kun je online of in één van onze filialen kopen. VVV bonnen kunnen niet bij Omoda worden ingeleverd.

    Je kunt online met de volgende kaarten betalen:
    - Omoda Cadeaubon
    - Fashioncheque
    - Webshop Giftcard
    - Shoes & Accessories Card

    In onze Omoda winkels kun je met de volgende kaarten betalen:
    - Omoda Cadeaubon
    - Shoes & Accessoires Card
    - Fashioncheque

    Heb je onvoldoende saldo op jouw cadeaukaart om het volledige bedrag te voldoen, kies dan als betaalmethode de cadeaukaart. Vervolgens kun je het overige bedrag via iDEAL overmaken. Volg daarvoor de stappen.

    LET OP: Wanneer je een artikel retourneert dat betaald is met de Fashioncheque, Shoes & Accessories card of Webshop Giftcard, dan krijg je het retourbedrag terug op de gebruikte cadeaukaart. De cadeaubonnen zelf kunnen niet geretourneerd worden.

Vraag of suggestie via ons contactformulier

Via onze klantenservice pagina vind je antwoord op allerlei vragen. Staat jouw vraag er toch niet tussen, stel je vraag dan via onderstaand contactformulier.

Klantenservice
0 Favorieten

Favorieten bewaren & vergelijken

Terug naar de shop

Klik hier om verder te winkelen

Omoda.nl maakt gebruik van cookies