Verzenden, ruilen en retour Rubriek: Bij Omoda

Verzenden ruilen retour

Hoelang is mijn pakketje onderweg? Kan ik mijn artikel omruilen? En hoe kan ik het snelst mijn bestelling retourneren? Antwoord op deze vragen lees je hier. 

Bestel maar, bestel maar, bestel maar

Heb je een leuke schoen, mooie tas of glimmend accessoire op het oog? Bestel ‘m dan online. Voor de meeste artikelen geldt: op werkdagen voor 22.00 uur besteld, is de volgende werkdag in huis. Zo geniet jij supersnel van je nieuwe item. Bestel je iets op zaterdag voor 15.00 uur? Dan ontvang je dit maandag. Het kan soms zijn dat een item speciaal voor jou uit een Omoda-winkel wordt gehaald. Wanneer dit zo is, duurt de bezorging één dagje extra.

Enkeltje of retourtje?

Wil je je schoenen, tas of accessoire retourneren? Geen probleem, je kunt ervoor kiezen om je pakket af te leveren bij een Kiala-, PostNL-punt of in een van onze achttien winkels. Wat moet ik precies doen?
Stap 1. Plak de retoursticker op de verzenddoos over je eigen adres.
Stap 2. Stop het ingevulde retourformulier in de doos, zodat wij je bestelling herkennen. De linkerzijde van het formulier, het afleverbewijs, is voor jezelf.
Stap 3. Breng je pakket bij een Kiala- of PostNL-punt en bewaar het retourbewijs goed.
Stap 4. Wanneer wij je pakketje hebben ontvangen, krijg je een ontvangstbewijs via de mail.
Stap 5. Binnen 14 dagen vind je het totaalbedrag weer terug op je rekening.

Van ruilen komt geen huilen

Bij Omoda kun je handig binnen 30 dagen je bestelde item(s) omruilen voor een andere maat of kleur. Hoe je dat doet? Heel simpel, want wanneer je lid bent van Club Omoda ga je naar www.omoda.nl/club en log je in met je account. Je gaat daarna naar je bestellingsoverzicht via de knop ‘aankopen’, je klikt op ‘ruilen voor ander artikel’, zoekt een nieuw product uit en voilà, je item is gereserveerd. Deze wordt opgestuurd als we je retourpakket hebben ontvangen.

Heb je geen account bij Club Omoda? Ook dan is ruilen geen probleem, want je vult het bijgevoegde ruilformulier in en stopt deze in de originele doos die je retour stuurt. Het enige gevaar dat je nu wel loopt, is dat je gewenste product in de tussentijd is uitverkocht. Dit komt omdat je hebt besteld zonder account. 

Ben je toevallig in de buurt van een Omoda-winkel? Ook hier kun je je item(s) omruilen. Een lijst van alle Omoda-winkels vind je op de winkelpagina.

Wil je graag meer informatie over bestellen, ruilen of retourneren? Of heb je een andere vraag? Onze klantenservice is op werkdagen open van 9.00 uur tot 22.00 uur. Zij zijn te bereiken via de chat, telefoon, Whatsapp, Twitter en Facebook. 

Gertie
door Gertie
Lees ook
0 Favorieten

Favorieten bewaren & vergelijken

Terug naar de shop

Klik hier om verder te winkelen

Omoda.nl maakt gebruik van cookies