Blauwe Omoda Pumps T1375

Omoda

50 %
Advies Bijpassende onderhoudsproducten
  • Groene Collonil Borstel 1.98825.00
    Borstel Collonil 2,95
  • Kleurloze Collonil Spray SPRAY
    Spray Collonil 8,95
  • Kleurloze Collonil Spray CARBON PRO SPRAY
    Spray Collonil 13,95
Reviews
Reviews (5)

Gemiddelde beoordeling voor Blauwe Omoda Pumps T1375

• Blauwe Omoda Pumps T1375
    mooie kleur hoge hak

Hele mooie chique schoen voor een feestje. De hakken zijn erg hoog, zelfs als je vaak op hakken loopt is het even wennen. Je kunt de schoen een half maatje kleiner kopen, hij valt groot.

Fantastische schoenen

Super mooie schoenen. Hak is heel smal en super hoog en daarom best wankel om op te lopen. Als je niet vaak op hakken loopt, dan zal ik deze schoenen niet aanbevelen. De kleur is super. Ik heb meestal maat 36 en van deze maat 35,5.

Sexy en chique

Wat een mooie schoenen en prachtige kleur. Precies zoals op de foto. Blij mee :))

hele mooie pump

de maat valt ruim, ik had voor de zekerheid nog een half maatje groter besteld maar dat was absoluut niet nodig. voor de wat bredere voet past de schoen goed. Het comfort is geweldig. prima voetbed!

Wauw, erg mooi!

Ik heb altijd maat 37 maar deze heb ik in 37+ genomen. Ze zijn sjiek, vrouwelijk en voor iemand die altijd op gympen loopt, loop ik er aardig mee weg

Blauwe Omoda Pumps T1375
mooie kleur hoge hak

Hele mooie chique schoen voor een feestje. De hakken zijn erg hoog, zelfs als je vaak op hakken loopt is het even wennen. Je kunt de schoen een half maatje kleiner kopen, hij valt groot.

Blauwe Omoda Pumps T1375
Fantastische schoenen

Super mooie schoenen. Hak is heel smal en super hoog en daarom best wankel om op te lopen. Als je niet vaak op hakken loopt, dan zal ik deze schoenen niet aanbevelen. De kleur is super. Ik heb meestal maat 36 en van deze maat 35,5.

Blauwe Omoda Pumps T1375
Sexy en chique

Wat een mooie schoenen en prachtige kleur. Precies zoals op de foto. Blij mee :))

Blauwe Omoda Pumps T1375
hele mooie pump

de maat valt ruim, ik had voor de zekerheid nog een half maatje groter besteld maar dat was absoluut niet nodig. voor de wat bredere voet past de schoen goed. Het comfort is geweldig. prima voetbed!

Blauwe Omoda Pumps T1375
Wauw, erg mooi!

Ik heb altijd maat 37 maar deze heb ik in 37+ genomen. Ze zijn sjiek, vrouwelijk en voor iemand die altijd op gympen loopt, loop ik er aardig mee weg

Zoom 25% +
Sale EUR 119,95 EUR 59,95
Beschikbare kleuren (4)
Maten laden...
Toevoegen aan favorieten Verwijderen uit favorieten

✓ Jouw maat is in Omoda aanwezig

Gelijk reserveren in winkel

Dit artikel is in Omoda aanwezig

Gelijk reserveren in winkel

✘ Jouw maat is niet aanwezig in Omoda

Reserveer in winkel

Dit artikel is niet aanwezig in deze winkel.

Reserveer in winkel

• Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis*
  • Gratis verzending vanaf EUR 50,-
  • Gratis retour
  • Avondbezorging door PostNL
Whatsapp
Stel je vraag via Whatsapp

Voeg 0613322118 toe aan jouw contacten, stel je vraag en ontvang direct een reactie van ons.

(Openingstijden: ma-vr 09.00-22.00 uur & za 09.00-17.00 uur)
Maak kans op 50,- shoptegoed schrijf je nu in!

Schrijf je in voor de Omoda-nieuwsbrief en ontvang info over new arrivals, trends en aanbiedingen. Je wekelijkse update about shoes.

Ik ontvang graag de nieuwsbrief voor:

0 Favorieten

Favorieten bewaren & vergelijken

Terug naar de shop

Klik hier om verder te winkelen

Omoda.nl maakt gebruik van cookies