Voor 23:59 besteld, maandag in huis*
Gratis verzending en retour
Gratis reserveren in de winkel
Betaal achteraf
Inklappen
Voor 23:59 besteld, maandag in huis*

Gelijk na het weekend nieuwe schoenen of een eye-catching accessoire nodig? Geen probleem – we zijn er maandag al.

Gratis verzending en retour

Gratis verzending vanaf EUR 50,- of altijd gratis met een Club Omoda-account. En altijd kosteloos retourneren.

Gratis reserveren in de winkel

Eerst passen? Reserveer online jouw schoenen, zodat ze zeven dagen voor je vastgehouden worden in de winkel.

Betaal achteraf

Betaal tot 30 dagen achteraf met Klarna. Eenvoudig met één klik!

Customer Service

Bijbaan Customer Service & Webcare

Plaatsingsdatum: 16-04-2019 | Locatie: Zierikzee

WAT GA JE DOEN?

Je klanten verrassen! Net als voor Omoda – staat voor jou de klant centraal. Dit zie je terug in alles wat je doet. Als eerste aanspreekpunt van Omoda werk je met leuke collega’s samen op het hoofdkantoor in Zierikzee en ben je gedreven om jouw doel te bereiken: blije klanten. Dit realiseer je door uit te blinken bij het:

  • antwoord geven op vragen en het adviseren van klanten via Whatsapp, social media, e-mail, telefoon en chat;
  • monitoren en aangaan van interactie via social media: o.a. Facebook, Instagram en Twitter;
  • aandragen van creatieve oplossingen in het klantcontact;
  • pro actieve benadering van consumenten en stakeholders;
  • afhandelen van (product) klachten;
  • pro actief aandragen van ideeën om de klantervaring te verbeteren;  
  • waarborgen van een goede (online) reputatie van Omoda;
  • verrichten van administratieve handelingen naar aanleiding van het klantcontact. 

Je bent flexibel inzetbaar en wilt vooral veel werken in de vakantieperiode. De openingstijden van de Customer Service zijn doordeweeks tot 21:00 uur en op zaterdag tot 17:00 uur. Je vindt het geen probleem om op deze tijden te werken en je bent ook eventueel inzetbaar op feestdagen.

OVER OMODA

Binnen de retail zijn we marktleider voor schoenen liefhebbers. Doordat we een familiebedrijf zijn denken we altijd op lange termijn en zijn we ook financieel gezond. We groeien snel en blijven door ontwikkelen. De Omoda-teller aan winkels staat nu op 23 en vergeet onze succesvolle online shop niet. De collectie is uitgebreid en het merkaanbod is groot.

 

Het succes komt ons niet aanwaaien. Met passie voor het product en een drive om het uiterste voor de klant te doen geloven we in onze aanpak. Bij Omoda werken – op het hoofdkantoor en in de winkels – nu zo’n 630 mensen. Het klantenservice team spreekt bijna 1000 klanten per week. We vinden het belangrijk om er altijd voor onze klanten te zijn en daarom hebben we ruime openingstijden gedurende 6 dagen in de week. Het team bestaat uit zo’n 20 enthousiaste medewerkers die op een open en hechte manier met elkaar samen werken.

 

Het hoofdkantoor van Omoda ligt aan de rand van Zierikzee. Deze ligging maakt het niet alleen een makkelijke uitvalsbasis voor de winkelbevoorrading maar ook tot een goed bereikbare werkplek vanuit onder andere Goes, Middelburg en Goeree-Overflakkee. In Zeeland hebben we nog geen last van files dus de reistijd is vast te bepalen.

Wat vragen we van jou?

Door jouw enthousiasme en vastberadenheid het anderen naar de zin te maken voorzie jij onze klanten van het beste advies. Daarnaast komen de creatieve ideeën om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen uit jouw koker. Verder breng je mee:

  • minimaal MBO 4 werk- en denkniveau;
  • hands-on mentaliteit (kansen zien en durven aanpakken);
  • klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging het de klant naar de zin te maken;
  • inlevingsvermogen in unieke situatie van de klant;
  • communicatieve vaardigheden en flexibiliteit;
  • teamplayersmentaliteit en een positieve instelling;
  • uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal;
  • redelijke beheersing van Engelse taal

WAAR KUN JIJ OP REKENEN?

  • Leuke werksfeer;
  • Specialist worden op je eigen interesse gebied;
  • 20 % personeelskorting op de collectie;
  • Goede reiskostenvergoeding;
  • Aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel;
  • Lekkere koffie en dagelijks vers fruit.
Bijbaan Customer Service & Webcare

LIJKT DEZE VACATURE JE WAT?

Klik dan op onderstaande button en solliciteer direct.
Solliciteren

Contactpersoon

Annemiek Janse
Manager Klantenservice
teamks@omoda.nl 0111-453250
Annemiek Janse