Nieuwe huisstijl Rubriek: Nieuws

Nieuwe huisstijl bij Omoda

Bij Omoda staan we voor de beste service, de hoogste kwaliteit, een brede en trendy collectie, een open cultuur, heldere communicatie en uiteraard een onuitputtelijke passie voor schoenen.

Dit alles natuurlijk met de klant als middelpunt. Om die belangrijke speerpunten op de juiste manier uit te stralen zijn we toe aan een nieuwe huisstijl. 

We voeren onder andere veranderingen door in onze logo’s, lettertypes en de schrijfwijze van de merknaam. Deze nieuwe stijl zie je terug in alle uitingen van Omoda, zoals in advertenties, folders en uiteindelijk ook in de winkels en op de website. De nieuwe huisstijl zal in fases binnen en buiten de organisatie worden doorgevoerd. Enkele belangrijke punten die veranderen:

- O’moda wordt voortaan geschreven als Omoda, zonder apostrof (‘). Dit geldt voor zowel het logo als in alle geschreven teksten.

- Het logo van Omoda mag alleen worden gebruikt in het zwart, grijs of wit.

De keuze om de huisstijl aan te pakken is vooral uit praktisch oogpunt genomen. De apostrof in het logo leverde veel belemmeringen op, vooral bij geschreven stukken op internet. Daarnaast willen we Omoda een herkenbare en trendy uitstraling geven.

Gertie
door Gertie
Lees ook
0 Favorieten

Favorieten bewaren & vergelijken

Terug naar de shop

Klik hier om verder te winkelen

Omoda.nl maakt gebruik van cookies